Woedend en zeer verdrietig!!

Heb je een vraag of een verzoek aan het SRB-team?
Stel ze hier.

Babsiej

Re: Woedend en zeer verdrietig!!

Berichtdoor Babsiej » za 21 apr 2012, 12:35

Ook ik ben het hier mee eens.
Het rommelde al langer, dus het betreft niet een incident.

Dan krijg je ook nog het geval dat Wendy, Patrick, en Tanja natuurlijk ook behoorlijk vriendjes zijn dus dan heb je al snel het ene groepje tegen het andere.

Ik vind het goed dat als je voor principes staat je daar ook achter wil kunnen blijven staan, als dat betekend dat het team niet meer is zoals het moet zijn, so be it. Dan wordt het tijd dat je inderdaad allebei je eigen weg inslaat.

Ik was ook degene die in de enquete had aangegeven dat ik niet zo tevreden was over de moderators dus ik kan er weinig om treuren, wel om de manier waarop het nu gaat.

Ieder succes met datgeen wat hij/zij gaat doen.
Wat een belachelijk reactie dat Wendy, Patrick en Tanja behoorlijk vriendjes zijn.
Wil heeft destijds, jaren geleden, vanuit het kattenpraat forum dit forum opgericht samen met Dennis EN Patrick, Tanja, Wendy en Annemieke. Ook nog met mij, Kathy, Sabrina.
We waren allemaal dus "vriendjes" , al van voor dit forum.
We zijn dus "vriendjes" (alla Facebook) geworden via het vorige en dit forum.
Oké, Patrick en Wendy zullen als echtgenoten wat meer vriendjes zijn (dat mag ik hopen althans lach_sm ).

Maar ehhh, Babsiej....ben jij in het gewone leven geen erg goed vriendinnetje van Wil?
Vrienden en vriendinnen met een gezamelijk doel moeten toch respecteren van elkaar wanneer ze een eigen mening hebben, vooral als het doel gelijk blijft.
Jij bent geloof ik een fokker Babsiej, die katten uitwisselt met Wil misschien? Weer andere belangen dus?

Mensen, ik ben geen fokker, nooit geweest, maar welkom in de fokkerswereld, dit is wat het is en dit is wat wij als kopers in stand houden! Mooier dan dit is het niet, alleen de praatjes!

Ik ben in het dagelijks leven inderdaad geen heel erg vriendinnetje van Wil. Wel denken we beide denk ik hetzelfde over fokken, en staan onze neuzen dezelfde kant op. Wij wisselen zeker geen katten uit, ik mag gebruik maken van haar katers. Maar het is leuk dat je dat aanhaalt, want het is hetzelfde idee.

Wanneer wij niet meer hetzelfde idee over fokken zouden hebben, dan is het gewoon jammer maar dan moet je beide je eigen weg inslaan. En dan allebei doen waarvan jij denkt dat goed is.

Dat jij tegen fokken bent is al behoorlijk duidelijk, iedereen is broodfokker, en iedereen verdiend eraan omdat kittens niet gratis of bijna gratis zijn. Dat is een heel andere discussie maar jij hebt geen idee wat erbij komt kijken..

Dat moderators vriendjes zijn buiten het forum om moet ieder voor zich weten, maar het feit blijft dat je kliekjes krijgt. Verder heb ik geen idee wat er achter de schermen speelt, ik wil dit ook allemaal niet weten heb het daar veel te druk voor.

En ik heb gewoon mijn mening gegeven. Jammer dat jij dat niet kan... Dat jij dit een belachelijk reactie VINDT wil niet zeggen dat het ook zo IS. Het is jou mening, en inderdaad die deel ik totaal niet, maar respecteer wel jou mening, misschien een lastige opgave maar probeer het ook eens naar een ander? (fokkers) ;)

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » za 21 apr 2012, 12:56

Naar mijn bescheiden mening geeft Petra toch ook maar gewoon haar mening?
Ik vraag me gewoon af wie de nieuwe moderators gaan worden?
En wanneer wij (de gewone forumgebruikers) dat dan gaan te horen krijgen.
Gelijk wie het is, die mensen zullen dan ook wel vrienden zijn, daar is toch niks verkeerd mee...
Zoals ik al zei, voor mij was t forum 1 grote familie.
In families wordt wel eens ruzie gemaakt maar worden dingen ook uitgepraat.
Jammer dat dat hier niet kan.
En jammer dat mensen zich geroepen voelen om nu ruzie te beginnen maken...
Afbeelding

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » za 21 apr 2012, 13:08

Wat een belachelijk reactie dat Wendy, Patrick en Tanja behoorlijk vriendjes zijn.

Hier zie ik niet staan ik vind het een belachelijk reactie, zij doet het af als een feit en dat is het zeker niet.

Ik ben hier niet om ruzie te maken, ik ben hier voor mijn plezier, de ene week meer als de andere week. Ik heb mijn mening gegeven en verder zal het mij een biet zijn ... Erg jammer dat het niet volwassen opgelost kon worden ..

Voor nu ga ik gewoon leuke dingen doen lach_sm

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » za 21 apr 2012, 13:14

Tja, dat is toch haar goed recht om dat een belachelijke reactie te vinden, dat is gewoon haar mening.
Ik vond dat zelf ook maar raar om neer te pennen aangezien op de meeste fora de moderatoren toch altijd vrienden zijn...
Dus wat is er dan zo verkeerd aan dat annemieke en wendy enzo vrienden zijn?
Om hen dan te betichten van kliekjesvorming , dat gaat toch wat ver.
Ze hebben gewoon een eigen mening over bepaalde dingen en dat mag toch.
Dan kan je ook gaan stellen dat de nieuwe moderators die er gaan komen geen eigen mening mogen hebben en gewoon moeten doen wat hen gezegd wordt en zij dan vriendjes gaan zijn met Wil en zij met haar dan een kliekje gaan vormen...
Dat is dan ook een stelling die op niks slaat.
Afbeelding

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » za 21 apr 2012, 13:24

Ja precies als ze had gezegd ik vind het een belachelijke reactie dan is het een mening.

Dat staat er niet er staat wat een belachelijk reactie, wat maakt dat zij vindt dat het een feit is, dat het echt zo is, en dat is niet zo het is slechts een mening.

En goh wat gaat het ver, welkom in de echte wereld. Wat is dit hier toch mensen krijgen jullie in real life nooit een deksel op je neus ofzo ? Alles moet bij sommige leden maar netjes verpakt worden want oh oh oh anders kunnen we dat toch niet hebben. Nou in t echte leven gebeuren wel ergere dingen !

Tuurlijk krijg je kliekjesvorming als mensen in real life met de een wel omgaan en met de ander niet, en blijkbaar kan dat dus niet anders hadden we dit niet gehad. Een paar moderators hadden een ene mening en een aantal ( of 1 ? ) een andere mening, en blijkbaar wilde niemand toegeven. Dan kun je gewoon beter uit elkaar gaan, het forum is vrijwillig en daar moet je allemaal plezier aan beleven.

Wat dan gewoon enorm jammer is om een briefje aan te maken deze te spammen privé en per mail ipv hem OPEN hier op het forum te zetten waar iedereen kan reageren. Zulke dingen gebeurden vroeger in groep 4 van de basisschool dacht ik, iemand uitschelden ofzo en dan hard wegrennen zodat de ander geen weerwoord kon geven. Hier zijn we dacht ik allemaal volwassen mensen.

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » za 21 apr 2012, 13:48

Blijkbaar interpreteer jij hetgeen Petra heeft geschreven anders dan dat ik het interpreteer.
Ik interpreteer het gewoon als haar eigen mening, jij als een feit.

Persoonlijk doe ik niet aan kliekjesvorming als ik in t echte leven contact heb met mensen die ook samen met mij op een forum zitten.
En ik ga er dan ook niet van uit dat andere mensen aan kliekjesvorming doen omdat ze mekaar in t echte leven kennen.

Het is inderdaad zo dat verschillende mensen blijkbaar een verschillende mening hadden.
Ik heb begrepen dat een deel van die mensen het wilden uitpraten en anderen dan weer niet.
En dat is gewoon jammer.
Ik snap niet waar jij dan vandaan haalt dat niemand wilde toegeven als er nog niet over gepraat was

Die brief staat hier toch op het forum?
En je kan er toch op reageren?
Of heb ik me miskeken?
Persoonlijk vind ik het dan niet slecht dat mensen op de hoogte worden gehouden van wat er aan de hand is.
Als Wil zelf niet meer uitleg wil geven en het wil houden op niet meer door 1 deur kunnen dat moet Wil weten, Wil geeft bloot wat ze wil blootgeven, als de anderen wel willen uitleggen wat er gebeurd is waarom mag dat dan niet en waarom wordt er dan gedaan alsof dat zo iets verschrikkelijk slecht is?
Ik veronderstel dan dat men het via pb en mail heeft gedaan omdat men er van uitgaat dat niet iedereen alle dagen naar hier komt en als mensen een tijd niet op het forum zouden komen dat ze dan toch zouden weten wat er aan de hand is en waarom de moderatoren weggaan via mail, ik vind dat dan niet spammen.

En in het echte leven gebeuren er inderdaad ook verschrikkelijke dingen
Dat neemt niet weg dat men dan op een forum zijn manieren niet moet kunnen houden en men mensen niet persoonlijk moet zitten aanvallen toch of ze moet zitten betichten van bepaalde dingen...
Afbeelding

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » za 21 apr 2012, 13:52

De brief staat op het forum maar in een gesloten onderwerp, had het onderwerp gewoon open gelaten, zoals nu ook krijg je toch wel verschillende topics erover.

Uit het topic waar het overgaat blijkt duidelijk dat de neuzen een andere kant opstaan. Dan kun je nog proberen om ze eenzelfde kant op te krijgen lukt het niet jammer, so be it. Ik snap ook niet dat er zon probleem van wordt gemaakt, het maakt mij verder niet uit.

Ik heb gezegd wat ik er van vindt en klaar. In het echte leven gebeurd het ook, het forum is niet anders.

Ik ben 7,5 maand geleden aan een nieuwe baan, heel erg verwachtingsvol, ambitieus. Blijkbaar staan de neuzen van de werkgever en mijne niet dezelfde kant op, dus heb ik besloten om gewoon te vertrekken, en wat anders te gaan doen.jammer so be it. Het is niet het einde van de wereld.

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » za 21 apr 2012, 14:17

Ik ga gewoon zeggen day dit heel spijtig is.
Soms klikt het niet meer in een team en danis het beter
dat ieder zijn eigen weg gaat.
Misschien lukt het niet meer samen op het forum moderators maar probeer
daarbuiten dan toch op een vreedzame manier met elkaar om
te gaan , het leven is al moeilijk genoeg.
Voor mij is het forum altijd al een fijn deeltje van mijn bezigheden
geweest.
Groetjes Hildeke

Petra
Contacteer:

Berichtdoor Petra » za 21 apr 2012, 16:09

Ik ga hier veder niet op in Barbara.
Duidelijk is dat jij een finacniele belangenverstrengeling hebt met Wil, vor wat betreft fokken (gebruikt maakt van haar dekkaters).

Volgens mij hebben de meeste modjes en oud-modjes hier geen kliekjesgevoel of vriendinnen gevoel of andere verstrengelingen.
Ook ik heb de anderen in al die jaren slechts eenmaal gezien en gesproken en wel op een uitstapje van de modjes jaren geleden.
Verder alleen contact via het forum, ik nap dus al die beschuldigingen over vriendjes niet helemaal....

Ik ben niet geheel tegen fokken, wel voor een groot deel, omdat helaas mijn ervaring is dat het grootste deel van de fokkers slechts geld wil verdienen over de ruggen van kopers/kittens. Als dat anders zou zijn zouden er niet zoveel zieke dieren gefokt worden.
Voor goede fokkers niets dan respect.

Ik ben van mening dat ieder op een forum zijn mening moet kunnen zeggen en dus ook de modjes.
Afbeelding

Milo

Berichtdoor Milo » zo 22 apr 2012, 00:12

Heb de mail uiteraard ook gehad.
Ieder doet het op z'n eigen manier...vond zelf ook vrij veel afgeven op Wil (ergens wel nette woorden maar toch duidelijk afvallen)..had ik persoonlijk anders verpakt.
Nu ken ik Wil toevallig persoonlijk omdat ik een poesje van haar heb en ik vind het een geweldig mens...als persoon en betreft alle dingen over mijn poes.

Snap de ballen niet van waar het nou eigenlijk om gaat en dat ik Wil ken staat er compleet los van...misschien had ik de mail eerst naar Wil alleen gestuurd en haar om een reactie gevraagd en het daarna pas te plaatsen.
Dat had in mijn ogen eerlijker geweest aangezien een verhaal 2 kanten heeft en waar er 2 vechten er 2 schuld hebben...we kennen nu 1 kant waarop we meningen gaan geven.
Nu komen er enorme discussies en uitgesproken meningen op gang terwijl we de helft weten....
Zag ergens wel een reactie van Annemieke en die vond ik top!!! met recht karakter.

Laten we dit lekker laten rusten...wie hier niet meer wil zitten om de mail dan niet...is en blijft vrijwillig en voor je eigen plezier maar moet daar zo'n ophef over komen?
Dit overschaduwt alles...terwijl we nog zoveel leuke en serieuse onderwerpen hebben lopen...
Groetjes Miranda

Terug naar “Vragen aan het SRB-Team”