SRB verslaving

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

SRB verslaving

Berichtdoor geertje » ma 02 aug 2010, 10:53

Verschillende onder ons moeten het toegeven voor zichzelf dat ze ondertussen volledig afhankelijk zijn geworden en elke dat hun portie forum nodig hebben.
Ik vertel hier even mijn dieptepunt...
Toen we voor een korte vakantie aan de zee waren had ik uiteraard mijn computer mee. Nog niet uitgepakt toch even inloggen......geen internet. De andere keren dat we er op vakantie waren was er altijd wel iemand zo vriendelijk om zijn internet publiek beschikbaar te stellen.
Ik kon wel zien dat er verschillende netwerken waren maar het signaal was te zwak. Na twee dagen zonder internet en door het appartement ijsberen vond mijn zoon dat de afkickverschijnselen te erg waren en ging hij op zoek naar een open internet. Het appartement is gelegen in een blok van veertien verdiepingen.
Sam ging toen met zijn Ipod op elke verdieping kijken of hij verbinding had. Het valt minder op dat een jongen van 18 tegen de muur geleund op zijn Ipod staat te turen dan een vrouw van mijn leeftijd op de grond zittend met opengeklapte laptop zit te typen. Op de twaalfde verdieping ...BINGO.
Nu moest ik natuurlijk met de computer naar boven. Omdat ik al niet zo'n krak ben in alles wat met computer te maken heeft zocht ik een vrijwilliger om mij te begeleiden op mijn illegale tocht. Mijn zoon maakte zich uit de voeten, maar de vriend van Reintje kon niet ontkomen.
Wij met de lift en laptop in de aanslag naar de twaalfde verdieping. Een beetje lacherig natuurlijk en bijna in mijn broek pissend van de schrik en spanning de computer open. Benjamin ging op zoek naar de internetverbinding, wat duurde dat lang, maar gelukt!!! Nu nog inloggen op het forum, ook niet gemakkelijk met trillende vingers (afkickverschijnsel)....eindelijk, daar verschijnt het logo, snel, snel, ik wil lezen, bijlezen, alles wat ik al gemist heb de voorbije dagen. En dan hoorden we iemand via de trap naar beneden komen. Ik had nog niet eens de mogelijkheid gehad om ook maar iets te kunnen lezen! Snel laptop toegeklapt en doen alsof we aan de lift stonden te wachten. Een man komt op onze verdieping aan en komt naast ons aan de lift staan.....ja, nu kunnen we natuurlijk niet anders dan mee de lift instappen. Man vraagt, 'welke verdieping'? Met tegenzin antwoordde ik: gelijkvoers....
En daar stonden we dan terug voor ons appartement, zonder ook maar één letter gelezen te hebben...
Mijn man die het allemaal maar een twijfelachtig onderneming vond heeft mij de rest van de vakantie uitgelachen. En ik heb noodgedwongen de resterende tijd moeten uitzitten zonder forum.

Wie kan er beter?
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: SRB verslaving

Berichtdoor Clemmetje » ma 02 aug 2010, 10:57

Daar kan ik niet tegenop.
Wel hilarisch.
En dit forum is gewoon fucking verslavend.
Ik kom niet meer aan werken toe.
Groetjes Clem
Afbeelding

miepie

Berichtdoor miepie » ma 02 aug 2010, 11:17

Ik kan daar ook niet tegenop hoor....

Vroeger zeten ik als 1e mijn hyves aan om te kijken naar alle www-tjes en reacties
Nu kijk ik als 1e naar het forum....Echt erg.... lach_sm
Groetjes Miranda en een dikke knuffel van...Pepper,Ozzie,Marley,Luna,Issis,Kenzo,Jinx,Lilly,Senna,en Diesel

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » ma 02 aug 2010, 11:22

Godververdomme Geert .... ik kom ni meer bij, hier kan ik never nooit tegenop .... ik geef toe dat ik behoorlijk verslaafd ben, ik sleep mijn laptop overal mee naartoe, keuken, strijken, in de tuin bij de kinderen en als we thuiskomen "moet" ik ook altijd even bijlezen .... maar dit???????
rofl_sm lach_sm rofl_sm ..... ik ben er zeker van dat niemand beter kan - dat hoop ik toch maar, straks moeten ze een vleugel aanbouwen in één of ander afkickcentrum waar we met z'n allen in een praatgroep moeten gaan zitten ..... al zou dat waarschijnlijk ook geen goede therapie zijn want dan komen we daar nooit meer weg blum4_sm
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » ma 02 aug 2010, 11:24

oh dan val ik toch wel mee.. maar het begint toch aardig zorgelijk te worden want ik zit al vanaf 10 uur nu achter computer.. en moet eigenlijk achterstallig huishouden gaan doen..
maar je verhaal is inderdaad iets voor de AA forumverslaving..daar zullen vast meer mensen die bekend zijn van hier aanschuiven...maar dit is echt ongelooflijk..

geertje

Berichtdoor geertje » ma 02 aug 2010, 11:35

Godververdomme Geert .... ik kom ni meer bij, hier kan ik never nooit tegenop ....
Zeg nooit 'nooit'! Het is allemaal begonnen met een simpel verhaaltje omdat Wil zo aandrong, ze vond de verhalen die ik naar haar stuurde zo goed. Het was absoluut niet mijn intentie om eens af en toe een verhaaltje te schrijven....een beetje uit de hand gelopen dus fool_sm
straks moeten ze een vleugel aanbouwen in één of ander afkickcentrum waar we met z'n allen in een praatgroep moeten gaan zitten
Schitterend idee!!! Ik schrijf mij al in....
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » ma 02 aug 2010, 11:39

Hmm., Ik geloof dat ik hier ook niet tegenop kan hoor! Ik zit nu wel bij mijn moeder thuis te internetten, maar dat is niet zo raar vind ik!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 02 aug 2010, 11:43

Hmm., Ik geloof dat ik hier ook niet tegenop kan hoor! Ik zit nu wel bij mijn moeder thuis te internetten, maar dat is niet zo raar vind ik!
Wel als je daar niet meer woont. acute_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

candy

Berichtdoor candy » ma 02 aug 2010, 19:03

hahaha hilarisch gewoon lach_sm

ps ook al vind ik mijn eigen niet echt verslaafd, toch wil ik wel meegaan naar de sphynx AA bijeenkomst, denk dat we dagen vol kunnen vertellen hahaha
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 03 aug 2010, 14:14

Wel als je daar niet meer woont. acute_sm
Neee.. maar als je zelf nog geen internet hebt, is dat toch niet zo raar... blush_sm Want stel dat je een heeeeeel belangrijk berichtje of mailtje mist?

Terug naar “De uitgeverij”