Van de 9 levens nummer 1 al bijna verspeeld...

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
Milo

Berichtdoor Milo » vr 09 mar 2012, 18:37

Zonnetje liet zich goed zien vanmorgen dus lekker boven de ramen open en deuren uiteraard dicht met mijn kleine Houdini…die is de laatste dagen steeds meer bezig met “Escape from Alcatraz”. ;-).
De honder eruit en bij terugkomst verschuild Lola zich al om het hoekje om de tuin in te kunnen crossen.
Komt vanmorgen ineens de man voor onderhoud cv ketel of het me uit kwam…ik uhh, ja..uhh oke…(eigenlijk niet maar vooruit).
Man naar binnen dus ik zeg nog schrik niet van de kat, die kan zo naar boven komen…waarschuw ze maar voor ze denken dat er een alien rond loopt haha.
Spullen moesten voor cv kast weg dus in een slaapkamer gezet….roept die man ineens of ik handdoeken heb terwijl ik kletter de klet van het water op mijn trap hoor…(was een slang los geschoten)…
Dus ik rap naar boven en denk ineens aaahhh Lolaaaaaa…
Zeg tegen hem (terwijl het water nog langs de muren droop) heb jij die kat voorbij zien komen dus hij zegt ja net…kijk ik in die slaapkamer waar dat raam open staat (die deur was open omdat daar effe spullen moesten staan) en ik kreeg een halve rolberoerte.
Loop die kamer in en zie Lo ineens over het randje van buiten weer naar het open raam komen.. e1

Afbeelding

Dat raam links waar ze op de foto voor zit stond open,..ze kwam vanaf dat rechter raam over het grijze randje… gasp_sm

Denk heel rustig blijven voor ze schrikt, die vlieg in die kop wil nog wel eens maffe sprongen naar boven brengen bij Lo.
Liep rustig naar het raam maar ze zag me en kwam soepeltjes gewoon weer naar binnen (of ze nooit anders doet ppfff) en kreeg een vrolijke mauwww…

En dan roep ik tig keer tegen de kids let op de deuren, let op de kat...zo zie je dat het zo snel bijna toch mis kan gaan.
Gelukkig was Lo dit keer niet zo lomp als anders...dan mogen ze wel op de pootjes terecht komen maar het is best hoog.

Maar gelukkig weer gewoon een happy end...

Gr. Miran
Groetjes Miranda

jzocchi

Re: Van de 9 levens nummer 1 al bijna verspeeld...

Berichtdoor jzocchi » vr 09 mar 2012, 18:47

Dat is schrikken zeg!! Mijn haarbal is wel eens zo over de dakpannen naar beneden gegleden.
Deur van mijn badkamer stond open vergeten dat het raam open stond. Ik hoor miaaaaaawwwww schrok met helemaal crazy_sm . Gelukkig was niet hoog en is alles ook bij mij goed afgelopen. Maar het was goed schrikken.

Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » vr 09 mar 2012, 19:43

Pfieuuwww Miranda dat is goed afgelopen....je hart zit toch in je keel en geloof me dit is niet de laatste keer dash1_sm
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » vr 09 mar 2012, 19:56

Pfffff, je schrikt je rot. Gelukkig een goede afloop ;)
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

maria

Berichtdoor maria » vr 09 mar 2012, 20:05

Oh van zulke acties word je 30 jaar ouder.. gelukkig is het goed afgelopen..

geertje

Berichtdoor geertje » vr 09 mar 2012, 20:29

Dat zijn weer een paar grijze haren erbij surprised_sm
Gelukkig goed afgelopen deze keer.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 09 mar 2012, 21:42

Pfff Miranda, kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent!! Kan hier ook geen ramen open zetten want roxy heeft ook altijd de neiging om op van die smalle randjes te balanceren... dus hier alleen de bovenramen open. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, maar idd een paar grijze haren erbij voor jou....
Afbeelding

Milo

Berichtdoor Milo » vr 09 mar 2012, 22:29

De schrik kwam vooral daarna...in eerste instantie blijf ik (gelukkig) altijd ijzig kalm...maar daarna kon ik zowat horen dat ik een hart heb haha.

Weet ook dat er echt geen ramen open kunnen blijven...maar ja, wil ook wel eens luchten dus de deuren dicht, dan kan het.
De andere kamers hebben ook hordeurtjes voor de ramen, daar doet ze (nog) niks mee...alleen dat ene kamertje heeft niks er voor...
Weet ook niet hoe ver ze gegaan is, hoe ze gekeerd is, etc...en denk dat ik het ook niet wil weten.
En in huis is het ook een klauter eerste klas en dat gaat al niet altijd even soepel.
Ligt graag op de tv en dan hoor je rustig ineens een knal en ligt ze er naast...

Het is goed gegaan...thank god...verder maar niet over denken...
Groetjes Miranda

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 09 mar 2012, 22:56

Nee, je kan er maar beter niet bij stil staan... en wees blij dat je haar niet hebt zien draaien...dan had je hart helemaal in je keel gezeten!
Afbeelding

Milo

Berichtdoor Milo » vr 09 mar 2012, 23:04

Ja precies Manoe...en gekke met Lolaatje is dat ze natuurlijk die vlieg in de kop heeft...kan uit het niets de lucht in schieten of als een achterlijke gaan racen door het huis (Miki he ;-)).
Straks zag ze me en dacht op dat randje effe dollen...aaahhhhh.
Hier in huis is ze ook niet zo pad-vast...racen door het huis en nog wel eens vol op je benen landen of een mooie buikschuiver zo op de plinten onder de kachel in de bochten... lach_sm

Zit weinig vrouwelijks aan mijn Lootje hoor haha.
Groetjes Miranda

Terug naar “De uitgeverij”