Heaven op oorlogspad

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
Reintje

Re: Heaven op oorlogspad

Berichtdoor Reintje » ma 18 jan 2010, 08:45

@ Wendy: ze gebruikt haar nagels niet (gelukkig, anders zou onze zetel er niet uitzien D6 )
lig hier weer in een deuk vooral om filmpje 2 . hoe krijg je die gevonden ??
De filmpjes met de antiloop en sabeltandtijger komen uit de film 'ice age 3'. Wanneer ze nu dat getrippel doet, roepen we met ons allen: TIPTOE TIPTOE TIPTOE zoals in het filmpje. Ze wordt hier nog zotter van en denkt, nog harder graven, sneller sneller sneller. Heel vreemd. Misschien is het inderdaad iets voor: waarom? daarom.
Het is wel fijn dat jullie katten dit ook doen.

geertje

Berichtdoor geertje » ma 18 jan 2010, 10:26

meestal als ze op "ingebeelde" dingen aan het jagen is en dan krabbelt ze ook heel fel op haar schaduw
Ingebeelde dingen!?!? Wij waren er van overtuigd dat ze ECHT iets zien wat wij niet kunnen zien. :lol:
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

lindabuis

Berichtdoor lindabuis » ma 18 jan 2010, 14:43

Ik heb in een deuk gelegen!
totaal onherkenbaar gedrag ............ NOT! Ik zie het de jongste twee hier ook regelmatig doen D5

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » ma 18 jan 2010, 14:58

meestal als ze op "ingebeelde" dingen aan het jagen is en dan krabbelt ze ook heel fel op haar schaduw
Ingebeelde dingen!?!? Wij waren er van overtuigd dat ze ECHT iets zien wat wij niet kunnen zien. :lol:

Niet te begrijpen wat die soms denken te zien hoor i3 , het moet wel zijn dat er meer in het leven is dan deze zijde ;-) ... soms doen ze hier een hele "uitleg tegen onbekenden" (ken je dat ook?) .... of dan beginnen ze met hun poten in de lucht te vangen naar iets wat wij helemaal niet zien!!!!
Enfin ... gelukkig gebruiken die van jou hun nagels niet .... mijn zetel is helaas getatoueerd :( ... maar ik had volgens Wil de braafste Mikisanukis ter wereld c1
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Reintje

Berichtdoor Reintje » ma 18 jan 2010, 16:02

maar ik had volgens Wil de braafste Mikisanukis ter wereld c1
l3 l3 l3
En jij geloofde dat D8
Ze zetten dan wel het kot op stelten, maar ze komen het toch wel altijd goed maken met knuffels en kusjes he. Daarom ben ik ook zo verliefd op hen!!!

geertje

Berichtdoor geertje » ma 18 jan 2010, 19:32

Ohhh en als we het waarom niet kunnen achterhalen is dit er nog één voor de Waarom? DAAROM hoek
... ik denk dat de strijddans inderdaad thuis hoort in het lijstje.

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » za 23 jan 2010, 11:54

Ohhh en als we het waarom niet kunnen achterhalen is dit er nog één voor de Waarom? DAAROM hoek
Inderdaad DAAROM doen ze het D8
maar ik had volgens Wil de braafste Mikisanukis ter wereld
Haha bestaan die dan?! D8 Daar kan je je handen vol aan hebben he!

Nou daarentegen die van mij, die doen dat nooit. Geen gekke capriolen hier en alles altijd heerlijk rustig.............. h1 h5 D15 uuhhhmmm TJA IEMAND DIE DIT GELOOFD MAYBE?? d4 h5 Hier ook rondschietende, trappelende, sprintende katten. Meestal gaat dit hier ook nog gepaard met wilde gesnuif. Lijkt wel een paard met de kolder in zijn kop. Sambal heeft zo op deze manier hier het meeste last van. Altijd als ze de kolder in de kop heeft. Jaagt ook op dingen die er bij mij weten niet zijn en bespringt schaduwen enz. Mijn theorie voor Sam is: alles wat ze heeft heeft ze in veelvoud, zo heeft ze soms TE veel liefde en dan moet er NU D10 D7 gekroeld worden. Zo heeft ze ook aanvallen van te veel energie, en dan volgt er een wildwest race door de kamer, door de gang de trap op, terug naar beneden over de banken en al het andere dat in de weg staat of per ongeluk verschijnt en dit duurt eventjes b3 . Daarna komt ze weer lekker D10
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » za 23 jan 2010, 11:57

O ja en als er in zo'n bui gestoeid wordt D5 dat gaat er zo ruig aan toe. Lijkt wel een bokswedstrijd van MikeTyson. Je hoort gewoon echt doffe klappen D15 . Soms haal ik ze gewoon uit elkaar zo wild zijn ze dan. Anders hebben we daarna weer overal schrammen.
Maar voor de rest zijn ze enig hoor haha D13 D8 i3 r5 r5
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

geertje

Berichtdoor geertje » za 23 jan 2010, 12:13

Je hoort gewoon echt doffe klappen
Als ze hier vechten zijn het echte 'pletsen' ze gebruiken hun nagels niet en dan klinkt het echt 'PLETS...PLETS...PLETS...' Daarom hebben we hier ook niet zo snel gewonden van het vechten.

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » za 23 jan 2010, 12:43

Ik haal ze in het heetst van de strijd toch ook uit elkaar hoor, dat ze nog geen hersenschudding hebben is een wonder, want ze meppen soms echt flink bovenop elkaars koppie e1
Maar hier gelukkig ook een minimum aan schrammen.

En ik denk wel dat ik hier de braafste Mikisanukis onder mijn dak heb, op dat vlak heeft Wil niet gelogen ... misschien wel de enige in de Mikisanukis' soort l3 ... maar het is echt niet diegene die Wil zei, want DAT is een ettertje eerste klas ... Hij is als hij niet slaapt altijd op oorlogspad, en niet alleen maar met een dansje b4 MAAARRRR hij kan ook ohhhhhh zo lief D10
Toch is Screamy hier een absoluut schatje, ze misdoet (haast) nooit wat, schiet met alles en iedereen even goed op ... je kan, "raar maar waar" soms even vergeten dat ze er is.
Enige minpuntje, het is zo'n "zwartzakje", ik was haar om 10u en dan is ze witter dan wit ... om 12u is ze al weer black tortie D5

Ik denk eigenlijk dat Heaven en Fly de ergsten zijn ..... Mocht ik die samen met Draco hebben zou ik toch een wereldreis plannen denk ik b3
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Terug naar “De uitgeverij”