Recyclage verhaaltje: grappige reacties

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Recyclage verhaaltje: grappige reacties

Berichtdoor geertje » ma 15 mar 2010, 12:51

Ik zet deze topic nog eens bovenaan omdat er weer heel wat nieuwe leden zijn, misschien hebben deze ook nog wel grappige reacties op hun katten gekregen. Dan lezen we het hier graag.

In de periode dat Heaven en Fly bij ons kwamen wonen kregen we verschillende reacties van uit onze omgeving. Ik heb deze bijgehouden en geef hier de liefste, tofste en gekste dingen die we in de beginperiode hebben gehoord:

• mijn schoonzus: 'Sphinxen...ah ja, dat zijn katten zonder vel'
• mijn schoonmoeder: 'Oh poesjes in hun blootje, dan heb ik nog net de tijd om truitjes te breien voor in hun pakjes met Kerstmis'
• een vriend: '2 Sphinxen, 7 maanden oud... die komen net op tijd om de Kerstboom te helpen afbreken'
• een kennis: 'naaktkatten??? en komt dat nog goed?'
• De loodgieter: ‘waaauuuuw…waar koop je dat, hoeveel kost dat, hoe vlug kan ik er één hebben?’
• mijn zus: na het sturen van de foto's: 'mooi!!!!!!!'
• een vriend: ‘Hoezo ze moeten in bad!?!? Ha, ha, ha,… en in de zomer insmeren met zonnecrème zeker…’
• een vriend: ‘hm, heel mooi, maar kan je ze ook kopen MET haar?’
• Mijn klein neefje: ‘mooie poezen, mooie poezen, mooie poezen, mooie poezen…..’(30 minuten lang)
• Een andere zus: ‘ze passen wel bij jullie interieur’
• Een vriendin: 'en je bent zeker dat het katten zijn?'
• Onze dierenarts nadat de poezen tegen haar benen streelden: 'precies een zemelapke' (een zeemvel)
• Een vriend: ‘ze zien er niet echt uit als katten, maar gedragen ze zich als katten?’ mijn antwoord: ‘wel hm….nogal’
• De apotheker toen ik eetbare zonnecrème vroeg voor mijn kat: begon rond te kijken, zoekend naar Candid Camera
• een kennis: 'naaktkatten?!?! die hebben geen haar of wat?'
• een viendin: 'welkom blootrakkers,....gefeliciteerd met deze fijne gezinsuitbreiding, groetjes, en graag tot blote knuffels'
• mijn zoon toen hij voor de eerste maal de katten streelde: ‘ze voelen net aan als marsepein’
• mijn neefje: ‘oh neen, een binnenstebuitengekeerde kat’
‘ze zien er niet echt uit als katten, maar gedragen ze zich als katten?’‘wel hm….nogal’
AfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door geertje op wo 07 jul 2010, 05:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

maria

Re: Recyclage verhaaltje: grappige reacties

Berichtdoor maria » ma 15 mar 2010, 13:33

geweldig die reakties.. maar die foto'.. toen moest ik weer zo lachen... bink kan ook zo liggen met zijn achterpoten.. een kangeroe vind ik het dan net..
en de binnenstebuiten kat .. die vind ik zo mooi gevonden..
ben mij dacht iemand dat ze heel ziek waren...eerst bij nr 1.. is tie ziek.... maar toen de rest.. toen kreeg hij door het een ras is...

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » ma 15 mar 2010, 13:52

Leuke foto's erbij Geertje.

Bij ons dacht de service monteur van de cv ketel dat onze hond net op zolder een paar pups had geworpen. De meiden lagen daar lekker in de zon. (hond 55 kilo, heel veel haar en die zag er toch echt heel anders uit hoor c9) Nee meneer dat zijn katten.... KATTEN??!! Ik dacht dat het baby hondjes waren.... D8 c9 c6
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

griddie

Berichtdoor griddie » ma 15 mar 2010, 17:22

Hoi hoi

Ja geweldig he die reactie's, bij de dierenarts vergeleek iemand mijn kanjer met een couveuse kindje ik kon echt alleen maar stom kijken.
Maar geweldige foto's vooral die tweede. Ik vind jou verhalen ook altijd top lig vaak dubbel achter de computer
Groetjes ingrid
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » ma 15 mar 2010, 17:36

Bij ons dacht de service monteur van de cv ketel dat onze hond net op zolder een paar pups had geworpen.
Dat vind ik toch goed gezien, een nest naakte hondjes met een kattengezicht D9 moet kunnen. D5
a geweldig he die reactie's, bij de dierenarts vergeleek iemand mijn kanjer met een couveuse kindje ik kon echt alleen maar stom kijken.
Als ik 's avonds met baby Fly in mijn armen zit dan heb ik ook altijd het gevoel dat dit een echt bloot babytje is. Ik zeg altijd tegen mijn man dat ze op de 'papa' trekt.

padoer
Contacteer:

Berichtdoor padoer » ma 15 mar 2010, 19:22

Heel grappig al die opmerkingen!Over mijn peterbald vroeg iemand eens:
"Is dat nou een hond of een kat?"

Hmmmm, ziet er toch uit als een kat?
groetjes,bar

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » ma 15 mar 2010, 21:49

Heel grappig al die opmerkingen!Over mijn peterbald vroeg iemand eens:
"Is dat nou een hond of een kat?"

Hmmmm, ziet er toch uit als een kat?
groetjes,bar
Hahha geweldig toch ik moet alleen maar heel hard lachen om van die suffe opmerkingen. De meneer van de cv ketel vond die katten maar raar, de hond nog meer dat die van die lelijke pups eruit gooide maar mij helemaal want ik stond bijna in mijn broek te piesen van het lachen :lol:
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

geertje

Berichtdoor geertje » wo 07 jul 2010, 05:56

Eventjes deze topic terug naar boven brengen.

The Gex Files
Contacteer:

Berichtdoor The Gex Files » wo 07 jul 2010, 22:07

Wat een geweldig topic! En wat een herkenbare situaties!
In het begin dachten een aantal kennissen van ons ook dat het een hondje was... Snap dat echt niet...
Ook dat mensen soms gewon ronduit zeggen dat ze lelijk zijn vind ik soms nog al eens frustrerend. Denk dan altijd "ik scheld u kinderen toch ook niet uit..." Maar ja... Het is niet anders.
Gelukkig weet Furby zichzelf altijd vrij snel te verkopen. Hij springt gewoon bij vreemden op schoot om eens lekker te gaan kroelen. Of ze het nou willen of niet.
Laatst hadden we ook iets vreemds.
De buren lieten hun huis schilderen, en daarvoor moesten ze een keer in onze tuin zijn. Loop ik een paar dagen laten naar mijn auto, komt de schilder op me af.
"Eh, zijn dat jouw katten daar beneden? "
Dus ik zeg ja.
"Dat zijn toch een Maine coon en zo'n naaktkat?"
Dus ik zeg weer ja (weet het was niet zo spraakzaam maar het was kwart over 7 s'morgens...)
"Oh, grappig..."
Komt zijn collega aanlopen.
"Wat is grappig?" vraagt hij.
Dus die eerste zegt:
"Ze heeft een Maine Coon en een naaktkat. Dat is zo'n hele grote kat en eentje zonder haar".
Dus die collega weer.
"Zonder haar? Hoe ziet dat er nou weer uit".
Zegt die eerste gewoon:
"Nou dan moet je vanmiddag nog maar eens gaan kijken, ze zitten dan altijd voor het raam in de zon, die mensen hebben de poortdeur toch nooit op slot dus je kan gewoon gaan kijken..."

Heb mijn vriend toch maar even gevraagd of hij een keer extra wilde controleren of de binnendeur wel op slot zat....
Vind het leuk dat mensen de katten grappig vinden maar het is niet de bedoeling dat iedereen in onze tuin naar de katten gaat kijken alleen omdat onze poortdeur niet op slot ging toen...
Sorry dat ik je topic wat spam, maar ik weet nu dat onze Furby een echte Sphynx is, hij heeft dezelfde slaaphouding als de jouwe :-)
(zijn slechte foto's, zijn met mijn mobiel gemaakt...)

Afbeelding

Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » wo 07 jul 2010, 22:15

Sorry dat ik je topic wat spam, maar ik weet nu dat onze Furby een echte Sphynx is, hij heeft dezelfde slaaphouding als de jouwe
Neen hoor, geweldig verhaal!!! Ik liet de foto's aan mijn zoon zien en die vraagt of jullie een broer van Heaven hebben. Dat wil al wat zeggen als die een overeenkomst ziet.

Terug naar “De uitgeverij”