Chemische oorlogvoering VERVOLG

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
Anunaki
Contacteer:

Re: Chemische oorlogvoering

Berichtdoor Anunaki » di 13 apr 2010, 17:32

Zo te lezen kan je de mentaliteit van die mensen echt niet veranderen,.... wat een antwoorden krijg je zeg e1 als je die kat zou wegnemen dan zouden ze waarschijnlijk zo weer een nieuwe kopen en dan begint het weer.

Jammer dat er echt geen pasklaar antwoord op is hé.... het zal een hele zomer katerpis schrobben worden vrees ik D9 ... en geen biologische tuinkruiden meer D15

Weet je wat je eens kan doen b3 .... plof nog eens zo'n zakje popcorn met kaas en wrijf Flake er lekker mee in .... Flake gaat dat niet erg vinden, maar hij moet dan wel thuis slaapjes gaan doen :mrgreen:
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

candy

Berichtdoor candy » di 13 apr 2010, 17:43

haha grappig omschreven moet ik zgg, ma begrijp je wel,zou er ook niet meer kunnen lachen denk k..
onze naaste buren hbb ook 6 katten (gewone straatkatten) als ik in de zomer myn dakramen open zet,komen die altijd by ons binnen en liggen ze in ons bed. in de zomer heb ik ook 2 keer een plasje gevonden, toen had ik myn katten nog niet..als ik nu de ramen opzet,doe ik da maar een heel klein stukje zodat ze niet binnen kunnen.
Ook lopen die katten altijd op myn vriend zyn auto, kan hy ook niet echt mee lachen, hij is namelijk nogal gesteld op zyn wagen, helaas denk ik toch dat er niet zo veel aan te doen is.
als zy ze los willen laten, dan kun je er niet veel tegen doen..

khoop voor jou da t opgelost raakt...
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 13 apr 2010, 19:42

O Geertje sorry het is eigenlijk helemaal niet leuk maar ik moest vreselijk lachen om je verhaal. Ik hoop dat je nuclaire pepertjes hun werk snel gaan doen. Ik voel nu nog meer (in gelukkig veel mindere mate) met je mee. Nieuwe katers hier in de buurt. Pissen elke keer mijn voortuin onder en belagen mijn hetjes. Irritant. Ook hebben ze me geloof ik tot toffe buurtgenoot uitgeroepen want ze volgen me overal, zoeken me op en willen elke keer gewoon mee naar binnen of ze hier wonen c9 . Hele lieve katjes hoor maar best een stuk minder grappig nu. Dat is nog peanut vergeleken bij jou verhaal. Sterkte met de oorlogvoering t1 g2

O ja en zeker net wat Tanja zeg, ik ben ook bang dat Flake hier uiteindelijk de dupe van wordt, dat beest kan er ook niks aan doen.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

geertje

Berichtdoor geertje » di 13 apr 2010, 19:49

meid je schrijft het weer op als een grappig verhaal ,maar dit is echt in en in triest ,
haha grappig omschreven moet ik zgg, ma begrijp je wel,zou er ook niet meer kunnen lachen denk k..
O Geertje sorry het is eigenlijk helemaal niet leuk maar ik moest vreselijk lachen om je verhaal.
Geeft niet hoor, ik heb het wel zo geschreven in de bedoeling dat jullie ermee kunnen lachen, is er toch iemand die er plezier in heeft. c13
Een aantal buurtbewoners gaan samenkomen en de eigenaar van Flake uitnodigen voor een gesprek.... c15
Wordt vervolgd...
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

padoer
Contacteer:

Berichtdoor padoer » di 13 apr 2010, 20:38

Wat een stelletje associalen!
Mijn broer had een buurkat die in zijn tuin poepte en hij heeft een apparaat met geluid aan geschaft.
Hij zet em eigenlijk alleen aan als zij er zelf niet zijn (kan je ook met een timer doen) en hij heeft em zo opgehangen dat hij alleen zijn tuin pakt en niet die van de buren, zodat hun kat daar wel kan lopen. ( zit een gazen tuinhek tussen). Hij geeft een geluid als hij door de bewegings melder komt.
Is dat niks voor jullie?
http://www.diergedrag.nl/N_frame.html?h ... Dgod-189uQ
Misschien helpt het.
bar

geertje

Berichtdoor geertje » di 13 apr 2010, 21:02

Ik ken het systeem maar heb een beetje schrik dat ik mijn eigen katten weg jaag: onze tuin is maar 6 meter diep, ik vermoed dat het geluid ook tot in de woonkamer komt waar mijn katten dan zitten. Ook is er nog een terras op de eerste verdieping en een terras op de tweede verdieping waar de kat op komt.
Maar ik hou het in gedachten, bedankt voor het meedenken, en dat geldt voor iedereen hier.

geertje

Berichtdoor geertje » di 11 mei 2010, 12:01

Even een stand van zaken in het vervolgverhaal van Flake:
Het gesprek met de eigenaars van Flake is er nog altijd niet van gekomen.
En nadat mijnheer Flake nog een aantal keren tegen mijn terrasdeur op de eerste verdieping had gepist en het smerige goedje aan de binnenkant van boven naar beneden liep. Hebben we uiteindelijk toch maar gekozen voor de electriciteitsdraad. Die hangt er nog maar sinds eergisteren, en daar is hij al één keer tegen gelopen.
We wachten af of we hem ooit nog terugzien.

Wordt vervolgd...

geertje

Berichtdoor geertje » di 11 mei 2010, 12:04

Oh ja, en de enige die last heeft van het 'poesje hier niet' product ben ikzelf. Zelfs onze katten vinden het niet erg om gewoon over de plekken te lopen waar we het goedje gespoten hebben. g1

maria

Berichtdoor maria » di 11 mei 2010, 12:06

nou die komt niet meer denk ik.. ben benieuwd of hij nog een keer komt..sterkte en heerlijk dat het bij jullie straks opgelost is..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 11 mei 2010, 12:19

Hopelijk is het stroomdraadje afdoende.
De meeste dieren hebben er wel respect voor.
Wel zorgen dat er altijd stroom op blijft staan.
Sommige dieren zijn zo slim die horen dan het tikje niet en weten dat ze er dan tegenaan/doorheen kunnen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “De uitgeverij”