Verstikkende liefde

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
Anunaki
Contacteer:

Re: Verstikkende liefde

Berichtdoor Anunaki » za 17 jul 2010, 18:21

Ohhhh Maria, wat een verschrikking ........ ik voel heel veel liefde, maar wat jij hier neer schrijft is gewoon té veel liefde t7 , hier de deur dus echt dicht hoor, voor je het weet ben je gewoon uitgeput, je moet toch moe zijn na zo'n paar nachten?

Poesjes/hondjes = dlb_sm
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » za 17 jul 2010, 18:48

heb je gelezen wat er gebeurde toen ik de deur dicht had... ???? en als het weer kouder wordt. dan gaat de deur weer dicht.. en lig ik weer veel rustiger op bed...maar nu met die hitte.. deuren en ramen open en ik slaap beneden.. dus ze komen echt wel binnen. dus ik hoop dat de nachten weer wat kouder worden...
maar fit dat ben ik inderdaad niet...maar vooral de katten die zijn het ergst.. die moeten liggen waar zij willen... en daar doen ze alles voor.. de teckels heb ik geen last en komen als ik slaap dus daar merk ik niets van en aan het voeteinde..of heel rustig.. want als ik door hen wakker wordt weten ze dat ze eruit moeten.. dus die liggen muisstil...de katten die komen gewoon honderd keer terug..

gabrielle

Berichtdoor gabrielle » za 27 nov 2010, 14:06

bedankt voor de linkjes...ga ze allemaal lezen....
bij dit verhaal herken ik nog niets....
smeagol gaat direct mee naar boven als ik zeg dat we gaan slapen....dan zit hij in de badkamer op me te w8ten tot ik klaar ben...
dan kruip ik in m'n waterbed...(lekker warm) en komt smeagol
ik heb tussen de hoofdkussens een fleecedeken liggen...en daar kruipt hij dan tussen...en slaapt...soms gaat ie er s'nachts wel even uit...maar kruipt dan zelf weer tussen de fleecedeken
m'n hondje ligt op m'n dekbed in m'n knieholte.... gezellig zo en hoor ze geen van beide....

Pickles

Berichtdoor Pickles » za 27 nov 2010, 21:54

Het minste dat wij aanstalten maken naar bed te gaan, heeft Pickles het gemerkt en staat hij al richting de trap te loeren.
Meestal is hij dan ook rapper boven dan wij met zijn drafje. Hij springt als een gek op bed want voor hem is naar bed gaan wakker worden en zot doen. Hij krabbelt tussen de 2 matrassen(2 aparte bij ons) snuffelt heel de kamer door en gisteren waren we hem kwijt, mijn man had nog snel een t shirt aangetrokken om te slapen (wil geen pyama) en toen vonden we hem niet meer en plots hoorde ik uit de verte miauw en meneer zat in de kleerkast dus. Hebben we weer in een deuk gelegen natuurlijk.
Maar eer meneer Pickles slaapt....moet hij eerst over mijn hoofd lopen of even gaan zitten, dan weer over de nachttafels, even over de wekker en er vaak eens op duwen om dat leuke melodietje te horen (grrrr gasp_sm ) aan alles snuffelen wat er mss gisteren niet lag...
Dan kruipt hij onder het dekbed om eerst dicht bij mij zijn helikoptermuziekske op te zetten, als hij er dan genoeg van heeft, kruipt hij in de plooi van mijn man zijn benen om daar eerst te gaan likken, bijten....dan valt hij pas in slaap maar zijn we minstens een half uur verder...

Vannacht heeft hij X aantal keren gewoon bovenop mijn hoofd komen liggen, dicht was blijkbaar niet dicht genoeg, ik heb hem dan na een tijdje een por gegeven en terug onder het dekbed gestoken maar na 5 minuten begon hij weer en dit heeft hij toch wel een halfuur volgehouden.
'k Moet zeggen, heb al beter geslapen, maar gelukkig doet hij dit niet altijd zo, vaak slaapt hij na zijn dol halfuurtje lekker nachtje door, maar soms wil hij ook vroeg opstaan als wij nog niet willen....
Denk er ook wel eens aan om hem beneden te laten maar ik vrees dat hij dan heel de boel bijeen gaat janken en ze zijn toch zoooooo lief hé, de verwende drollekes D7

geertje

Berichtdoor geertje » za 27 nov 2010, 23:55

Vannacht heeft hij X aantal keren gewoon bovenop mijn hoofd komen liggen, dicht was blijkbaar niet dicht genoeg, ik heb hem dan na een tijdje een por gegeven en terug onder het dekbed gestoken maar na 5 minuten begon hij weer en dit heeft hij toch wel een halfuur volgehouden.
h6 Jullie hebben ook een hoofdzitter!!! Geweldig toch...Heaven en Fly kunnen ook nooit dicht genoeg zitten, ze zijn pas gelukkig bovenop ons hoofd of met hun neus tegen onze neus.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » zo 28 nov 2010, 00:32

Dit is echt zo leuk om te lezen.
Hier is het iedere avond hetzelfde ritueel.
Hier zijn negen katten , maar er slapen er maar twee boven.
Hiro gaat aan de deur staan piepen alsof hij het weet dat we gaan slapen, als ik in
bedje kruip duikt hij regelrecht in mijn armen , slaakt en diepe zucht en valt gelukkig inslaap
voor de ganse nacht D10 .Naar het schijnt (volgens mijn man) ligt hij dan met zijn snoet tegen
mijn gezicht.
Groetjes Hildeke

Pickles

Berichtdoor Pickles » zo 28 nov 2010, 00:46

Oh dat is toch echt liefde allemaal hé

Langs de ene kant zou ik het hem willen afleren van in bed te liggen maar het gevoel is dubbel, ik ben toch zooooooooooo blij dat ik zo een lief dier heb gevonden, ik vind dat geen enkele beschrijving die ik onderzocht op internet over het karakter van de sphynx, overdreven is.
Het zijn echt schatten en vaak ben ik het kat zijn in hem kwijt, vind het meer half hond half kind.
angel_sm D10

asielkat

Berichtdoor asielkat » zo 28 nov 2010, 20:38

Een heerlijke topic om te lezen
hier hebben we ook een bedbezoeker
en dat is Ernie (Xeno voor de insiders)
de oudere dames Zilver en Spikkel die zien we niet echt op of in bed die liggen liever in de mand
en nadat ze na de logeerparty een "bont"iglo hebben gekregen zijn ze hier niet meer uit te slaan
oke heb er zelf aan meegedaan want ik heb er een echt schapenvachtej in gelegd en dus liggen ze heerlijk te braden en stomen in hun piramide

de 2 knullen Bert en Ernie slapen in hun hangmandje aan de radiator naast mijn bed
en Ernie die komt eerst even mij verwarmen in bed
mij vreselijk irriteren omdat ik met de laptop altijd hier mijn berichtjes plaats
maar hij vindt dat zijn aandacht belangrijker is dan dit forum
en dat bindtypen een andere vorm van blindtypen is nl gewoon geen beelscherm meer kunnen zien omdat er een berg Sphynx op je borst ligt te snorren
val ik dan soms in slaap dan slaap t ie heerlijk mee op mijn schouder annex hoofdkussen
en als we echt gaan slapen vertrekt ie naar zijn hangmatje bij Bert en kruipt dan onder de fleece
en jaja ook hier heb ik ze al verziekt
ook in die hangmat zit dus in de hoes een schapenvachtje zodat ze een heerlijke slaaplucht kunnen produceren
en dan te bedenken dat Bert en Ernie bij hun oude baasje dus niet in die hangmandjes wilden maar in een mandje met fleece deken ach ja soms snap je ze toch niet

groetjes An

geertje

Berichtdoor geertje » zo 28 nov 2010, 23:15

Wat gek dat jij er maar één in je bed hebt.
Maar heerlijk dat ze zo'n lekkere plaatsjes hebben om in te slapen. Waar heb je de bont iglo gehaald en kan je die goed wassen?
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Petra
Contacteer:

Berichtdoor Petra » ma 29 nov 2010, 21:38

Oh, hier weer tranen van het lachen ook bij Edwin!
Die vond het zaterdag nog eens leuk om Jopie mee te nemen, die dan ook aan mijn linkerkant wil liggen of half bovenop me. Een pyama kan ik dan ook niet aan, want meneer wil tegen mijn huid liggen.
Ook ik heb weer geen oog dichtgedaan en was zondag de hele dag brak... Iets in slaap vallen en dan wakker worden omdat van onder de deken een uitgestrekte poot komt tijdens het uitrekken en geeuwen en vervolgens met een zweetokseltje in je neus gedrukt liggen.
Jopie kijkt dan overigens (met gesloten ogen) zeer gelukszalig en rust zeer goed....
Afbeelding

Terug naar “De uitgeverij”