Lekkere duifjes!!!

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Lekkere duifjes!!!

Berichtdoor geertje » do 11 feb 2010, 20:36

Al enkele jaren krijgen we in de winter bezoek van Herr Flick.
Herr Flick is een duif die ooit iets heeft meegemaakt en daardoor een hangende vleugel heeft en een mank pootje. Hij heeft er blijkbaar niet veel last van want kan nog goed vliegen. In de winter komt hij trouw elke morgen zijn ontbijt opeten. Lekkere graantjes en broodkruimels, daarbij komt hij met zijn pikkelpootje tot vlakbij het venster.
Soms zitten onze katten vanuit hun uitkijkpost de bewegingen ven Herr Flick te volgen.

Afbeelding

Het kan ook zijn dat Fly hem aandachtig bekijkt vanop de kattenpaal, en ondanks dat ze dan zo’n vier meter van Herr Flick af zit steekt ze soms voorzichtig haar poot uit om hem in gedachten te vangen. Haar afstand inschattingsvermogen is niet zo heel best.

Afbeelding

Maar van Heaven mag Herr Flick niet meer langskomen. Heel de dag houdt ze de tuin goed in de gaten, als Herr Flick dan landt kunnen er twee dingen gebeuren: of Heaven sluipt op een tekenfilmachtige manier dichterbij tot ze met haar neus tegen de raam plakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Of ze komt van ver aangelopen en knalt met haar snoet tegen het glas.
In beide gevallen trekt Herr Flick zich niets aan van het vreemde naakte wezen en pikt rustig zijn ontbijt verder op.
Ik verdenk Herr Flick er zelfs van om express zo dichtbij te komen en al pikkend rondjes te draaien vlak voor het venster om een beetje aan ‘poesje pesten’ te doen.
Als Heaven weer eens voor de zoveelste keer tegen het glas is gesmakt komt ze klagend naar mij en vraagt om toch eens één keer de deur open te doen zodat ze eindelijk het heerlijke duifje kan verorberen.
En om het nog erger te maken heeft Herr Flick de laatste tijd ook nog zijn vriendinnetje Helga bij. Het begint eerder al op een hoofdschotel te lijken voor Heaven.
Soms zit Heaven bibberend van spanning en met starende blik langer dan een kwartier verlangend naar Herr Flick te kijken.

Nu begin ik mij toch af te vragen of Heaven hier na een tijd geen depressie aan over gaat houden, elke dag weer dat lekkers dat voor haar neus staat te paraderen, terwijl bij Heaven de kwijl uit haar mond loopt.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

candy

Re: Lekkere duifjes!!!

Berichtdoor candy » do 11 feb 2010, 20:43

hahaha hoe grappig D6
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

maria

Berichtdoor maria » do 11 feb 2010, 20:57

Allo Allo.. zeg .. herr Flick.. en heaven is niet per ongeluk de madonna met de big boebies...?? daarom zoekt hij haar op natuurlijk..
geweldig weer. zeker de foto dat ze samen in verdiepingen zitten te loeren..
ik genoot ook erg van de serie destijds .. leuk dat hij in een soort herhaling komt... c6 c6

dodo

Berichtdoor dodo » do 11 feb 2010, 21:23

Hoi Geertje,

Iedere keer weer lig ik in een deuk om de verhalen van die katten van jou.
Ik bestel hierbij alvast het eerste boek dat uitkomt over Heaven (en Fly)... D8
Het lijkt wel of de poezels de hele dag kattekwaad uithalen en nooit slapen.
Heerlijk...
Groetjes,
Joyce

Natasha

Berichtdoor Natasha » do 11 feb 2010, 21:49

c6 c6 Herr Flick, geniaal om hem zo te noemen!!

Leuk verhaal weer en de foto's illustreren weer prachtig!!
d3 kan me wel indenken dat Heaven er lichtelijk neurotisch van zou worden zeker nu er een extra duifje bij is gekomen l3 l3
meuh_sm meuh_sm meuh_sm meuh_sm meuh_sm
Groetjes Natas

geertje

Berichtdoor geertje » do 11 feb 2010, 22:02

en heaven is niet per ongeluk de madonna met de big boebies...?? daarom zoekt hij haar op natuurlijk..
ha ha, misschien komt Herr Flick inderdaad op de big boobies af...
Het lijkt wel of de poezels de hele dag kattekwaad uithalen en nooit slapen.
Dat lijkt zo niet, het is ook zo. Een tijdje geleden was er iemand bezorgd over het feit dat hun kat zo veel sliep. Ik denk nu gaat iedereen reageren met 'ja dat klopt, ze is ziek'. Maar neen, liggen de meeste blijkbaar het meeste van de tijd te maffen.
Onze katten zijn WAKKER.... en wel héél wakker heel de dag. En hun, en onze dag vullen ze dan ook nog op met gekdoenerij. Vervelen doe we hier niet.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 11 feb 2010, 22:13

Hoi Geert
Heerlijk weer je verhaal met foto's ;)))) Kijk die lekkere spekbillen ,,
Pas maar op nu die meneer ook een vriendin heeft gekregen ,komt er over een pooesje een Helagientje bij ;))) Dan gaat Heaven een partij scheel zitten kijken ;))
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

geertje

Berichtdoor geertje » do 11 feb 2010, 22:40

Ik bestel hierbij alvast het eerste boek dat uitkomt over Heaven (en Fly)...
Dat is goed, je krijgt van mij het eerste getekende exemplaar met een dikke kus van Heaven en Fly erbovenop.

dodo

Berichtdoor dodo » do 11 feb 2010, 22:59

c6 Geweldig, ik kijk er al naar uit!!! D6
Groetjes,
Joyce

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » vr 12 feb 2010, 13:47

Wat een leuke foto's en een leuk verhaaltje! Ik sluit me aan bij Wil: wat een lekkere spekbillen van Heaven.... D10
Het moet ook wel frustrerend zijn voor Fly & Heaven om telkens dat lekkere hapje voor het raam te zien paraderen..

Terug naar “De uitgeverij”