Mijn bijzondere Prince Popov... :-))

Laat ons meegenieten van je foto's.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Mijn bijzondere Prince Popov... :-))

Berichtdoor Wil » vr 29 apr 2016, 19:05

Ik weet het dat al doe oude huizen scheef zijn ,maar is dat juist niet de charme van die oude panden ;) het hoort erbij
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » za 30 apr 2016, 00:44

Jah klopt [WINKING FACE] wel jammer van niet in waterbed kunnen fatsoenlijk... kan wel maar veel werk om waterpas te krijgen [GRIMACING FACE] dan maar gewoon bedje en ouderwets een Electrice deken hahaha [FACE THROWING A KISS]

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 30 apr 2016, 11:29

Zeker jammer dat jullie het waterbed niet kunnen plaatsen. Vooral voor de katten. ohmy_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 30 apr 2016, 21:12

Katten krabben aan meubels. Hoort erbij. Wat gebeurt er als katten aan je waterbed krabben? Heb je dan een zwembad in je slaapkamer? ph34r_sm suprised_sm rolleyes_sm
Trouwens reuze handig als je huis scheef staat. Mijn vorige huis had 10 cm. verschil van de voorkant van de kamer naar de achterkant. Reuze handig als je iets hebt laten vallen want het rolt allemaal naar dezelfde muur. Ook grappig als je een glas water omstoot, dan krijg je geen plas maar een riviertje laugh_sm Wel lastig vond ik planken ophangen want ofwel je hangt ze waterpas maar dan oogt het scheef met het plafond (die had ook 10 cm verschil). Of je hangt ze evenwijdig aan het plafond wat rustiger is om naar te kijken, maar dan rollen al je spullen van de planken. Sja.. wat is dan wijsheid... ph34r_sm

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » za 30 apr 2016, 23:25

Hahaha Audry dat is nog schever als het voorste deel van ons denk ik... Wbt waterbed gaat prima met katten, er zit een teak om die erg dik is, er zat geen krasje of puntje op de waterzak zelf [SMILING FACE WITH SMILING EYES] wel hebben we gaatjes in de hoeslakens[FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY] dus waterbed met katten gaat prima [SMILING FACE WITH SMILING EYES] en ze vinden het lekker net als vele mensen dat vinden (denk ik). Zat wel te denken aan een ledikant met een watermatras voor de katten [WINKING FACE]

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 01 mei 2016, 19:41

Audrey zie je nu wat een bofferd je bent ;) ik vind het wel wat hebben die schuine huizen dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » zo 01 mei 2016, 20:45

Dat was mijn vorige huis. Ik heb er 16 jaar gewoond. De kelder en de begane grond was uit veertien-zoveel en stond zo scheef dat wil je niet weten. Maar we hadden wel een waterput in die kelder! Die put hebben we n keer leeg gehoosd om te kijken of het regenwater was of dat die een echte waterput was. Toen liep die gewoon weer vol dry_sm dus het was een echte put die het nog steeds deed!!!!
In het gemeente archief heb ik ooit een foto gevonden van ergens anderhalve eeuw terug ofzo daarop zag je mijn huis met een man die tegen mijn gevel stond te zeiken. In al die eeuwen niks veranderd op de Achterburgwal rolleyes1_sm laugh_sm wacko_sm
Nou woon ik in beton uit 1991 en dat staat gewoon recht. Het is veel saaier en lelijker, maar het staat wel recht.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 02 mei 2016, 21:35

GEWELDIG Audrey dat die waterput er zat ,het heeft toch iets waar vind je dat tegenwoordig ,wat speciaal dat je die foto's hebt gevonden ;) ja en daar in die buurt blijven ze ook tegen je muur zeiken laugh_sm

Het is met die oude huizen net of juist dat wat niet klopt het zo speciaal maakt ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » wo 04 mei 2016, 18:22

Whaha wat leuk dat je dan ook nog zo'n foto tegen komt [FACE WITH TEARS OF JOY] idd nieuwe huizen zijn saaier, in mijn ogen minder "warm" [WINKING FACE]

Hier weer een foto .. schatjes ssss

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 04 mei 2016, 18:38

Hij is echt SUPER Deb ,geen grammetje tekort smile7_sm smile7_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Fotoalbum”