Verstikkende liefde

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Verstikkende liefde

Berichtdoor geertje » do 01 jul 2010, 13:01

De foto's zijn later gemaakt met een welwillend model dat alles nog eens met plezier wou overdoen.

Enkele nachten geleden werd ik opnieuw gewekt door Heaven die met luid gekrijs aan mijn deur zat te janken. Het was toch te warm in mijn slaapkamer dus ik dacht, gezellig met Heaven ergens anders gaan slapen. Want stiekem ben ik wel een beetje jaloers op iedereen die met zijn bloterikjes in bed ligt. Natuurlijk is het wel te begrijpen dat mijn allergieman geen katten in bed wil, maar zo mis ik wel de unieke ervaring om met een lekkere warme kat in bed te liggen.
Dus ik eigenlijk een beetje opgetogen knus in bed met mijn dikke vriendin. Grote liefde natuurlijk kronkelen en ronkelen, wat een feest tot ik toch ook wel de vermoeidheid begon te voelen. Nu wou ik wel rust en draaide mij om, van Heaven weg zodat die zou begrijpen dat ik wilde slapen. Een seconde later zat ze terug bij mij, opnieuw naar de andere kant en daar was ze weer. Even overhalen om onder het deken te liggen, dat wou ze wel....of toch niet....of toch wel....neen, er terug onderuit..... Ik begon al zo'n beetje mijn geduld te verliezen en ging zelf helemaal onder het deken liggen. Dat moest Heaven toch wel eens onderzoeken dus begint ze overal met haar poot onder te graaien. Oké, dan maar weer vanonder de dekens uit...grote liefde nu ze mij terug gevonden heeft, een natte snoet over mijn gezicht, een neus in mijn oor, poten op mijn neus en een hele kat op mijn hoofd. Ik wil nu echt wel slapen, ik ga rechtop zitten en geef Heaven een uitbrander, die dat geweldig vindt en bovenop mijn schouder klimt, voorpoten op mijn hoofd. Daar zit k dan in het midden van de nacht met een warme sphynx hoed op mijn hoofd.

Afbeelding

Ik dacht, ik neem Heaven eens goed vast misschien valt ze zo in slaap. Dat vond mijn teddybeer wel oké en zet haar ronkertje op volume tien. Ze gaat zo hard liggen ronken dat ze zich er zelfs in verslikt. Ja zeg, met zo'n drilboor naast mijn oor kan ik ook niet slapen.

Afbeelding

Heaven dan toch maar opnieuw van mij afgeduwd. Na nog wat over en weer gespring kwam ze uiteindelijk bovenop mijn buik liggen en ongelofelijk maar waar, ligt stil. Het is wel warm, maar ik ben al blij dat ze besloten heeft om te gaan slapen.

Afbeelding

Ik doezel weg van de warmte en zak dieper en dieper...de oceaan in...het zware gevoel van mijn buik verdwijnt en ik wandel over de bodem van de oceaan tussen mooie gekleurde vissen tot plots...mijn luchtapparaat niet meer werkt. Ik worstel met het ding, probeer adem te halen....ik ga stikken!!! Ik ben te diep in de oceaan om naar boven te zwemmen, tot ik plots begin te beseffen dat ik lig te dromen, doe een poging om wakker te worden en te ademen, ben wakker....ik stik...mijn mond wil niet open. Ik zwaai met mijn armen wil aan mijn mond voelen, en dwars bovenop mijn gezicht ligt Heaven, voluit met haar dikke buik over mijn neus en mond, ik duw ze er hardhandig af en snak naar adem....Terug lucht! Heaven bekijkt mij heel verontwaardigd, met haar blik zegt ze 'kan je nu eens geen moment stil liggen, ik wil slapen'.
Ik heb het gehad en sta op, even wat frisse lucht halen en wat drinken. Het wordt al licht en omdat ik al niet zo'n beste slaper ben denk ik dat de nacht er voor mij op zit. Tuur nog wat versuft en volledig uitgeput naar buiten. Meestal als ik beneden kom is Heaven er ook, maar waar is ze nu. Ik ga even terug in de kamer kijken, en jawel hoor mevrouw licht languit te slapen, merkt zelfs niet meer dat ik de kamer binnen kom.
Ik moet zeggen dat ik echt bewondering heb voor diegene die samen slapen met hun sphynx in hun bed, wat een volhouders zijn jullie! Het is ook de eerste keer dat ik blij ben dat ik een allergieman heb en dus een mooie uitvlucht heb om nooit meer samen met mijn sphynxen in bed te liggen.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Anunaki
Contacteer:

Re: Verstikkende liefde

Berichtdoor Anunaki » do 01 jul 2010, 13:11

s7 ..... geweldig omschreven weer .... maar ohhhhh zo waar allemaal! .... die paar keer dat wij het geprobeerd hebben, hadden we ook helemaal dat scenario en eindigden we ook altijd zo ... zelf helemaal vermoeid!
Resultaat: deur dicht, en deur blijft dicht!!!!
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 01 jul 2010, 13:15

Mooi verhaal weer met nog betere plaatjes.

Ik moet zeggen dat ik ze graag bij mij heb 's nachts en ik gelukkig nog nooit gedroomd heb dat mijn luchtapparaat het niet meer deed.
Groetjes Clem
Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » do 01 jul 2010, 13:22

ha ha ha. van het lachen.... oh oh oh..van herkenning... wat een verhaal en fotoreportage.. bij mij sliepen ze ook altijd bij mij in bed tot een arts het over nachtrust had.. ik sliep toch altijd goed vond ik zelf.. maar ging nadenken.. wakker van tik op mijn neus.. dekbed omhoog kat eronder..draaide ik dan herhaalde dit zich weer.. oh erg lekker op mijn blote buik je vasthouden met je nagels.. dus vaak wakker worden met AU uitroep.. op mijn hoofdliggen.. in mijn nek.. op mij.. dus nu maanden de deur dicht.. en ik moet eerlijk zeggen dat ik lekkerder slaap.. en niet voor kan stellen hoe ik het jaren heb volgehouden...maar wel gezellig.. veel liefde..

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » do 01 jul 2010, 13:25

Zo grappig D6 D6 D6
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

miepie

Berichtdoor miepie » do 01 jul 2010, 13:56

ooohhh..wat heerlijk herkenbaar weer

Hier slapen ze wel bij ons...maar niet alle 10!!..nou ja...soms wel..hahaha
Groetjes Miranda en een dikke knuffel van...Pepper,Ozzie,Marley,Luna,Issis,Kenzo,Jinx,Lilly,Senna,en Diesel

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » do 01 jul 2010, 13:57

Hahaha Geertje dit is dus een waargebeurd verhaal hoor , want in zo'n film
speel ik ook iedere nacht mee .
Heel herkenbaar s7
Groetjes Hildeke

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » do 01 jul 2010, 14:04

Kom net terug van mijn lunchpauze, en ben even lekker gaan zitten voor je nieuwe verhaaltje Geertje! En hij heeft niet teleurgesteld, erg leuk! Het fotomateriaal dat je verhaal onderstend is natuurlijk helemaal leuk, vooral die eerste foto!! Ze zit echt op haar billen?! Je bent wel voorgoed genezen van het samen slapen met je sphynx he? w4
Ik moet toegeven dat ik meestal ook niet de rust heb om Miaula bij me te nemen 's nachts. Die lijkt 's nachts altijd ineens een liefdesaanval te krijgen, en wil het liefst in me kruipen. Of ze moet even wat drinken, of naar de bak. En komt dan al weinig subtiele wijze terug op mijn kamer, waar ze zich op nog minder subtiele wijze weer onder het dekbed wurmt.
Een tijd geleden bedacht ze dat het niet genoeg was om alleen maar onder het dekbed te liggen, dus kroop ze ook nog onder mijn pyjama... Lag ze daar op mijn buik geplakt, we leken wel een Siamese tweeling. En dan lekker al die poriën open zetten om flink te zweten. De afgelopen dagen, nu het zo warm is, heeft ze het ook ineens weer in haar kop gehaald dat ze bij me wil liggen. Waarschijnlijk pure pesterij, omdat ze weet dat het zo heet is, in de winter wil ze namelijk nooit bij me liggen terwijl ik dan wel warmte wil. Vol enthousiasme duikt ze onder het dekbed, en plakt zich heerlijk vast aan mijn benen.. Pff.. En oh wee als ik haar halverwege de nacht naar beneden breng omdat ik telkens wakker word omdat ik het zo warm heb. Zwaar verontwaardigd, beledigd en wanhopig laat ik haar dan in de huiskamer achter. En ik? Ik slaap dan een héél stuk lekkerder.

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » do 01 jul 2010, 14:18

s7 s7 r5 haha Geertje ik lig hier in een deuk, een o zo herkenbaar verhaal! Schitterde foto's erbij. Hier mogen ze niet op bed Jeroen is na twee minuten al helemaal klaar met ze. Ik vind het stiekem wel heel erg gezellig en als Jeroen nachtdienst loopt neem ik ze wel eens stiekem mee naar bed (daarna val ik meteen door de mand want de volgende dag staan ze voor de deur te krijsen en weet Jeroen meteen hoelaat het is d4 ) maar goed.... Meestal resulteert een logeerpartijtje hier in een geirriteerd baasje, een verbaasde sphynx (hoezo kan je niet slapen?!), een bruin bed en een hele lange vermoeide nieuwe dag. Meestal houd ik het niet vol en wordt er halverwege de nacht de deur gesloten, zeker ook omdat Sambal 's nachts hevige liefdesaanvallen heeft en keihard in de zachte binnenkant van mijn dijbenen gaat bijten aiaiaiaiii w2
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

griddie

Berichtdoor griddie » do 01 jul 2010, 14:42

hahaha wat een verhaal weer en die foto's ik heb blauw gelegen moest zo lachen. Hier ook geen katten in bed die twee kale mannen zouden wel gaan maar die sibeer bijt altijd in je tenen dus dat gaat niet best wel jammer maar als ik dit leest eigenlijk wel beter.
Afbeelding

Terug naar “De uitgeverij”