Verstikkende liefde

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Re: Verstikkende liefde

Berichtdoor geertje » do 01 jul 2010, 14:46

h6 h6 h6 dank jullie wel, deze keer heb ik eens heerlijk kunnen lezen bij jullie reacties, en ook eens goed moeten lachen!!!
Het fotomateriaal dat je verhaal onderstend is natuurlijk helemaal leuk, vooral die eerste foto!! Ze zit echt op haar billen?!

Dat gek beest is altijd bereid om op mijn schouders en hoofd te zitten, dus dit is voor haar een natuurlijke houding.Ook wel grappig voor mij om eens te zien op foto.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » do 01 jul 2010, 16:15

O mijn god Geert wat een verhaal weer, geweldig. Zo levensecht hoe je het neerschrijft dat ik er helemaal inzat. Die gekke Heaven, zou je haar niet......
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

Reintje

Berichtdoor Reintje » do 01 jul 2010, 19:19

Fly en Heaven slapen ALTIJD bij mij! Af en toe slapen ze eens beneden wanneer ze daar in slaap vallen, als ze dan 's nachts wakker worden en merken dat ik er niet ben lopen ze direct naar boven om zich lekker bij mij te nestelen in bed.
In de zomer liggen ze altijd boven de lakens maar in de winter liggen ze lekker bij mij onder de dekens. Als Heaven eens een keertje opstaat en terug in bed wilt kruipen komt ze aan mijn armen en tenen knabbelen tot ik het deken omhoog doe zodat ze er onder kan.

Sinds een paar weken heb ik in mijn kamer 2 hele grote kussens. Fly heeft deze helemaal ingepalmd en wanneer ze er 's avonds op ligt, komt ze er niet meer af. Heaven die blijft bij mij in bed slapen.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 01 jul 2010, 19:48

Hoi Geertje
het is weer een giga geweldig verhaal ,heb me rot gelachen ;)) hier ook geen katten in de slaapkamer ,
Zie je nu dat die mafkees totaal geen rekening met jou houd met haar dikke kont ,,Reintje ,knap hoor dat ze bij jou wel redelijk rustig slaapt ,
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Reintje

Berichtdoor Reintje » do 01 jul 2010, 19:58

Soms is dit toch niet zo rustig hoor.Meestal als we boven aankomen zijn ze weer klaar wakker dan breken ze lekker het kot af. Fly gaat dan op jacht naar een monster onder het deken zit en valt ze mijn voeten heel de tijd aan. Heaven die wil onder het denken en er dan weer uit, ze gaat ook controleren wat er in de vuilbak zit en of ze dit niet kan gebruiken of verscheuren. Als ik slaap komt ze me dan weer wakker knabbelen: ze knabbelt met haar voorste tandjes zodat ik haar onder het deken laat liggen maar dat doet echt wel pijn en dan ben ik opnieuw wakker natuurlijk.

zenga13

Berichtdoor zenga13 » do 01 jul 2010, 22:34

Wat geweldig om te zien! Bij ons gaat er maar 1 mee naar bed, dat is de enige die zich kan gedragen. De anderen doen ook zo en dan doen we inderdaad geen oog dicht..
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » do 01 jul 2010, 22:55

Haha Reintje ik dacht eigenlijk dat het bij jou gewenning is en ze dus dan wel redelijk rustig slapen. Nee hoor niks ervan zie ik al, jij hebt gewoon elke nacht gebroken nachten.

Hier kunnen alleen de haarballen mee naar bed. De baby's heb ik nog nooit geprobeerd...maar t kriebelt wel. Alleen als je daarmee begint weet je het wel he... Stoer gaat eerst in de inloopkast klimmen, met papiertjes en zakjes ritselen, aan mijn lampje eten terwijl ze ondertussen op mijn wekker staat. Gooit in het voorbij gaan nog even wat oorbellen enz van mijn kastje. In bed bijt ze in mijn arm en gezicht, nooit hard maar ze kwijlt wel D15 . Als ze eenmaal ligt dan ligt ze ook en is ze schattig al wordt ze na een paar uurtjes weer wakker voor een nieuwe expeditie. Sam is gewoon een drama. Die is zo verliefd als ze mee mag......Zit de hele tijd gilletjes te geven in je oor, keihard te knorren, non stop hard te likken en je ook nog eens heeeeel pijnlijke baasje-ik-hou-zoveel-van-jou-gezellig-hier-samen-he-beetjes te geven. Wel heel erg lief bedoeld en ze is ook te schattig dan D10 maar na een half uurtje vind ik het al een stuk minder schattig. Bovendien wil ze ook echt plakdicht tegen je aan in mijn armen, waardoor mijn arm binnen een kwartier slaapt en dan lekker pompen met die kaasnageltjes. O ja en wat ze vooral heeel hardnekkig doet is graven, voor het lekkerste plekje. In het matras, kussen, dekbed, mij en dat gaat heeel lang door D12 ban1

Maar ik hou wel van ze hoor D10 D8
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

padoer
Contacteer:

Berichtdoor padoer » vr 02 jul 2010, 07:41

Wat een gaaf verhaal, met leuke foto's. Geen gezicht hoe ze op je hoofd zit, met haar slanke dijen D8
Mijn vriend vind het vaak gezellig als ze even mee naar bed gaan, en ik ook, maar het eindigt er altijd in dat ze loodzwaar op mijn benen gaan liggen en ik er midden in de nacht uitga om ze in hun kamer te zetten.
Bootz slaapt nog wel bij me...en die is ookal op mij hals gaan liggen, maar die is nog maar 1,5 kilo...
Binnenkort moet hij echt bij de andere katten gaan slapen,maar ik vind het nu nog te gezellig.
Hij ligt ook echt bij mij en niet bij mijn vriend, gezellig hoor!
bar

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » vr 02 jul 2010, 07:49

O jouw verhaal is ook super Marjolein. lachen l1
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

geertje

Berichtdoor geertje » vr 02 jul 2010, 07:52

s7 ...Marjolein jouw nachten zijn blijkbaar ook te gek!!!
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Terug naar “De uitgeverij”