Chemische oorlogvoering VERVOLG

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
maria

Re: Chemische oorlogvoering

Berichtdoor maria » di 11 mei 2010, 17:11

oh als die bengaal bij mij op bed zou liggen...dan ging het kattenluik dicht en had ik een bengaal. .want hij is erg mooi.. en ik denk trouwens met flake ook.. want die beesten horen toch lekker thuis te zijn.. en niet zo te dwalen overal.. dat klopt volgens mij ook niet.. dat ze zoveel weg zijn en zelfs dus ook snachts..

geertje

Berichtdoor geertje » di 11 mei 2010, 17:17

oh als die bengaal bij mij op bed zou liggen...dan ging het kattenluik dicht en had ik een bengaal. .want hij is erg mooi..
:lol: :lol: :lol: ....hou allemaal je katten binnen want als ze éénmaal bij Maria aankomen zijn we ze kwijt!!!!
Spijtig dat je hier niet woont, het probleem van mij en de rest van de buurt zou snel opgelost zijn l3
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

maria

Berichtdoor maria » di 11 mei 2010, 17:27

nou dat zou zeker zo opgelost zijn.. en had ik 2 katten erbij.. maar ik hoop ook dat zonder mijn ontvoerings neigingen .. de situatie ook opgelost wordt.. zeker voor de katten. want zo krijgt iedereen een hekel aan ze..terwijl de schuld niet bij hen ligt..

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 11 mei 2010, 19:42

Hoi Geert
Ik hoop dat dit nu afdoende helpt voor jullie ,het is te gek voor woorden maar sommige mensen zijn helaaszo ;(
Je schrikt je lam als je wakker wordt en er een vreemde kat op je bed ligt ,
De katten zijn in ieder geval socialer dan hun eigenaar ;)
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

geertje

Berichtdoor geertje » di 11 mei 2010, 20:33

De katten zijn in ieder geval socialer dan hun eigenaar
Wat ik de laatste dagen ook nog zit te bedenken: als ze maar gewoon voorstellen om hun katten te slagen als ze in de tuin komen, wat doen ze dan zelf als er vreemde katten bij hen in de tuin komen...
Niet alleen hun eigen katten zijn de dupe, maar ook de andere katten die hier in de woonblok rondlopen.
Wat ben ik blij dat mijn katten de tuin niet uit kunnen.

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » wo 12 mei 2010, 10:35

Wij hebben de netten en bevestigingsmaterialen gekocht bij:
http://www.nettenlijn.com/nlkat.html
Hier kun je meer foto's zien. Het werkt geweldig! Geen kat eruit en geen kat erin.
Beter laat dan nooit: nog bedankt voor je reactie! Ziet er hartstikke mooi uit. Mijn hele tuin is omheind met schuttingen, dus ik zou het daaraan moeten monteren. Maar dit lijkt me zeker wel een optie. Zijn die netten duur, en is het lastig om ze te bevestigen?

@ Geertje: super bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik meer dan 8 van die houders nodig heb voor m'n tuin, anders kunnen ze er nog uit ontsnappen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

geertje

Berichtdoor geertje » wo 12 mei 2010, 10:46

Uiteraard zal je er meer nodig hebben, maar dan heb je er al een deel. Moest je ze later toch willen hebben dan roep je maar, ze liggen nu toch maar in de kelder.

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » wo 12 mei 2010, 11:09

Hmm, dan ga ik het misschien toch maar onthouden. Waar hebben jullie die houders gekocht of besteld? Kan ik het idee even bij mijn lieve oom dumpen, aangezien hij waarschijnlijk degene is die de constructie mag maken hahaha!

geertje

Berichtdoor geertje » zo 16 mei 2010, 16:42

Die houders heb ik door mijn schoonbroer laten maken. Het zijn een soort U profielen die hij doorgezaagd heeft en dan aan elkaar gelast.

geertje

Berichtdoor geertje » zo 12 sep 2010, 10:22

Wat is een verhaal zonder vervolg?
Uiteindelijk hebben we, om Flake buiten te houden een electrische draad geplaatst op de tuinmuur, dan naar boven en aan de onderkant van het hekje van het terras. Daar stapte Flake normaal gezien tussen de de latten door om dan onze terrasdeur te voorzien van zijn kattenaroma.
Mijn man, zoon, Reintje en vriend van Reintje waren een halve dag zoet met het plaatsen van de draad, maar ach ja, wat zouden ze anders doen op hun vrije zaterdag. Diezelfde avond, een harde gil....Flake had de draad uitgeprobeerd en goed bevonden, we hebben hem van heel de zomer niet meer gezien.
Enkele dagen geleden kom ik boven aan mijn terras deur en ruik vaag een katerlucht. Ik dacht nog, misschien door de regen dat de oude pis opnieuw begint te ruiken, ik weet het, een beetje naïef, maar de gedachte aan opnieuw hetzelfde verhaal leek me goed om het is eender wat te verzinnen als smoes.
Toch maar eens aan de draad gaan voelen: wacko_sm ....hij werkt nog!
Op ons terras komt ook het raampje van onze badkamer uit, dat staat altijd open zo hebben we verluchting in onze aangrenzende slaapkamer. Gisterenavond ruik ik in onze badkamer opnieuw katerpis. Voor het raam is een plakbaar vliegenraam, dat hing helemaal los. De katerpis kon ik niet situeren, het was ook niet doordringend, vreemde dingen hier in huis.
Vanmorgen word ik wakker met het ochtendgloren en welriekende katerpis...D15 D15 D15 D15 D15. Jongens, jongens wat was dit, ik sta op kom onze badkamer binnen en sla stijl achterover, wat eens stank!!!! Waar het vandaan kon dat kon ik niet situeren, mijn neus zat gewoon vol met het welriekende goedje.
Even mijn geurdetectors erbij halen: Heaven en Fly....Heaven durfde gewoon niet binnen te komen, die dacht dat Flake binnenzat. Na een gesprekje met haar wou ze dan toch even komen kijken en ruiken waar het luchtje vandaan kwam. Duidelijk op de vloer waar het raampje is, maar beide katten gingen ook ruiken aan de douche. Ik neem de badmat STAAAAANK.....
Het is dus overduidelijk dat Flake binnen geweest is in onze badkamer en daar de badmat en wat weet ik nog allemaal bepist heeft. Mijn man is zojuist een uur bezig geweest om heel de badkamer te poetsen, alles de was in, handdoeken, badmatjes, de handdoeken van de katten die te drogen hingen aan de verwarming. Maar ja, wat zou hij anders doen op een zondagmorgen...
We weten ook dat het een kleine moeite is voor Flake om over het hekje van ons terras te springen maar omdat hij er altijd doorstapte hoopten we dat dit hem zou tegenhouden. Dat was ook zo, maar blijkbaar tijdelijk.

Ik weet dat niemand een oplossing heeft maar ik probeer het nog maar eens: clapping_sm iemand een idee hoe we Flake kunnen weghouden????

Terug naar “De uitgeverij”