Heaven en Fly met zeezicht... NIEUWE FOTO'S

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

Heaven en Fly met zeezicht... NIEUWE FOTO'S

Berichtdoor geertje » zo 16 mei 2010, 16:37

Na een drukke periode wilden we er enkele dagen tussenuit. Maar natuurlijk niet zonder onze helden, Heaven en Fly. Dus gepakt en gezakt en met twee kattenmanden richting zee, Wenduine bij Blankenberge. Ik was er redelijk gerust in dat het geen problemen zou geven, Heaven en Fly zijn zo hard aan ons gehecht dat we volgens mij eender waar mogen zijn als ze maar hun porties knuffels en kusjes krijgen. In de auto wel wat gemiauw, maar ik denk dat dit eerder kwam doordat ze elkaar niet konden zien: we hadden ze niet in dezelfde mand gestoken omdat Heaven nogal veel plaats inneemt en omdat ze dan heel de tijd aan elkaar zitten te likken en al bij aankomst een niet al te frisse reuk verspreiden.
In het appartement aangekomen begonnen ze dadelijk aan een verkenning van hun vakantieoptrekje, ze hielpen om de bedden op te dekken, en na een uurtje was alles blijkbaar goedgekeurd.

Afbeelding

Het appartement is op de benedenverdieping, op de dijk, wat wil zeggen dat we uitzicht op zee hebben. We installeerden een tafeltje met deken voor de venster zodat onze vakantiegangers van het uitzicht en de voorbijkomende mensen, kinderen en honden konden genieten.

Afbeelding

Dé attraktie van de zee..ze kregen al snel heel wat beziens van toevallige voorbijgangers.... twee naaktkatten die alles in de gaten houden, dat zie je niet elke dag op de zeedijk. Ik weet niet wie hier het meeste van genoot de katten of wij die ons te pletter lachten met de reactie van de voorbijkomende mensen. Sommige keken argeloos naar binnen om verschrikt opnieuw te kijken, anderen zagen wel maar deden alsof ze elke dat twee gekke katten voor de raam zagen zitten. En de hele moedige kwamen dichterbij kennismaken en op de raam kloppen.
Zo zag het er uit als je van buiten naar binnen keek.

Afbeelding

We hebben enkele reacties van de voorbijkomende mensen bijgehouden.

Ochot ochot ochot...zie dat hier....ochot ochot ochot, ocharme...
Dat is wennen, maar wel mooi hé
Oh, precies een rat.
Kijk wat een mooie ogen die heeft (Heaven)
Nederlandse dame: 'nou, heel aardig'
Waah...wat een vies beest
Wij: 'PAS OP!!!' mensen die zo erg achterom bleven kijken dat ze bijna onder een auto liepen
Twee jongetjes: 'kijk een naakte kat...' 'neen jong, die is geschoren...'
Scheisse...das nakte
Oh, zie zie, zo'n blote kat...dat is graaf...
Kijk die zijn keimooi!!
Awel zedde gij aan 't zien naar iets lekkers...

Al bij al veel positieve reacties...

De volgende dag was er een nieuw fenomeen, nu kwamen de mensen al bewust voorbij om binnen te kijken of die 'rare wezens' er nog steeds waren.
En Heaven en Fly die zaten er bij en keken er naar....

Afbeelding

De tweede dag kwamen er zelfs paarden voorbij, wij heel enthousiast tegen de katten: 'kijk paardjes, geweldig toch...kijk Fly', maar ze vonden het blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld... voorbijlopende paarden. De ruiters echter... die vielen bijna van hun paard omdat ze twee zeesphynxen zagen zitten.

Afbeelding

Ondertussen waren Heaven en Fly het hier helemaal gewoon, de deugnieterij kon beginnen. Heaven liep als een gek door het appartement tot ze heel wild op de leuning van een stoel sprong en met stoel en al omver ging. Fly deed een poging om op een veel te hoge kast te springen naar een vaas met papieren bloemen, gevolg, zowel Fly als de vaas met bloemen kwamen naar naar beneden. Maar tot hier de beperkte ongevallen.

Afbeelding

Dan maar terug op hun welbekende plaatsje met zicht op zee waar ze zich ondertussen zo thuis voelden dat ze zichzelf van hun beste kant lieten zien, of moet ik zeggen 'mafste' kant?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En van al dat buiten kijken word ja natuurlijk moe…

Afbeelding

We hebben allemaal een geweldige tijd gehad. Dit reisje is zeker voor herhaling vatbaar, zowel wijzelf als de katten hebben genoten, en natuurlijk ook de voorbijgangers. Wat zullen deze de nieuwe bezienswaardigheid van Wenduine missen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door geertje op di 18 mei 2010, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Tanja
Contacteer:

Re: Heaven en Fly met zeezicht...

Berichtdoor Tanja » zo 16 mei 2010, 17:08

Wat een lekker weekendje zullen jullie gehad hebben zeg, mooi weer zo te zien en genoeg aanloop. Leuk dat de meiden zich zo vermaakt hebben en weer een leuk foto verhaal. HHAHAHA die meiden die zich van hun beste kant laten zien, tja je maakt wat mee.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

maria

Berichtdoor maria » zo 16 mei 2010, 17:14

Oh wat een geweldig reisverslag.. en nu maar geen reisbrochures laten slingeren want voordat je het weet hebben ze een reis geboekt en zitten jullie in Afrike..
maar wat geweldig die mensen.. die gewoon binnen kijken en wat zullen ze genoten hebben de bezienswaardigheden..een concurrent voor manneke pis erbij...
en de laatste foto '' prachtig.
en hoe is het met ze nu jullie weer thuis zijn ??

geertje

Berichtdoor geertje » zo 16 mei 2010, 17:20

Heaven weet dat we weg geweest zijn want ze loopt heel de tijd achter mij met haar muis. Ofwel vraagt ze om terug naar zee te gaan, dat kan ook natuurlijk.

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 16 mei 2010, 17:26

Erg leuke foto's! Ik vind ook vooral de laatste foto gaaf! Weet je, echt een top idee om de dames mee te nemen op jullie uitje. Ik ga zelf niet graag op vakantie of weekendjes weg, omdat ik de katten dan zo gigantisch mis. Maar als je ze mee kan nemen is het natuurlijk een héél ander verhaal! Met Miaula zou ik dat wel kunnen doen, maar mijn andere 2 behaarde katten trekken dat echt niet. Ik heb Lotus ooit een week meegenomen naar mijn studentenkamer in Nijmegen, maar het arme beest heeft de hele week boven op of in mijn kledingkast verstopt gezeten. Geen succes.

geertje

Berichtdoor geertje » zo 16 mei 2010, 18:30

Een behaarde kat van ons mocht ook eens mee maar heeft drie dagen onder de kast gezeten en vond het helemaal niet aangenaam. Maar ik was zo zeker dat het zou lukken, Heaven en Fly zijn ook zo nieuwsgierig naar nieuwe dingen hebben van niets schrik. Ideale reissphynxen!

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » zo 16 mei 2010, 18:32

Hé Geertje zo leuk dat de twee meiden mee op uitstap zijn geweest.
Het is zo grappig hoe die twee "zeesterren" poseerden voor het raam,
ze vonden het precies best fijn
Groetjes Hildeke

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » zo 16 mei 2010, 19:09

Geweldig Geertje wat een leuk verhaal weer! Gave foto's en wat een lekkere meiden zijn het toch ook he die kijken nergens van op!!!
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 16 mei 2010, 21:01

Volgens mijhebben jullie en Heaven en Fly een hele fijne vakantie gehad.
De laatste foto vind ik ook erg mooi.
Groetjes Clem
Afbeelding

candy

Berichtdoor candy » zo 16 mei 2010, 21:03

mooie foto's D10
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

Terug naar “De uitgeverij”