De leuke buurman

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
Marthe
Contacteer:

De leuke buurman

Berichtdoor Marthe » za 13 nov 2010, 16:21

Ik ben ondertussen al weer een tijd geïnstalleerd in mijn nieuwe huisje. Gelukkig heb ik ook al wat sociale contacten opgedaan. Er is vooral 1 iemand in de buurt met wie ik het goed kan vinden. Een leuke, grote en lieve vent! Soms kom ik hem op straat tegen, dan kom hij aangelopen als ik thuis kom. Andere keren komt hij spontaan bij me op bezoek. Het enige jammere is dat hij om een of andere reden niet aanbelt, dus ik weet nooit of hij voor de deur staat of niet. Waarschijnlijk gebeurt het regelmatig dat hij even wil buurten, maar dat ik hem niet opmerk omdat hij de bel niet aanraakt. Zonet zag ik hem toevallig voor de deur staan wachten op mij. Ik heb de deur open gedaan en even gezellig met hem staan kletsen. Hij is toch zo ontzettend leuk, knap ook trouwens! Ik wilde hem niet binnenlaten, want ik had het gevoel dat mijn katten daar niet zo enthousiast op zouden reageren. Die schrikken op een of andere manier altijd erg van mannen, misschien wel doordat ze een zwaardere stem hebben dan vrouwen, ik weet het niet. Als ze hem voor de deur zien staan, beginnen ze al te grommen. Tippex heeft een keer op een zaterdagmorgen een ijselijke kreet geslaakt toen ze hem voor de deur zag staan. Ik was -helaas- nog diep in slaap en werd op niet erg ontspannen wijze gewekt..
Maar goed, wij hebben zonet dus even gezellig staan kletsen, en daarna is hij intens tevreden weer vertrokken. Naar huis denk ik, alhoewel ik nog steeds niet precies achterhaald heb in welk huis hij woont. Het is in onze relatie een beetje eenrichtingverkeer, denk ik. Hij mag altijd bij mij langs komen, maar ik ben nog nooit bij hem uitgenodigd. Beetje jammer, maar goed. Ik zal me er denk ik maar bij neer moeten leggen.
Oh ja, hieronder trouwens een foto en filmpje van die leuke buurtgenoot! Is hij niet knap?

Afbeelding

Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: De leuke buurman

Berichtdoor Clemmetje » za 13 nov 2010, 16:46

Dat is zeker geen verkeerde buurman.
Snap niet dat jouw katten hem niet aardig vinden hoor.
Groetjes Clem
Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » za 13 nov 2010, 16:55

ik kan het filmpje helaas niet afdraaien. maar het is een erg leuke buurman..ik hoop dat hij beleefder blijft dan de buurman van Geert... Flake.... wink_sm

Judith

Berichtdoor Judith » za 13 nov 2010, 17:28

Wat een prince charming! Hij lijkt op een marbled bengaal!

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 13 nov 2010, 17:33

Maria, misschien met deze directe link: http://s910.photobucket.com/albums/ac30 ... urtkat.mp4

Het is inderdaad een mooie kater Judith, maar hij is een gewone HTK. Neemt niet weg dat het een prachtige gemarmerde tabby is!

Clem, ik snap ook niet waarom mijn katten hem niet aardig vinden.. Tippex' reactie is altijd wel lachwekkend. Die loopt naar de deur, slaakt 1 harde gil en gaat zich vervolgens verstoppen lach_sm

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » za 13 nov 2010, 19:03

Ik dacht eerst dat er liefde in de lucht was, oke het is wel een soort van liefde maar een andere dan ik eerst dacht.
Hij is leuk Marthe
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

asielkat

Berichtdoor asielkat » za 13 nov 2010, 21:34

He Tanja dat dacht ik dus ook
en toen dacht ik zou het een straatkater zijn en dacht nee dat zal niet zo liefdevol als ze dit schrijft
en toen het einde ik heb gelachen in mijzelf en jaja die buurman is wel erg mooi
dat jouw dames dat niet willen zien zeg......

groetjes An

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » za 13 nov 2010, 21:49

ja dit is echt wel een leuke buurman , hij is zo lief hé
Groetjes Hildeke

candy

Berichtdoor candy » za 13 nov 2010, 23:48

haha kdacht dat het over een meneertje buurman ging, een mens.. hihi..
de buurman hft iets te veel haren voor my hihi mosking_sm
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 13 nov 2010, 23:58

Haha het was uiteraard ook wel even m'n bedoeling om jullie in eerste instantie op het verkeerde been te zetten. lach_sm
Maar het blijft hoe dan ook een leuke buurtgenoot!

Terug naar “De uitgeverij”