traag

Heb je een vraag of een verzoek aan het SRB-team?
Stel ze hier.

maria

traag

Berichtdoor maria » vr 28 okt 2011, 13:54

het forum is erg traag bij mij.. Op andere fora's heb ik geen probleem maar hier is het zuchten en geduld hebben.. waar kan dat door komen ?
het is vooral als ik wil reageren.. dan is hij erg traag..

zenga13

Re: traag

Berichtdoor zenga13 » vr 28 okt 2011, 15:13

Daar heb ik ook al een tijd last van. Op de ipad is hij helemaal traag, vooral met het typen van een bericht.
Maar dat weerhoudt me er overigens niet van om toch te posten..hahahaha..
Afbeelding

asielkat

Berichtdoor asielkat » vr 28 okt 2011, 15:15

Ik merk hier niets
maar weet zowiezo dat mijn lappie trager is
dan de compu binnen ben er denk al aan gewend whistle_sm

groetjes an

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 28 okt 2011, 16:47

Hoi Hoi
hier hetzelfde ,maar niet altijd ,,,tuurlijk nemen we dan gewoon effie's de tijd daarvoor ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » vr 28 okt 2011, 16:50

Hier ook, op de telefoon niet maar thuis wel boredom_sm maar we posten gewoon door.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

traag

Berichtdoor Clemmetje » zo 30 okt 2011, 08:14

Hier ook af en toe wat langzaam maar ik lees dat Patrick gaat zorgen dat dit veranderen gaat.
Straks wordt het forum zo snel dat ik het niet meer bijhouden kan.
Groetjes Clem
Afbeelding

Bonnie

Berichtdoor Bonnie » zo 30 okt 2011, 11:34

Hier gaat het tikken op de iPad ook met een enorme vertraging in de toetsen. ik vermoed dat het door die onwijze reeks bewegende smilies aan de linkerkant komt.

Bonnie

Berichtdoor Bonnie » di 08 nov 2011, 19:22

Ondanks de update nablijft het traag... En dat zit echt in de opmaak niet in de verbindig . Dit forum vertraagd mijn toestenbord. Dit bercht heeft me nu al 1 minuut gekost. Ik ben er vrij zeker van dat hert die smilies zijn. Typos corrigeren gaat al helemaL niet.

Mac P

Berichtdoor Mac P » di 08 nov 2011, 20:46

Ondanks de update nablijft het traag... En dat zit echt in de opmaak niet in de verbindig . Dit forum vertraagd mijn toestenbord. Dit bercht heeft me nu al 1 minuut gekost. Ik ben er vrij zeker van dat hert die smilies zijn. Typos corrigeren gaat al helemaL niet.
Hoi Bonnie, bye_sm

Er zijn verschillende factoren van traagheid scratch_sm .... Na de update was er wel degelijk een versnelling in het laden van de pagina's ... en dit door de verwerkingssnelheid van de servers ... maar zoals besproken in het topic phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3879&start=20... loopt de toegang tot het forum via verschillende servers en hier kan soms een serieuze vertraging op zitten.

De vertragingsfactor die jij aanhaalt heeft te maken met de processor-verwerking op je pc / laptop / tablet / smartphone .... het is geweten dat (zware) geanimeerde emoticons en/of smilies enorm veel rekenkracht vragen van de processor en dit vertraagd de werking van browsers (IE, Safari, FF, ea...)
Wendy had dit probleem vroeger met haar laptop (PC) ... maar niet meer met de Macbook Pro .... Persoonlijk heb ik hier totaal nooit last van gehad op iMac

Omdat het posten van topics niet tot een soort last mag verlopen boredom_sm maar met plezier dient te gebeuren mail1_sm ... ga ik een heel deel van de smilies ff op non-actief plaatsen shok_sm ... zo kan iedereen uittesten of het posten al dan niet vlotter verloopt ...

Laat gerust weten wat het resultaat is yes_sm
Afbeelding

Bonnie

Berichtdoor Bonnie » di 08 nov 2011, 21:20

Klopt. Dit is een probleem gebonden aan pc,Mac, tablet, telefoon. Ik heb het uitsluitend op mijn iPad en iPhone. Op de MacBook is er niets aan de hand.

Misschien kunnen de smilies in pop-up "meer smilies" oid?

Terug naar “Vragen aan het SRB-Team”