Bommetje

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Bommetje

Berichtdoor geertje » wo 13 jan 2010, 22:55

Moe en uitgeteld op de zetel na een drukke dag, theetje bij de hand, dekentje erbij, geïnstalleerd voor een rustige avond.
Ik mis nog net een lekkere knuffelkat en mijn avond kan niet meer stuk. Komt daar als geroepen mijn liefste schatje.. D10 Heaven. Ze komt zich heerlijk bij mij nestelen, ik krijg heerlijke kussen D8 D8 D8 , wat is ze toch lief D7 ..kronkelend op mij… heerlijk met mijn handen over dat rimpelkopje, verder over haar lekkere speklijfje…………????????????? Wat voel ik… b4 ...druppels….nog meer druppels g1 ….natte zijkant….. :twisted: kletsnatte kat m1

Wat nu weer..... ik zie een spoor van water door de kamer!!! Wat het ook is dit mormel moet zo snel mogelijk het bad in. Vlug naar de badkamer, mijn man haastig op zoek naar de waterbron.
Ondertussen in de badkamer….’neen Heaven niet op de juist gewassen badmat gaan liggen!!! Kom van tussen die propere handoeken tussenuit…. Eindelijk bad vol water… kat er in. Ondertussen komt mijn man terug binnen. Boven stond de toiletdeur open en blijkt dat Heaven waarschijnlijk een bommetje heeft gedaan.... waterballet en 100 meter vrije slag....jawel...in het toilet!!!! h1 h1 h1 Alles maar dan ook alles daar in de badkamer is nat t2

Ondertussen zit 'mevrouwtje ik weet van niets' heerlijk te spinnen in haar warme badje!!! d6
Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar de smalle verzendingsdoos van Fly… even kijken of ik het adres van Wil nog heb...
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Bommetje

Berichtdoor Clemmetje » wo 13 jan 2010, 23:02

Wat zijn ze toch heerlijk die van jou.
Hier ook wel eens bal maar niet zoals bij jullie.
Volgens mij zendt Wil ze regelrecht retour afzender ;)
Groetjes Clem
Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » wo 13 jan 2010, 23:10

ook ik lig op de bank.. onder een slaapzak.. moe te wezen.. ook hier komt een lieverd Ushi met mij kroelen. ook ik krijg kussen ook zij wrijft zich tegen mij aan.. maar zij is gewoon droog..
wat een verhaal weer.. ik zit hier te schateren en ben gelijk weer wakker.. heerlijk.. geniet zo van de gekke verhalen.. die van mij krijgen het nooit bedacht.. en het zijn nog jongen katten toch ?? dus er kan nog veel meer leuks komen..
maar bedankt hoor heaven.. ik kan weer wat langer opblijven want ben weer wakker... :lol:

Reintje

Berichtdoor Reintje » wo 13 jan 2010, 23:11

Kom ik juist van de muziekschool, en wat lees ik hier... ocharme Heaven, moest je zo laat nog in bad s12

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » wo 13 jan 2010, 23:53

:lol: ... ze kwam je niet knuffelen ze kwam zich afdrogen aan je dekentje :lol:
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Jewels
Contacteer:

Berichtdoor Jewels » do 14 jan 2010, 00:12

Haha, schitterend gewoon!! En dan kunnen ze zich echt zo van den domme houden hé, hihi.
Groetjes,Kim

Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » do 14 jan 2010, 09:11

Hahaha wat een briljante actie weer! Die beestjes van jullie zijn ook continu op zoek naar vermaak en vertier he! Maar goed, door haar actie van gisterenavond verdween je lekker geplande ontspanningsmomentje op de bank.. :(

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 14 jan 2010, 10:43

Hoi Geert
Ha Ha wat geweldig ;)) Ze doet het allemaal zelf ,
Neemt een giga bad ,wacht tot jij met je deken op de bank zit en komt zich afdrogen ;)))

Wat zal je raar gekeken hebben ;)) geef haar een dikke knffel ,Zielig he Reintje zo laat in bad ;)))
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

geertje

Berichtdoor geertje » do 14 jan 2010, 16:03

... ze kwam je niet knuffelen ze kwam zich afdrogen aan je dekentje
Niet alleen mijn dekentje kon in de was, ook mijn kleren, de handdoeken die in de badkamer hingen en de badmatjes. Ik wist de rest van de avond wat te doen!!!
Die beestjes van jullie zijn ook continu op zoek naar vermaak en vertier he!
Nu ik begrepen heb dat de meeste katten heel de dag door liggen te maffen en die van ons niet, is het duidelijker geworden waarom ze heel de dag op zoek zijn om deugnieterijen uit te halen.. ze hebben er gewoon de tijd voor.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 14 jan 2010, 19:39

Hoi Geert
Ik moet je even een compliment maken van een vriendin van mij ,dat is zo'n bange poeperd op het forum ,terwijl je normaal haar niet de mond kan snoeren

Ook hun hebben Sphynxen ,ze liggen helemaal gevouwen van het lachen om de verhalen van Heaven en Fly ,En om je kunst om het zo vreselijk goed te verwoorden ;))

Het is allemaal zo vreselijk herkenbaar ;) en nee mijn katten slapen ook niet de hele dag ,,
Halen ook de meest achterlijke streken uit ,Lopen met vaatdoekjes ?(ja ook het liefst klets nat door het huis ,
Ze hebben bijna 2 volwassen mannen gecastreerd (wat geen grap is ,) hap in die ballen ,gewoon in het langsrennen ,en nog veel meer ;)
Meid je verhalen zijn UNIEK ,
Knuffel Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “De uitgeverij”