Recyclageverhaaltje Afbraakwerken

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
Hildeke

Re: Recyclageverhaaltje Afbraakwerken

Berichtdoor Hildeke » ma 20 dec 2010, 22:34

Brrrrrr die zou ik toch liever niet tegenkomen......
Groetjes Hildeke

geertje

Berichtdoor geertje » di 21 dec 2010, 01:47

Nu ik het terug lees, herken ik mijn moeder sphynx Jolie wel in het eerste gedeelte. Die heeft ook een obsessie voor alle deurtjes. Vooral de keukenkastjes zijn favoriet. Nog voordat mijn moeder een kastdeurtje goed en wel open gedaan heeft, zit Jolie er al in. Die wil er dan niet direct uitkomen, dus soms doet mijn moeder de deur expres weer eventjes dicht, in de hoop dat ze er na een halve minuut wel uit wil. Alleen gebeurt het dan wel eens dat mijn moeder zo druk is, dat ze vergeet dat Jolie opgesloten zit. Ze heeft al meerdere malen Jolie een uur lang laten zitten in een keukenkastje, omdat ze vergeten was dat ze erin gesprongen was..... Meestal komt ze er dan pas weer achter als Jolie stennis begint te schoppen in het kastje en er van alles omver dondert.
lach_sm ja dat komt ons ook heel bekend voor.
Sinds een tijdje, als Heaven ziet dat we naar een bepaalde kast in de woonkamer gaan, komt ze aangespurt om snel in die kast te springen maar als ze het fout inschat dan knalt ze tegen de deur...dat hebben we deze week al een keer of drie meegemaakt. Ik hoop dat de deur het houdt want het zijn glazen kastdeuren.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » di 21 dec 2010, 10:14

Sinds een tijdje, als Heaven ziet dat we naar een bepaalde kast in de woonkamer gaan, komt ze aangespurt om snel in die kast te springen maar als ze het fout inschat dan knalt ze tegen de deur...dat hebben we deze week al een keer of drie meegemaakt. Ik hoop dat de deur het houdt want het zijn glazen kastdeuren.

....... zie ik daar een aankomend: WORDT VERVOLGD!!!!!! lach_sm
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 21 dec 2010, 10:23

....... zie ik daar een aankomend: WORDT VERVOLGD!!!!!! lach_sm
Jaaa filmpje!!! yes_sm
lach_sm

geertje

Berichtdoor geertje » di 21 dec 2010, 10:28

Ik weet niet of dat gaat lukken, het gebeurt altijd zo snel. We willen ook al zo lang het inbeuken van een deur filmen maar tot hiertoe is het ook nog niet gelukt. dash1_sm

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 21 dec 2010, 10:41

Joh, gewoon even een aantal keer die kastdeur open terwijl je aan het filmen bent en het kastje per ongeluk net sluiten als Heaven er aan komt rennen... Succes gegarandeerd, toch?

geertje

Berichtdoor geertje » di 21 dec 2010, 11:07

Ocharme dat beestje, ze loopt nu al overal tegen, ik ga er niet nog eens bovenop wat ongevallen veroorzaken.

Terug naar “De uitgeverij”