Chemische oorlogvoering VERVOLG

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Re: Chemische oorlogvoering VERVOLG

Berichtdoor geertje » zo 12 sep 2010, 11:41

k zie de draden onderlangs lopen. springt hij nu op het hek denk je ? en ontwijkt zo de draden ?? je zou kippengaas tegen het hek kunnen doen.. en nog een draad boven langs..
De draden lopen inderdaad langs onder en ik denk dat hij nu gewoon over het hekjes springt.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

geertje

Berichtdoor geertje » zo 12 sep 2010, 11:44

e hebt ook van die schapenetten die je onder stroom kunt zetten misschien kun je daar iets mee.
Omdat de draden, de grond niet raken moet Flake twee draden tegelijjk raken voordat het werkt. Ik zal eens aan mijn man vragen of hij eens wil kijken of het met dit systeem lukt. Maar ik denk dat ik die vandaag maar gerust laat, hij heeft het even gehad heeft denk ik, heel onze 1e verdieping ruikt naar Dettol.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 12 sep 2010, 14:32

Hoi Geertje
ik ben het helemaal met Chantal eens ,vang hem ,en breng hem naar het Asiel ,zoagauw jeaan mensen hun portemonee komt ,willen ze vaak wel een oplossing zoeken ,
Wat een super aso's ,jullie moeten hemel en aarde bewegen om het in je eigen huis gezellig te houden ,spoort niet he ,

Suuces hiermee ,dit is een giga ramp ;(
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Panthera

Berichtdoor Panthera » zo 12 sep 2010, 15:01

Heb je overal, die aso's, je zou ze Afbeelding Afbeelding .

Hier zitten een stel katten uit de buurt altijd in de tuin te pissen en te schijten,
terwijl wij dus ONZE katten ALTIJD geleerd hebben IN onze eigen tuin te blijven. Afbeelding maar ja, wat doe je eraan,
behalve een bak water over ze heen te kieperen ? Afbeelding en ieder jaar maar weer kilo's drollen opruimen ? Afbeelding s.

P.
Afbeelding <---- Dibbey. ;-)

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 12 sep 2010, 15:42

Je moet die camera gewoon alvast klaarzetten en dan zodra hij komt verbinding maken en dan alles opnemen.

Ik heb bv een camera die ik via internet kan bedienen. Ik kan zo op mijn werk precies zien wat er thuis gebeurd, zit ook een nachtstand op, dus ook in het donker kan ik alles volgen. Ik kan hem zelfs naar links en naar rechts en naar boven en naar beneden draaien. Zoeits zou je dus weg moeten zetten en eventueel de hele dag/nacht laten draaien en opnemen op de pc.
Of de bewegingssensor aanzetten, danspringt hij aan zodra er beweging is.

Mocht hij daarna weer terugkomen, dan zou ik een camera lenen van iemand en daarmee filmen wat er gebeurd, dan heb je sowieso bewijs. Daarmee zou ik dan eerst de eigenaren confronteren, helpt dat niet dan zou ik er werk van maken en hen laten opdraaien voor de onkosten.
filmen is heel moeilijk, we moeten hem dan al juist zien, de camera nemen, opzetten...dan is hij al lang terug weg.
Ik heb bestek laten maken om het zeteltje te laten overtrekken, dat zou 670 euro kosten. De verzekering zegt dat er niet genoeg bewijsmateriaal is, we hebben wel een briefje van de eigenaars dat ze de kosten gaan dekken. Dus ligt nog in conflict met de verzekering.
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » zo 12 sep 2010, 15:53

k ben het helemaal met Chantal eens ,vang hem ,en breng hem naar het Asiel ,zoagauw jeaan mensen hun portemonee komt ,willen ze vaak wel een oplossing zoeken
Ik heb geen idee wat het kost als je hier je kat gaat ophalen in het asiel. Dan moet het wel genoeg zijn want blijkbaar zitten die mensen echt met niets in.
e moet die camera gewoon alvast klaarzetten en dan zodra hij komt verbinding maken en dan alles opnemen.
We hebben zelfs geen camera, als ik filmpjes maak leen ik er altijd één.
Wat ik vooral ga proberen is iets aan de venster te maken dat hij toch al niet binnen kan. Ik moet 4 machines wassen om alles terug proper te krijgen. En wat met onze badmatten....ik hoop dat de reuk er uit is, ook voor onze katten.

maria

Berichtdoor maria » zo 12 sep 2010, 17:27

wat je met de eigenaars en Flake aan moet kan ik je niet zeggen.. maar mien huisvrouw die ik ben.... wink_sm dirol_sm was de spullen in de azijn.. en de geur is er uit volgens mij...

Petra
Contacteer:

Berichtdoor Petra » wo 06 apr 2011, 21:10

Hoe is het verder gegaan met Flake?
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » wo 06 apr 2011, 21:41

Het goede nieuws: we hebben gewonnen bij de verzekering dus daar hebben we het geld van gekregen, en nog beter, de eigenaars moesten zelf een franchise betalen aan ons van 250euro s7 s7 s7 na_sm

Flake komt niet meer in de tuin.

Het slechte nieuws: hij komt nog altijd op het terras maar ik heb er dan ook nog niets aan gedaan. Binnen enkele jaren willen we het terras renoveren en dan ineens iets verzinnen zodat er geen kat meer op kan. Heel misschien maken we een groen dak, dan mag er uiteraard geen kat op komen pissen want dan hebben we een bruin dak, ik weet niet of dat telt voor de subsidies die je daarvoor kan krijgen.
Flake gaat bij iedereen binnen en eet nog steeds het eten op van de katten die daar wonen. Bij een buurvrouw heeft hij alle bloemen uit de bloembakken gegooid en daarna 'water' gegeven.
Flake heeft het kattenluikje bij andere buren volledig uitgebroken en is toen gewoon in de zetel gaan liggen plus uiteraard het eten van de kat opgegeten.

En dat zijn dan nog maar de dingen die ik hoor......

maria

Berichtdoor maria » wo 06 apr 2011, 21:54

oh die Flake gaat wel geschiedenis maken bij jullie in de buurt.. vreselijk dat hij nog zo bezig is..
en mooi dat eigenaars ook geld moesten betalen...en ook nog geen gering bedrag...dan zou ik toch maatregelen nemen lijkt mij dat hij dat niet meer bij anderen kan doen...

Terug naar “De uitgeverij”