Verstikkende liefde

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
maria

Re: Verstikkende liefde

Berichtdoor maria » di 06 jul 2010, 10:16

Ik denk dat mijn katten stiekum het forum lezen .. en Bink nu op een idee is gekomen.. al 2 nachten zet hij alles op alles om bij mij te liggen.. de slaapkamer zit op een haakje anders krijgen ze hem open.. dus eerst 2 nachten een aantal uren erbarmelijk gaan zitten miauwen bij de deur.. krabben.. piepen .. miauwen.. maar helaas dat kan ik negeren dus dan wordt de strijd fors ingezet.. ik slaap beneden en er is een deur naar buiten.. daar staat nu een hordeur zonder scharnieren maar staat stevig doordat er een grote mand onderaan tegen de deur staat..
maar de strijd;; men werpe zich als een aap tegen het gaas.. klimmen naar boven en doen dan gelijktijdig een brullende leeuw na...en lekker met je nagels over het hor gaan.. en dan flink wrikken zodat de deur toch uit balans raakt. hij wat gaat kiepen en dan kun je als , een beetje volhouder, door het kiertje wat er verschijnt jezelf naar binnen werpen en je dan vervolgens , als verdiende overwinnaar, in de armen van je geliefde bazin storten..
ik heb hem een keer terug gebracht maar eer dat ik op bed lag... hing Bink alweer in de hordeur...
dus ik heb mij gewonnen gegeven.. want wil ook nog slapen.. en Bink.. heerlijk in mijn armen.. dolgelukkig.. en of ik voortaan eerder wil begrijpen dat hij niet opgeeft.....

geertje

Berichtdoor geertje » di 06 jul 2010, 11:50

WOW....laat ik niemand meer horen zeggen dat mijn katten de ergste zijn!!!!
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 06 jul 2010, 12:07

s7 haha Maria ik zie het helemaal voor me! Heb je nog een beetje geslapen?
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 06 jul 2010, 13:14

Hahahha geweldig! Dat is ook nog eens een prachtig voorbeeld van een liefdesaanval waar onmiddellijk gehoor aan gegeven moet worden!

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » di 06 jul 2010, 15:29

O wat een geweldig verhaal Maria, ik moet er erg om lachen.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

Reva

Berichtdoor Reva » za 17 jul 2010, 17:39

Hahahahahaha lach_sm

jij hebt echt een leuke kat.
Je kan echt heel erg leuk vertellen, ga als ik iets meer tijd heb al je verhalen maar eens lezen.

maria

Berichtdoor maria » za 17 jul 2010, 17:49

het laatste nieuws.. vanuit huize Maria en de nachten.. ik heb de strijd opgegeven en vanwege de hitte staan alle deuren open en elke nacht nu 3 katten onder het dekbed.. op het dekbed.. op mij...tegen mij.. ze liggen eerder op bed dan ik...
en ik slaap redelijk...

Panthera

Berichtdoor Panthera » za 17 jul 2010, 17:56

het laatste nieuws.. vanuit huize Maria en de nachten.. ik heb de strijd opgegeven en vanwege de hitte staan alle deuren open en elke nacht nu 3 katten onder het dekbed.. op het dekbed.. op mij...tegen mij.. ze liggen eerder op bed dan ik...
en ik slaap redelijk...

Helaas, NIETS meer aan te doen, komt nooit meer goed. lach_sm

P.
Afbeelding <---- Dibbey. ;-)

geertje

Berichtdoor geertje » za 17 jul 2010, 18:10

jij hebt echt een leuke kat.
Je kan echt heel erg leuk vertellen, ga als ik iets meer tijd heb al je verhalen maar eens lezen.
Dank je wel, veel leesplezier.
elke nacht nu 3 katten onder het dekbed.. op het dekbed.. op mij...tegen mij.. ze liggen eerder op bed dan ik...
en ik slaap redelijk...
En de honden Maria, mogen die er ook bij?
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

maria

Berichtdoor maria » za 17 jul 2010, 18:17

die kruipen er halverwege ook bij. gelukkig niet alles en ik heb een heel groot bed.. Bel ligt alleen op haar kant.. en de Zus en Teun kruipen als ik slaap erbij aan mijn kant...want Bel die wil rust als ze slaapt. dus daar denken ze niet om bij te gaan liggen...dus Bel snurkt. ligt languit.. en ik lig te zuchten. te draaien.. en mijn lijf in allerlei bochten te draaien om ook lekker te liggen.. maar het is liefde toch ?? en sinjoor en zsa za liggen in de bench en de logeerhond Pandi ligt in de mand...

Terug naar “De uitgeverij”