Spoken in huis...

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Spoken in huis...

Berichtdoor geertje » zo 02 mei 2010, 14:49

We hebben een nieuwe televisie gekocht, een flatscreen ding. Heel tof zij het niet dat er al dadelijk een probleem opdook. De eerste nacht hoor ik geluiden in onze woonkamer, omdat ik een superheld ben lig ik eerst helemaal verlamd in bed. Uiteindelijk maak ik mijn man wakker, die mag gaan kijken wie er in het midden van de nacht een feestje houdt. Hij voorzichtig naar beneden, bleek dat de televisie nog op stond. ‘sMorgens mijn verstrooide zoon eventje onder handen genomen want hij was de laatste die was gaan slapen dus had de televisie niet uitgezet.
De volgende nacht…..muziek in de woonkamer, ik al iets minder versteven mijn man weer wakker gemaakt. Die opnieuw naar beneden, ja…de televisie weer aan. Deze keer was hij als laatste gaan slapen. Ik kon geen medelijden hebben dat hij in het midden van de nacht zijn bed uit moest omdat hij, ondanks zijn beweringen, de televisie niet had uitgezet.
De volgende nacht weer tumult in de woonkamer, nu waren we samen gaan slapen en beiden er van overtuigd dat de televisie uitstond.
De volgende dag kom ik na boodschappen thuis en staat de televisie weer op…ik begin mij een beetje ongemakkelijk te voelen…geesten, spoken, magische krachten. Ik heb het liever niet in mijn huis.
Het gebeurde meer en meer, nacht of dag de televisie leidde een eigen leven en sprong zomaar op.
Dan maar naar de winkel met mijn klacht. De technieker die ik een beetje ken vond het nodig om grappig te zijn. Het was volgens hem onmogelijk dat de televisie zomaar opspringt en of ik misschien een duiveluitdrijver kon laten komen. En, o ja, of ik even kon laten weten of dat wat uitgehaald had, voor het geval ze nog eens zo’n gelijkaardig probleem hadden. Ik denk dat ze dachten dat er bij mij een steekje los zat.
Vertwijfeld ga ik naar huis, waar… jawel, de televisie opnieuw op stond. Dan maar met z’n allen naar de psychiater of toch maar ghostbusters opbellen?
De volgende avond zitten we televisie te kijken en plots verandert die van kanaal, opnieuw en opnieuw om dan uit te gaan. Ja zeg….ik beeld mij dit toch niet in! In het begin begon ik al aan mijzelf te twijfelen, goed dat ik hier niet alleen woon en dat ook mijn andere huisgenoten het eigenaardige verschijnsel meemaken. Hoe moeten we dit toch opgelost krijgen?
Tot daarstraks, ik zit in de woonkamer, Fly staat op de kast heel lief te doen, met haar kontje draaien haar staartje over en weer…de televisie aan…..de televisie aan!?!?! Ja, natuurlijk het spook is gevonden! Wie had dat kunnen denken, het is zelfs een speciaal spook…een sphynxsspook.
Fly kan dus met haar staart de televisie op en af zetten maar ook van kanaal veranderen.
Het misterie is opgelost, we verdenken haar er zelfs van dat ze ondertussen beseft wat ze doet, ze draat met haar staartje en kijkt dan naar de televisie. Gaat die niet aan dan doet ze het opnieuw.
Nu zit ik te denken, zou ik nog naar de winkel gaan om uit te leggen wat het probleem was, of heb ik mij belachelijk genoeg gemaakt?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Een sphynxsspook of ghostfly
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Spoken in huis...

Berichtdoor Clemmetje » zo 02 mei 2010, 15:08

:lol: :lol: Het kon ook bijna niet anders.
Hoe krijgt ze het voor elkaar.
Jullie maken wat mee met die Heaven en Fly alias GhostFly!
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 02 mei 2010, 15:42

Hoi Geert
Hij is weer geweldig !!!! lig hier dubbel ,nee je verwacht niet ,dat 1 van die draken dat doet ;)
Mevrouw onschuld ;)
Ha Ha wat zullen jullie dat raar gevonden hebben ,dan kom je ook niet 1 2 3 op Fly he ;)
Geert zeg het maar niet in de winkel ,ze geloven je nooit ;))
gelukkig kunnen jullie nu weer de hele nacht doorslapen D8 D8
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

maria

Berichtdoor maria » zo 02 mei 2010, 15:55

ontzettend.. en onvoorstelbaar... b4 en de foto onder het laken.. die is echt geweldig.. haar hoofd...
een kat met magische mogelijkheden.. c9 c9 elke dag weer opnieuw..
gelukkig is het raadsel opgelost . maar of je daar nu zo blij mee moet zijn.. Fly die gaat beslissen waar jullie naar kijken...??????
D5

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 02 mei 2010, 16:11

Nou, zo'n spook wil ik ook nog wel in huis hebben! Of eigenlijk hebben wij ook zulke spookjes in huis. Wij hebben een B&O stereo die middels aanraking bedient wordt. Heel regelmatig lopen de katten eroverheen, en activeren allerlei functies met hun warme pootjes. Dus dan springt ook plots de radio aan of wordt er een ander gezellig cd'tje opgezet. Het zijn echte sfeermakers c6
Fijn dat jullie spook zich inmiddels bekend gemaakt heeft en het mysterie opgelost is!

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » zo 02 mei 2010, 16:33

Afbeelding
E.T. phone home !!!!!!

c6 c6 c6 c6 c6 c6 c6
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

geertje

Berichtdoor geertje » zo 02 mei 2010, 16:35

Ha Ha wat zullen jullie dat raar gevonden hebben ,dan kom je ook niet 1 2 3 op Fly he
Neen, daar hadden we echt niet aan gedacht. We hadden al wel de afstandsbediening uit het bereik van de katten gelegd maar toen bleef het nog spoken en konden ze het niet zijn.
Wij hebben een B&O stereo die middels aanraking bedient wordt.
De televisie werkt ook met een lichte aanraking aan de zijkant. Beseffen jullie katten wat ze doen?

geertje

Berichtdoor geertje » zo 02 mei 2010, 16:37

E.T. phone home !!!!!!
Het is niet te hopen, de tv op zetten is al genoeg hoor :lol:

maria

Berichtdoor maria » zo 02 mei 2010, 17:13

ha ha .. ah ah..het zijn buitenaardse wezens.. vandaar de namen ook Heaven en Fly...boodschappers vanuit space......
nu verbaasd mij niets meer...

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 02 mei 2010, 17:58

De televisie werkt ook met een lichte aanraking aan de zijkant. Beseffen jullie katten wat ze doen?
Naaah... n2 Zoals ik al eerder gezegd heb: ik schat mijn katten niet zó hoog in wat betreft slimheid. Als ze wel wisten wat ze deden, zouden ze volgens mij ook veel vaker de stereo bedienen dan nu het geval is.

Terug naar “De uitgeverij”