Chemische oorlogvoering VERVOLG

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
Tanja
Contacteer:

Re: Chemische oorlogvoering VERVOLG

Berichtdoor Tanja » zo 12 sep 2010, 10:44

O Geertje wat een ramp, vreselijk dat hij je huis in komt en de boel onderpist.
Ik heb even geen zin om het hele topic door te lezen, is hij wel gecastreerd?
En kan je het hoekje niet iets hoger maken dat hij er niet overheen kan springen, eventueel iets op de bovenkant iets bevestigen zodat hij er niet op kan steunen?
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

maria

Berichtdoor maria » zo 12 sep 2010, 10:47

oh wat erg..denk je er van verlost te zijn en dan opeens is hij er weer....hij loopt dus schijnbaar nog gewoon los.. wat een ergenis zeg..sterkte .. en goed van Marc zo de zondagmorgen besteden...

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 12 sep 2010, 11:00

Je hebt ook van die schapenetten die je onder stroom kunt zetten misschien kun je daar iets mee.

Persoonlijk zou ik bijna geneigd zijn hem te vangen en zelf te laten castreren.
Groetjes Clem
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » zo 12 sep 2010, 11:03

O Geertje wat een ramp, vreselijk dat hij je huis in komt en de boel onderpist.
Ik heb even geen zin om het hele topic door te lezen, is hij wel gecastreerd?
En kan je het hoekje niet iets hoger maken dat hij er niet overheen kan springen, eventueel iets op de bovenkant iets bevestigen zodat hij er niet op kan steunen?
Flake is gecastreerd, maar redelijk laat, dat zal ook de oorzaal van zijn gepis zijn.
Ik denk, met een beetje moeite, dat we wel kunnen voorkomen dat hij door de badkamerraam komt en dus ook niet in onze slaapkamer, maar dan kan hij nog altijd tegen de terras deur pissen. Ik zal het hier eens een foto van het bijvoegen, dan weet je hoe het hek er uit ziet en waar hij ook niet over of door mag.
Dit jaar niet, maar andere jaren kweek ik ook groenten op mijn terras, dus hij zou helemaal niet op het terras mogen op komen (pissen).

Afbeelding
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

geertje

Berichtdoor geertje » zo 12 sep 2010, 11:05

Clem, even off topic, zo groot komen mijn foto's er op als ik ze niet op voorhand verklein in Photobucket, heb jij een idee hoe dat komt want bij jouw lukt dat blijkbaar wel.

maria

Berichtdoor maria » zo 12 sep 2010, 11:19

ik zie de draden onderlangs lopen. springt hij nu op het hek denk je ? en ontwijkt zo de draden ?? je zou kippengaas tegen het hek kunnen doen.. en nog een draad boven langs...

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 12 sep 2010, 11:22

Sorry maar dit zou ik dus echt nooit pikken hoor, mijn huis laten onderzeiken door de kat van een ander. Alles gaat naar de klote en die geur krijg je dus echt niet zomaar weg.

Ik zou die kat allereerst eens een keer afgeven bij een asiel, dan moeten de eigenaren maar moeite doen om hem te gaan ophalen. Het is zielig voor het beestje, die kan er uiteindelijk niets aan doen, maar zijn eigenaren zijn blijkbaar nogal hardleers. Aangezien praten niet helpt, blijft er dus niets anders over dan een hardere aanpak.

Mocht hij daarna weer terugkomen, dan zou ik een camera lenen van iemand en daarmee filmen wat er gebeurd, dan heb je sowieso bewijs. Daarmee zou ik dan eerst de eigenaren confronteren, helpt dat niet dan zou ik er werk van maken en hen laten opdraaien voor de onkosten.

Het is toch niet normaal dat jullie je hele huis moeten aanpassen en barricaderen voor de kat van een ander? Het moet toch niet gekker worden!
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 12 sep 2010, 11:23

Clem, even off topic, zo groot komen mijn foto's er op als ik ze niet op voorhand verklein in Photobucket, heb jij een idee hoe dat komt want bij jouw lukt dat blijkbaar wel.
Dat is een instelling in Photobucket.
Onder Upload Images en Videos staat een knop met more options daar kun je de afmetingen aanpassen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 12 sep 2010, 11:25

Ik denk dat je inderdaad de draad ook bovenlangs moet gaan spannen.
Je hebt van die kunststof palen die je ook voor de paarden kunt gebruiken. Zijn er ook in donkergroen. Daar kun je meerdere draden doorheen laten lopen.
Groetjes Clem
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » zo 12 sep 2010, 11:32

Mocht hij daarna weer terugkomen, dan zou ik een camera lenen van iemand en daarmee filmen wat er gebeurd, dan heb je sowieso bewijs. Daarmee zou ik dan eerst de eigenaren confronteren, helpt dat niet dan zou ik er werk van maken en hen laten opdraaien voor de onkosten.
filmen is heel moeilijk, we moeten hem dan al juist zien, de camera nemen, opzetten...dan is hij al lang terug weg.
Ik heb bestek laten maken om het zeteltje te laten overtrekken, dat zou 670 euro kosten. De verzekering zegt dat er niet genoeg bewijsmateriaal is, we hebben wel een briefje van de eigenaars dat ze de kosten gaan dekken. Dus ligt nog in conflict met de verzekering.

Terug naar “De uitgeverij”