Het SRB-Forum een VERSNELLING hoger

Heb je een vraag of een verzoek aan het SRB-team?
Stel ze hier.

Mac P

Het SRB-Forum een VERSNELLING hoger

Berichtdoor Mac P » zo 30 okt 2011, 02:41

[shutdown][/shutdown]
Geachte forumleden .... Het SRB-forum zal vanaf maandagavond rond 23u00 een tijdje uit de lucht zijn

Hoi iedereen,

De laatste dagen zijn er vragen geweest hoe het komt dat het SRB-forum wat trager loopt .... dit kan voor sommige onder ons een terechte opmerking zijn ...

Door het steeds verder uitbreiden en vernieuwen van de technologie kan bij de provider, waar het SRB-Forum gebruik van maakt, overgestapt worden naar een nieuw en sneller platform...
waarbij php-scripts en databases veel sneller door de servers kunnen verwerkt worden ....

Ik heb dit een tijdje op non-actief laten staan, om de eenvoudige reden dat het SRB-forum dan een tijdje (mogelijk een paar uur) uit de lucht zal zijn ... er mag namelijk geen enkele data-overdracht, zeg maar het posten van berichtjes, gebeuren ...

Mede door de opmerkingen van een trager-forum ... waar ik persoonlijk ook al last van ondervind ... wordt het tijd om mee op die versnelde trein te springen ....

Daarom deze mededeling .

Hopelijk op een behouden platform verhuis ... zien we elkaar terug op de SRB TGV-trein
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Het SRB-Forum een VERSNELLING hoger

Berichtdoor Wil » ma 31 okt 2011, 23:27

Hoi Patrick
dit heb je weer geweldig gedaan ;))))
Morgen is de snelle er weer ,
Succes ,ik hoop dat hedt allemaal op rolletjes loopt ,en je toch nog redelijk op tijd naar bed kan ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Vragen aan het SRB-Team”