Woedend en zeer verdrietig!!

Heb je een vraag of een verzoek aan het SRB-team?
Stel ze hier.

griddie

Woedend en zeer verdrietig!!

Berichtdoor griddie » za 21 apr 2012, 10:12

Wat een eenzijdige mail wat jammer in en in triest dat jullie nu de handen in een slaan om tegen een persoon te ageren ik heb hier geen woorden voor!
Waar twee kijven hebben twee schuld!!!!

Groetjes Ingrid
Afbeelding

nisha's wonderland
Contacteer:

Re: Woedend en zeer verdrietig!!

Berichtdoor nisha's wonderland » za 21 apr 2012, 10:17

Ik heb dit eerlijk gezegd niet gevolgd en ik snap er niks van...

Kan iemand me kort en bondig uitleggen wat er is want ik heb geen zin om 20pagina's door te spitten over iets waar ik niks van begrijp...
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » za 21 apr 2012, 10:33

Tja ik heb dit wel grotendeels gevolgd en de oplettende forumleden hebben waarschijnlijk uit bepaalde reacties over en weer al wel kunnen opmaken dat het al een tijdje rommelde. Toch vind ik het erg jammer dat dit zo moet lopen, een domper voor het forum en puur als liefhebber gesproken een domper op de gezellige sfeer die hier zou moeten hangen. Ik wil Patrick, Wendy, Annemieke en Tanja bedanken voor hun inzet en heb hun reacties altijd als leuk ervaren. Wel moet ik hier Ingrid gelijk geven, ik vind dit een zeer eenzijdige brief en vind de manier om dit zo op het forum te zetten niet netjes. Er hebben altijd twee partijen schuld bij een conflict en kan me er toch niet aan ontrekken dat inderdaad de handen ineen gestoken zijn en op deze manier Wil zo nog even in haar hempje wordt gezet, erg jammer..

Edit:

O ja en daar wil ik nog even aan toevoegen dat er zo voor een heleboel leden geen touw aan vast te knopen is en die waarschijnlijk hun eigen conclusies gaan trekken op een verhaal wat niet volledig is, niet de bedoeling lijkt me. Verder zal dit ongetwijfeld een hele grote zeer veel besproken staart krijgen dus we gaan het (gekijf?) allemaal wel weer horen.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » za 21 apr 2012, 10:57

Ook ik ben het hier mee eens.
Het rommelde al langer, dus het betreft niet een incident.

Dan krijg je ook nog het geval dat Wendy, Patrick, en Tanja natuurlijk ook behoorlijk vriendjes zijn dus dan heb je al snel het ene groepje tegen het andere.

Ik vind het goed dat als je voor principes staat je daar ook achter wil kunnen blijven staan, als dat betekend dat het team niet meer is zoals het moet zijn, so be it. Dan wordt het tijd dat je inderdaad allebei je eigen weg inslaat.

Ik was ook degene die in de enquete had aangegeven dat ik niet zo tevreden was over de moderators dus ik kan er weinig om treuren, wel om de manier waarop het nu gaat.

Ieder succes met datgeen wat hij/zij gaat doen.

moon1970

Berichtdoor moon1970 » za 21 apr 2012, 11:02

Ik heb de mail net ook gelezen en ik vind het heel erg jammer dat het op deze manier moet gaan. Ik dacht dat het meningsverschil wel op te lossen was en dat iedereen in het algemeen toch wel dezelfde ideeen had en het welzijn van het ras als belangrijkste doel.Een aanpassing van een regel zou dan toch moeten kunnen in goed overleg vind ik. Ik ben idd ook verdrietig dat het zo is gegaan. Patrick, Wendy, Annemieke en Tanja bedankt voor jullie reacties en adviezen ik heb er veel aan gehad , spijtig dat jullie niet meer op dit forum zijn.
Groetjes Monique en knuffel van Rani en Feetje....

Bonnie

Berichtdoor Bonnie » za 21 apr 2012, 11:11

Wat een eenzijdige mail wat jammer in en in triest dat jullie nu de handen in een slaan om tegen een persoon te ageren ik heb hier geen woorden voor!
Waar twee kijven hebben twee schuld!!!!

Groetjes Ingrid
Zo dan surprised_sm begrijpend lezen is ook een kunst!
Als je dat topic goed doorleest is vrij duidelijk dat er met 2 maten werd gemeten, en om dan iemand als Patrick ook nog eens op deze manier een schop na te geven, terwijl hij met 1 druk op de knop het hele forum op kan heffen maar dit uit respect voor de leden en voor het ras niet doet, vind ik bijzonder laag bij de grond!

Dit is mijn laatste bericht op dit forum, bah.

zenga13

Berichtdoor zenga13 » za 21 apr 2012, 11:18

Soms moet je nu eenmaal moeilijke keuzes maken als je niet meer met elkaar op 1 lijn zit.. Ik wens Wil en haar nieuwe team in elk geval alle succes toe great_sm
Laatst gewijzigd door zenga13 op zo 22 apr 2012, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 21 apr 2012, 11:47

Heel jammer dat het zo gelopen is.
Maar als je niet meer de neuzen 1 kant op kunt krijgen is het beter om uit elkaar te gaan.
Patrick, Wendy, Annemieke en Tanja, hartelijk dank voor alles.
Groetjes Clem
Afbeelding

Petra
Contacteer:

Berichtdoor Petra » za 21 apr 2012, 12:00

Ook ik ben het hier mee eens.
Het rommelde al langer, dus het betreft niet een incident.

Dan krijg je ook nog het geval dat Wendy, Patrick, en Tanja natuurlijk ook behoorlijk vriendjes zijn dus dan heb je al snel het ene groepje tegen het andere.

Ik vind het goed dat als je voor principes staat je daar ook achter wil kunnen blijven staan, als dat betekend dat het team niet meer is zoals het moet zijn, so be it. Dan wordt het tijd dat je inderdaad allebei je eigen weg inslaat.

Ik was ook degene die in de enquete had aangegeven dat ik niet zo tevreden was over de moderators dus ik kan er weinig om treuren, wel om de manier waarop het nu gaat.

Ieder succes met datgeen wat hij/zij gaat doen.
Wat een belachelijk reactie dat Wendy, Patrick en Tanja behoorlijk vriendjes zijn.
Wil heeft destijds, jaren geleden, vanuit het kattenpraat forum dit forum opgericht samen met Dennis EN Patrick, Tanja, Wendy en Annemieke. Ook nog met mij, Kathy, Sabrina.
We waren allemaal dus "vriendjes" , al van voor dit forum.
We zijn dus "vriendjes" (alla Facebook) geworden via het vorige en dit forum.
Oké, Patrick en Wendy zullen als echtgenoten wat meer vriendjes zijn (dat mag ik hopen althans lach_sm ).

Maar ehhh, Babsiej....ben jij in het gewone leven geen erg goed vriendinnetje van Wil?
Vrienden en vriendinnen met een gezamelijk doel moeten toch respecteren van elkaar wanneer ze een eigen mening hebben, vooral als het doel gelijk blijft.
Jij bent geloof ik een fokker Babsiej, die katten uitwisselt met Wil misschien? Weer andere belangen dus?

Mensen, ik ben geen fokker, nooit geweest, maar welkom in de fokkerswereld, dit is wat het is en dit is wat wij als kopers in stand houden! Mooier dan dit is het niet, alleen de praatjes!
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » za 21 apr 2012, 12:28

Ik had dit helemaal niet zien aankomen.
Wat jammer dat het zo moet gaan en dat het niet opgelost kan worden.
De modjes zullen wel een groot gemis van het forum worden maar net als in het dagelijkse leven gaan groepen uit elkaar door meningsverschillen. Nu maar hopen dat iedereen volwassen genoeg is om niet met modder naar elkaar te gooien.
Groetjes Elize

Terug naar “Vragen aan het SRB-Team”