Liefdesbriefjes

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Liefdesbriefjes

Berichtdoor geertje » di 02 feb 2010, 21:39

Het is zo eenvoudig om te schrijven over alle gekdoenerij, maffe streken en deugnieterij.
Maar eigenlijk is dit niet eerlijk want meer nog dan alle gekheid zijn onze katten zo onvoorstelbaar lief en schattig. Vele katten heb ik al gehad, daar zaten echte lieverds tussen. Maar wat ik nu meemaak met Heaven en Fly had ik nooit durven dromen.

Daarom wil ik een poging doen om dit neer te schrijven zonder melig te worden.

Lieve Heaven,…’s morgens als ik beneden kom sta je al klaar met je knuffels en liefde, een hele nacht opgespaard… niets of niemand ontkomt hieraan. Een heerlijke pakkerd, natte kussen….
Als ik ga ontbijten zit je gezellig naast me en doen we een babbeltje, als je me veel te vertellen hebt kom je zelfs tegen me op staan.

Afbeelding

Wat kan jij er dan aandoen dat je hierbij soms uitschuift en bovenop mijn schoot terecht komt. Een lieve kus op mijn wang om je te verontschuldigen…

Afbeelding

Door de dag heen ben je er altijd, eender wanneer als ik eens zin heb om te knuffelen sta je klaar. En als het volgens jouw te lang duurt tot de volgende knuffelsessie kijk je me aan met zo’n uitnodigende blik…daar kan niemand aan weerstaan.

Afbeelding

Als ik buiten ga en je hebt dit door kom je aangerend met muis, met triestige blik vraag je of je meekan.

Afbeelding

O Heaven, kon je maar begrijpen dat ik na korte tijd al bij je terug ben. Natuurlijk moeten we even tijd nemen om afscheid te nemen, lekkere meid van me..ik kom dadelijk terug. Menig familielid kan het niet laten om na het buiten gaan, toch even terug binnen te komen voor ‘een laatste liefkozing ‘.
Ben ik terug van weggeweest dan zit je al klaar op de krabpaal, laat dit toch wel juist een knuffelhoogte zijn. Je roept mij met een lieve ‘miauw',

Afbeelding

ben ik niet snel genoeg bij je zet je echt je klep open 'MIAAAAUW...' en eist je welkomstgroet op.

Afbeelding

Als ik s’avonds op de zetel ga zitten, kom je uit het niets net of je weet dat ik daar ben, je komt boven op me zitten, op mijn buik, benen,
of hoofd..het maakt niet uit, je bent er. Samen brengen we de avond door en je geniet van het strelen over je bolle buik, hier mag ik heel de avond mee doorgaan, je zal je daarvoor wel opofferen.
Als ik je zou vergelijken met een jaargetijde ben je zonder twijfel de volle zomer..;stralend van warmte, je vult ons huis en harten met je aanwezigheid
Mijn liefste Heaven…je bent een hemel op aarde.

Afbeelding

Fly
En dan ons Flytje ook zij verdient een ereplaats als liefste poesje. Zo opgewekt en blij,
Zo fijn en lieflijk, je staartje in het mooiste krulletje…een tierlantijntje.
Iedereen die op bezoek komt krijg je zover dat hun harten smelten, je kronkelende mooie lijfje uitnodigend om te knuffelen. Met je hoofdje draaien, …

Afbeelding

Je stapt parmantig rond, draait rond onze benen , niemand kan hieraan weerstaan.
Je bent altijd goedgezind, klaar om kusjes te geven of een hele wasbeurt, wat we maar wensen.
Als we binnenkomen van weggeweest sta je me op te wachten ‘op traphoogte’, ééntje lager of hoger aangepast aan wie een welkomstkusje in ontvangst mag nemen. Je straalt van liefde...

Afbeelding

Regelmatig kom je ons verleiden voor een heerlijke rollebollende smoezelronde, je kroelt op de zetel, je buikje in de lucht en je ronkertje op volume tien.

Afbeelding

Je zou je oortjes er bijna afwrijven om maar een knuffeltje te krijgen. Samen krijgen we niet genoeg van deze mooie momenten.

Afbeelding

's Avonds als ik in de zetel ga zitten sta je klaar om zoals gewoonlijk, als een babytje vastgenomen te worden. Dan lig je heerlijk genietend met je blote buikje te kronkelen van genot. Als je even wakker wordt uit je coma krijg ik heerlijke likjes, waarna je terug weg glijdt in dromenland met je tongetje uit je mond.

Afbeelding

Als je een jaargetijde zou zijn was je zeker de lente, als je huppelend binnekomt ruiken we de lente (of per uitzondering zweetvoetenkaas) en zien een lentezonnetje verschijnen...

Mijn liefste Fly, volgens mij is het woord ‘engeltje’ speciaal voor jouw uitgevonden.

Afbeelding
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Natasha

Re: Liefdesbriefjes

Berichtdoor Natasha » di 02 feb 2010, 21:46

Prachtig omschreven en de foto's vullen het mooi aan!
Alsof je erbij staat om het mee te maken...
Onwijs lief!!
meuh_sm meuh_sm meuh_sm meuh_sm meuh_sm
Groetjes Natas

maria

Berichtdoor maria » di 02 feb 2010, 21:53

normaal zit ik te schateren bij de verhalen en foto's nu zowaar zwaar ontroerd.... wat een mooie woorden en bijhorende foto's kleuren het bijzondere van jullie wederzijdse liefde..( ik word er ook bijna poetisch van )
maar het is weer prachtig.. ( maar was er nou ook iemand bij jullie die heaven vergelijkt met een personage uit starwars... ik zie ook wel kleine overeenkomsten.)

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 02 feb 2010, 22:14

als je huppelend binnekomt ruiken we de lente (of per uitzondering zweetvoetenkaas)
Een prachtige lofzang voor jullie 2 meiden, maar je kon het toch niet helemaal laten om er wat grappigs in te zetten. ;)
De dames zouden vast hevig gaan blozen als ze al deze lovende woorden zouden horen en begrijpen. Wat zijn jullie beestjes geliefd -en zo hoort het overigens ook!!!

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » di 02 feb 2010, 22:58

Wat mooi weer .......ik kan er helemaal inkomen wat jullie voor die meiden voelen.......

Ik heb die "ziekte" ook!!! Goddank!!!
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

candy

Berichtdoor candy » di 02 feb 2010, 23:20

hoe mooi gezegd,met de aanvullende fotootjes erbij,ech mooi
het zijn ook zulke speciale wezentjes waar je echt verliefd op word D10
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 02 feb 2010, 23:28

Wat een lief verhaaltje Geertje. Ze pakken je toch ook helemaal in he? Ben helemaal verliefd op Flytje op deze foto's... D10 zo'n keuteltje.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 02 feb 2010, 23:48

Hoi Geert
wat heb je dit weer geweldig op papier gezet ,ja hier wordt je helemaal stil van zo lief ,,zo vol liefde ,mooie foto's erbij ;)
Klopt wat Annemieke zegt he ,het is een grote verslaving ,
geef ze een knuffel
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

geertje

Berichtdoor geertje » wo 03 feb 2010, 09:39

Bedankt voor de reacties!
Citaat:
als je huppelend binnekomt ruiken we de lente (of per uitzondering zweetvoetenkaas)

Een prachtige lofzang voor jullie 2 meiden, maar je kon het toch niet helemaal laten om er wat grappigs in te zetten.
Lang serieus blijven is voor mij ook niet altijd even gemakkelijk...soort zoekt soort... D11
Wat mooi weer .......ik kan er helemaal inkomen wat jullie voor die meiden voelen.......
Ik heb die "ziekte" ook!!! Goddank!!!
Zalige 'ziekte' hé Annemieke? D10
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

lindabuis

Berichtdoor lindabuis » wo 03 feb 2010, 11:15

Vochtige ogen van ontroering aan deze kant en een grijns van oor tot oor
Zo jouw eigen liefdesbetuiging en toch zo herkenbaar

Terug naar “De uitgeverij”