Zee Sterren

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Zee Sterren

Berichtdoor geertje » vr 15 apr 2011, 16:03

We zijn weer een keertje naar zee geweest, uiteraard waren onze ZEE STERREN er ook bij. Wenduine kan zijn jaarlijkse attraktie niet missen natuurlijk.

De reis naar de zee verliep goed omdat Heaven en Fly samen in de kattenmand mochten zitten. De vorige keer zaten ze in aparte kattenmanden en miauwden ze heel de tijd naar elkaar. Aan zee aangekomen en na een rondje inspectie namen ze hun vertrouwde plaatsje weer in, met zicht op zee.

Afbeelding

Afbeelding

Fly vindt het hier weer reuze:

Afbeelding

Elk plaatsje moet onderzocht worden, en Heaven eigent zich een plaatsje in de boekenkast toe....

Afbeelding

Wie in deze stoel gaat zitten dient als doorgangsweg naar de boekenkast.

Via de 'hoofdweg' terug naar beneden:

Afbeelding

Afbeelding

Geen dag gaat er uiteraard voorbij zonder deugnieterijen:

Haar dagelijkse portie (plastieken) groenten mag Heaven natuurlijk niet overslagen.....

Afbeelding

Even kijken wat er in de kast zit....kan ik er in, langs hier niet...

Afbeelding

Of misschien via de achterkant van de schuifjes......

Afbeelding

Geraak op de kast? Even later hebben we ze er afgeplukt want was ze zoals een aapje naar boven aan het klimmen via de schuifjes en knopjes.

Afbeelding

Opnieuw verwondering bij de voorbijkomende mensen, Heaven en Fly stonden erbij en keken er naar.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De tweede dag waren Marc en ik even gaan wandelen. Reintje en Sam waren in het appartement, we komen terug binnen, de kinderen totaal in paniek. Heaven was verdwenen, ze waren al 10 minuten aan het zoeken. Nu is het geen groot appartement, wel veel kasten maar daar staat niet zo veel in. We beginnen mee te zoeken, alle kasten, kamers doorzocht....
Mijn man heeft het zetelbed uit elkaar gehaald, daar had Heaven al enkele dagen speciale aandacht voor maar openklappen durfden we niet omdat ze dan wel eens gekneld zou kunnen zitten. Maar ook daar zat ze niet in.
Onder de bedden gekeken, met de eetbrokjes rammelen.....zelfs daar kwam geen reactie op. We waren allemaal gek van ongerustheid. Het was onmogelijk dat ze buiten geglipt was. Voor de zoveelste keer nog maar eens de slaapkamers doorzocht, en daar lag ze....op het bovenste bed van een stapelbed, helemaal onder de donszak. Hoe ze er is op geraakt dat is een raadsel, maar waarom ze niet tevoorschijn kwam dat weet ik wel. Enkele uurtjes daarvoor stond ze met haar voorpoten tegen het bed en vroeg ik wat ze van plan was. Dus ze wist dat het niet mocht, nu ja, ze mag wel in dat bed liggen maar ze dacht dat het niet mocht en daarom kwam ze niet te voorschijn, zelfs niet voor brokjes.
We hebben in alle geval met z'n allen er weer een paar grijze haren erbij.

Afbeelding

We waren van plan om Heaven en Fly mee naar het strand te nemen, daarvoor hadden we hen leren aan een bandje te lopen, nu ja, Heaven dan want Fly wou het absoluut niet aan. Spijtig want zij is altijd uit op wat nieuws maar we willen echt geen enkel risico nemen. Als ze zou schrikken en weglopen dan kunnen we haar nooit meer pakken. Dus alleen Heaven mocht mee.

Eerst de reglementen van het strand eens controleren......dit is duidelijk, geen verbod op sphynxkatten....

Afbeelding

Eerst Heaven wat laten wennen in een tentje, ze was er niet helemaal gerust in....

Afbeelding

Eerste stapjes in een REUZEGROTE kattenbak....

Afbeelding

Gezellig bij ons op schoot....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat is er veel te zien aan zee, vliegers, bootjes, spelende kinderen......

Afbeelding

Afbeelding

Heaven geniet er van en wij ook....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Genieten van knuffels....

Afbeelding

En zelfs aan het strand heeft Heaven haar fans...

Afbeelding

Sinds Heaven de bovenste verdiepingen van de stapelbed had ontdekt was ook volgens haar daar plezier te beleven. Op een nacht was ze de 100 meter hordenlopen op de stapelbedden aan het houden terwijl Reintje daaronder probeerde te slapen. Uiteindelijk was Reintje het beu, stond op en gaf Heaven een standje, waarop deze zonder nadenken een flinke lel op Reintje haar hoofd gaf....
De hordenlopen zijn gestopt toen Heaven zich uiteindelijk mistrapt heeft en naar beneden is gedonderd. Daarna is ze stilletjes bij Reintje onder de dekens gekropen.

De zeelucht en alle indrukken van op het strand heeft Heaven eindelijk onderuit gekregen, in een diepe slaap droomt ze van haar ervaringen.

Afbeelding

Afbeelding

Ook bij Fly heeft de zeelucht zijn uitwerking:

Afbeelding

Ik wou zoals vorig jaar afsluiten met een mooie sfeerfoto van een ondergaande zon. Dit is echter het enige sfeerbeeld dat ik heb kunnen maken:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door geertje op vr 15 apr 2011, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Zee sterren

Berichtdoor Clemmetje » vr 15 apr 2011, 16:50

Wat een heerlijk verhaal weer.
Ik heb ervan genoten.
Groetjes Clem
Afbeelding

Jewels
Contacteer:

Berichtdoor Jewels » vr 15 apr 2011, 16:53

Geweldige foto's!!!! Jouw schatjes hebben echt een reuzetijd aan zee!
Groetjes,Kim

Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » vr 15 apr 2011, 17:29

oh geweldig wat een reportage.. geweldig.. wat een prachtige beelden... en sfeer.. en avonturen... ik heb weer genoten.. en jullie zo te zien ook ...

nonalize

Berichtdoor nonalize » vr 15 apr 2011, 18:32

Wat lekker zeg.. met zn allen naar de zee!
Zo te zien hebben jullie ook mooi weer gehad great_sm
En een prachtige zonsondergang he_sm
Groetjes Elize

Ramses

Berichtdoor Ramses » vr 15 apr 2011, 18:34

wat een mooie reportage , we konden zo mee genieten

Amai ze Heaven op de hoog slaper de sloeber
de strand foto's mega kan dat geloven dat ze mega aandachtig waren voor alles er is zo veel tezien met zo een mooi weer op strand .
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » vr 15 apr 2011, 18:38

Geweldig verhaal en dito foto's! Heb genoten van alle foto's! Heerlijk dat Heaven mee naar het strand geweest is.
Onderstaande foto vind ik echt heel mooi!!! Die zou je eigenlijkt uit moeten laten vergroten! Je ziet gewoon dat Heaven intens zit te genieten van het zonnetje.
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » vr 15 apr 2011, 18:48

Onderstaande foto vind ik echt heel mooi!!! Die zou je eigenlijkt uit moeten laten vergroten!
Goed idee Marthe! ok_sm
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Zee Sterren

Berichtdoor Wil » vr 15 apr 2011, 19:37

Hoi Geertje
Wat een geweldige foto's ;) wat een bekijks voor je raam van de mensen he ,zeker dat ze dat giga leuk vinden ,,

O meid wat zal je je lam geschrokken zijn dat Heaven weg was ,je hart slaat er van over ,Rot meid is het toch altijd he ,
Maar wel giga slim ;)

Jammer dat de vakantie weer voorbij is ,,,Die slapende Heaven is schitterend ,maar Fly vind ik er zo aandoenlijk bijliggen ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Nancy2310

Re: Zee Sterren

Berichtdoor Nancy2310 » vr 15 apr 2011, 19:58

D10 wat een leuke foto's , echt genieten!
En Heaven... wat een lekkere donderstraal zeg he_sm

Terug naar “De uitgeverij”