Rust in huisje weltevree...correctie: korte rust...

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Rust in huisje weltevree...correctie: korte rust...

Berichtdoor geertje » ma 08 feb 2010, 16:01

We hebben bij Lidl een hangmandje gekocht, en na wat knutselwerk ook aan de chauffage kunnen bevestigen. Fly ligt hier al een hele tijd zalig in te zweten...

Afbeelding

...en als er één kat rust, lukt het soms ook bij de andere:

Afbeelding

En dan als je denkt, 'eindelijk rust in huis, ik ga de foto's op het forum zetten met het bewijs dat hier ook al eens een dag voorbijgaat zonder zottigheid', zie ik plots vanuit mijn ooghoek iets eigenaardig: Fly die ondertussen vanuit haar mandje is gekropen en nu een ander hol inkruipt maar vast komt te zitten. Omdat ik hier nu toch met het fototoestel in de hand zat toch maar even foto's genomen voordat ik te hulp schiet om haar uit die benarde positie te krijgen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

maria

Re: Rust in huisje weltevree...correctie: korte rust...

Berichtdoor maria » ma 08 feb 2010, 16:05

oh wat liggen ze heerlijk.. dat hoofd van heaven.. dan zou je haar toch D10 D10 maar dat het fly is die vast is komen te zitten dat is raar.. ik zou het bij heaven en haar 'rubens' figuur w4 meer kunnen begrijpen.. maar ze hoefde toch alleen maar in haar achteruit toch om weer vrij te zijn ??

geertje

Berichtdoor geertje » ma 08 feb 2010, 16:08

maar ze hoefde toch alleen maar in haar achteruit toch om weer vrij te zijn ??
Blijkbaar heeft ze geen 'achteruit', dit is niet de eerst keer dat we ze ergens moeten uit redden. En ik denk dat Heaven met haar Rubens figuur helemaal niet meer in die ton kan.

candy

Berichtdoor candy » ma 08 feb 2010, 16:12

mooie foto's D10
ik had zo'n hangmandje gekocht maanden geleden in de aveve.(was toen nog aan het wachten tot ik hatebreed kon gaan halen bij de mensen waar ik hem gekocht heb), het heeft weken geduurd eer hy er in wou,nu gaat hy er enkel in als ik niet thuis ben,als ik wel thuis ben,ligt hij enkel op of tegen mij hihi D10
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » ma 08 feb 2010, 16:18

Haha wat een leuke foto's! Een collegaatje van me vond het echt 2 prinsesjes, en was jaloers op ze dat ze zo lekker lagen toegedekt onder de dekentjes.
Briljant ook hoe Fly weer vast kwam te zitten bij het wisselen van slaapplek.

geertje

Berichtdoor geertje » ma 08 feb 2010, 18:10

u gaat hy er enkel in als ik niet thuis ben,als ik wel thuis ben,ligt hij enkel op of tegen mij hihi
Mandjes, hangmatjes, dekentjes, slaapton, krabpaal... allemaal goed en wel, maar waar is het nu beter dan op baasje's schoot?

maria

Berichtdoor maria » ma 08 feb 2010, 18:22

hier het antwoord bij mij..... als het zo koud is.. boven op de verwarming hier...!!!!!! D5

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » ma 08 feb 2010, 18:27

Whaaaaaahaaaaa l1 l1 l1

Ooh Geertje ik besterf het hier weer bijna!! Kijk dan die laatste foto.......hoe die k*nt uit de doos steekt met zo'n gestrekt " HELLLLUPPP" pootje ernaast.......ik zie het zo gebeuren.......
Dillen doet hier ook zo'n gekke dingen.....springt bovenop de boekenkast, 2.4m hoog en zit dan te roepen, of ik hem wil komen halen......als ik dan te ver bij de kast vandaan sta, maakt ie echt van die "pur" geluidjes zo van :"Ja mens, kom dan toch eens wat dichter..."
En dan springt ie met zijn volle zelf recht op mijn kop om me dan weer héél veel knuffels te geven omdat ik hem gered heb........ r6

Drie minuten later herhaald dit ritueel zich dan.... h1 h1 h1 l3 l3 l3
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » ma 08 feb 2010, 19:19

Hoi Geertje wat een geweldige foto's! Die meiden onder hun kleedjes D10 om op te vreten, en dan suffe Fly in haar benarde positie whahaha geweldig dat pootje!!! Gelukkig dat je net je camera bij de hand had :D w1 l3

Dillen doet hier ook zo'n gekke dingen.....springt bovenop de boekenkast, 2.4m hoog en zit dan te roepen, of ik hem wil komen halen......als ik dan te ver bij de kast vandaan sta, maakt ie echt van die "pur" geluidjes zo van :"Ja mens, kom dan toch eens wat dichter..."
En dan springt ie met zijn volle zelf recht op mijn kop om me dan weer héél veel knuffels te geven omdat ik hem gered heb........

Drie minuten later herhaald dit ritueel zich dan....
haha camera erbij graag Annemieke dat zou ik ook wel willen zien l3
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

geertje

Berichtdoor geertje » ma 08 feb 2010, 19:22

En dan springt ie met zijn volle zelf recht op mijn kop om me dan weer héél veel knuffels te geven omdat ik hem gered heb........
Drie minuten later herhaald dit ritueel zich dan....
Ik zie het zo voor me, zo houden ze je wel bezig. Inderdaad misschien eens een poging doen om dit te filmen.

Terug naar “De uitgeverij”