SRB verslaving

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: SRB verslaving

Berichtdoor Clemmetje » di 03 aug 2010, 14:20

Hmm., Ik geloof dat ik hier ook niet tegenop kan hoor! Ik zit nu wel bij mijn moeder thuis te internetten, maar dat is niet zo raar vind ik!
Wel als je daar niet meer woont. acute_sm
Neee.. maar als je zelf nog geen internet hebt, is dat toch niet zo raar... blush_sm Want stel dat je een heeeeeel belangrijk berichtje of mailtje mist?
Het is wel stil vanaf jou kant hoor.
Wanneer heb je in je nieuwe huis internet?
Groetjes Clem
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 03 aug 2010, 14:53

Het is wel stil vanaf jou kant hoor.
Wanneer heb je in je nieuwe huis internet?
Tele2 streeft ernaar om me voor 25 augustus (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! shok_sm ) aangesloten te hebben.. Maar ik vind het ook maar niets hoor dat ik zo weinig op het forum kan. Thuis keek ik naar alle nieuwe berichten, die opende ik allemaal tegelijk in nieuwe tabbladen: zo kan ik snel lezen en eventueel antwoorden als ik wat (on)zinnigs toe te voegen heb. Maar hier op mijn werk moet ik nieuwe berichten openen: dan 1 topic openen, lezen en antwoorden. Als ik hier 10 tabbladen open, crasht de pc. Dus nu kost het me ook veel mee tijd om alle nieuwe berichten te verwerken. Tegen de tijd dat ik klaar ben (2 minuten geleden), is er weer een hele lading andere berichten gepost.. :s

geertje

Berichtdoor geertje » di 03 aug 2010, 14:57

Maar hier op mijn werk moet ik nieuwe berichten openen: dan 1 topic openen, lezen en antwoorden. Als ik hier 10 tabbladen open, crasht de pc.
Daar zou ik voor gaan reclameren hoor bij je baas, dat is toch geen doen, zelfs niet vlotjes op het sphynx forum kunnen tijdens je werkuren....... rofl_sm
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 03 aug 2010, 15:06

Maar hier op mijn werk moet ik nieuwe berichten openen: dan 1 topic openen, lezen en antwoorden. Als ik hier 10 tabbladen open, crasht de pc.
Daar zou ik voor gaan reclameren hoor bij je baas, dat is toch geen doen, zelfs niet vlotjes op het sphynx forum kunnen tijdens je werkuren....... rofl_sm
Hahaha hij ziet me aankomen joh! Word ik op staande voet ontslagen.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 03 aug 2010, 15:09

Tja, dan zul je geduld moeten hebben of ontslag moeten aanvaarden. yahoo_sm

Maar had je niet eerder internet kunnen aanvragen dan? Was dat niet veel handiger geweest? help_sm
Dan had je het misschien al gehad.
En heb je nu al voor het eerst geslapen in je nieuwe huis en zo ja hoe is het bevallen?
Groetjes Clem
Afbeelding

miepie

Berichtdoor miepie » di 03 aug 2010, 15:23

Ik zou Tele2 bellen hoor....
Heb je niet uitgelegd dat je een zware verslaving heb dan,en dat je geen paar uur zonder kan.... blum4_sm
Groetjes Miranda en een dikke knuffel van...Pepper,Ozzie,Marley,Luna,Issis,Kenzo,Jinx,Lilly,Senna,en Diesel

geertje

Berichtdoor geertje » di 03 aug 2010, 15:24

Heb je niet uitgelegd dat je een zware verslaving heb dan,en dat je geen paar uur zonder kan....
Ja hoor, dat moet toch lukken, je kan zo iemand met een verslaving toch niet aan zijn lot overlaten.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 03 aug 2010, 15:26

Dan heb ik geloof ik toch maar even geduld, als ik moet kiezen tussen geduld en ontslag!
Maar ja, ik ben helemaal verhuisd (alleen de katjes moeten nog komen... cray2_sm ). Het bevalt goed, maar wat ik al zei: het is vervelend dat er nog geen internet en tv is. En ja, ik had het internet misschien wat eerder aan moeten vragen... Foutje in de regie... blush_sm
Het slapen gaat trouwens nog niet helemaal tof. Ik heb nu buren omdat ik in een rijtjeshuis woon, en mijn moeder woont in een vrijstaand huis. Ik ben al 2 ochtenden om 7u ongewild gewekt doordat buren met (kast)deuren smijten en de trap op en af rennen. h1 Niet cool! Wie heeft er oordopjes over? hahahah

@ Miranda: hahahahah ik denk dat ze me dan inderdaad per direct aansluiten... of verwijzen naar een verslaafdengroepje hahaha

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 03 aug 2010, 15:29

Je kunt het proberen. Gewoon elk uur bellen dat je nog steeds geen internet hebt en dat je anders overgaat naar een andere provider en en en en
Groetjes Clem
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 03 aug 2010, 15:34

Je kunt het proberen. Gewoon elk uur bellen dat je nog steeds geen internet hebt en dat je anders overgaat naar een andere provider en en en en
lach_sm lach_sm

Terug naar “De uitgeverij”