Recyclage verhaaltje: grappige reacties

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
The Gex Files
Contacteer:

Re: Recyclage verhaaltje: grappige reacties

Berichtdoor The Gex Files » wo 07 jul 2010, 22:19

Sorry dat ik je topic wat spam, maar ik weet nu dat onze Furby een echte Sphynx is, hij heeft dezelfde slaaphouding als de jouwe
Neen hoor, geweldig verhaal!!! Ik liet de foto's aan mijn zoon zien en die vraagt of jullie een broer van Heaven hebben. Dat wil al wat zeggen als die een overeenkomst ziet.
Wij vonden altijd al dat hij er vreemde slaap houdingen op na hield en zeiden dan altijd al tegen elkaar dat dat kwam omdat het een Sphynx is en geen "echte" kat lol.
Denk niet dat Furby een broer van Heaven is, maar gezien de slaap voorkeur zou het zomaar kunnen lol.
Laatst gewijzigd door The Gex Files op wo 07 jul 2010, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 07 jul 2010, 22:22

Hoi Geertje
Die opmerkingen blijven geweldig he ;))) helemaal te gek ,
Furby doet het ook geweldig ;) leuke foto's ,hoe kunnen ze zo nu lekker liggen ,dat snap je toch niet he ,,
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Reintje

Berichtdoor Reintje » wo 07 jul 2010, 22:26

Tijdens ons vakantietje aan zee hebben we enkele enkele reacties van de voorbijkomende mensen bijgehouden.

Ochot ochot ochot...zie dat hier....ochot ochot ochot, ocharme...
Dat is wennen, maar wel mooi hé
Oh, precies een rat.
Kijk wat een mooie ogen die heeft (Heaven)
Nederlandse dame: 'nou, heel aardig'
Waah...wat een vies beest
Wij: 'PAS OP!!!' mensen die zo erg achterom bleven kijken dat ze bijna onder een auto liepen
Twee jongetjes: 'kijk een naakte kat...' 'neen jong, die is geschoren...'
Scheisse...das nakte
Oh, zie zie, zo'n blote kat...dat is graaf...
Kijk die zijn keimooi!!
Awel zedde gij aan 't zien naar iets lekkers...

Wie het verhaal nog niet gelezen heeft kan het hier terugvinden:
phpBB3/viewtopic.php?f=78&t=874&hilit=zee

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » do 08 jul 2010, 14:09

De slaaphouding van Furby is inderdaad behoorlijk bijzonder!! Zou een leuk setje zijn met Heaven w4

Tja, de reacties van mensen liegen er soms niet om, gelukkig krijg ik wel voornamelijk positieve reacties op Miaula (maar dat is natuurlijk ook een lieverdje... D10 )
Een collega van mij had eens op mijn werkkamer een foto van Miaula zien staan, en die kwam naar me toe om te vertellen dat ze de dag daarvoor toch zo enorm geschrokken was van de foto van dat "wezen" dat op mijn bureau pronkte h1
Maar ik kan het me ook wel een beetje voorsrtellen dat mensen moeten wennen aan het uiterlijk van een sphynx, dat had ik in het begin ook. Daarom zeg ik ook altijd: je moet ze in het echt zien en beleven, want dan ben je binnen de kortste keren verkocht en vergeet je echt dat ze geen haar hebben.

Een reactie die ik ook wel tot de klassiekers reken, is er een van mijn moeder. Zij snapte in eerste instantie niet zo heel goed waarom ik zo graag een sphynx wilde. 'Wat zie je er in godsnaam in?' was een kreet die ik vaak hoorde. Toen Miaula net bij ons was, ging ze spelen met een muisje dat ik voor haar gekocht had. Ze ging toen met haar neusje dicht bij de grond zitten en trappelen met haar achterpootjes alvorens de aanval in te zetten. Zegt mijn moeder heel enthousiast: ohh kijk!! Ze doet net als een kat!!!
*zucht*...
Gelukkig is het nog goed gekomen met mijn moeder, ze is de uitermate trotse eigenares van 2 sphynxen, en is -net als ik- helemaal verliefd op dit mooie en bijzondere ras.

geertje

Berichtdoor geertje » do 08 jul 2010, 14:34

ohh kijk!! Ze doet net als een kat!!!
Ik begrijp je moeder volledig hoor, ik heb echt niet het gevoel dat wij katten hebben....wel iets anders....vreemde wezens misschien D11
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » do 08 jul 2010, 15:22

Leuk om dit nog eens terug te lezen : dat van de binnenstebuitengekeerde kat s7
Hier nog eentje met rare slaaphouding
Afbeelding
Groetjes Hildeke

Terug naar “De uitgeverij”