Mededeling HCM testen Drs Melinda Schmidt

Om de HCM-database up-to-date houden vind je hier de nodige instructies
Forumregels
Om op de lijst te komen:
test sturen aan mikisanukis@home.nl stuur ook een kopie van de stamboom mee.

U kunt naast ons overzicht ook uitslagen melden en bekijken op:
http://www.scf-fr.net/sphynxmanager/result_cmh.php
http://pawpeds.com/db/?p=sph&date=iso

Naast ingezonden testuitslagen worden hieronder testuitslagen weergegeven die afkomstig zijn van openbare bronnen op het internet zowel nationaal als internationaal.Vanwege het openbare karakter en de vrije toegankelijkheid zijn wij van mening dat die u en ons kunnen helpen inzicht te kunnen krijgen in het fokken van zoveel mogelijk hcm vrije lijnen.
-----------------------------------------------------------------------------------

To add your results to this list:
send a copy of your test results to mikisanukis@home.nl,
and please add a copy of the cat's pedigree.

As well as on our list, you can read and send in results at:
http://www.scf-fr.net/sphynxmanager/result_cmh.php
http://pawpeds.com/db/?p=sph&date=iso

The following test results are send in to us or have come from public sources on the internet, both nationally and internationally. We believe the public nature of, and free access to, test results will help us all in trying to breed with as many HCM free lines as possible.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Mededeling HCM testen Drs Melinda Schmidt

Berichtdoor Wil » do 14 jul 2016, 20:42

Hoi Hoi
jullie zien die dingen zeker via de telefoon ??? ik zie dat niet ,,

Dames en heer het was gisteren een heftig dagje, voor het eerst in mijn leven een recht zaak meegemaakt,
Het viel eigenlijk best mee ,het heeft wel heel lang geduurd ,We hadden een top groetje Regien Audrey Debby en ik ,

Voor de rechtzaak begon hebben we eerst nog overleg gehad omdat er heel laat nog een mail naar de Advokaat was gestuurd,met koppie koffie er bij waren we daar zou mee klaar ,

Regien (onze Advokaat) heeft nu het sphynx ras voor het eerst gezien en vond ze heel leuk ;)

Het was eigenlijk heel erg sneu voor de tegenpartij ,de gene die zij had op papier werd om gelachen wat best wel gênant is,
over scheidingen en dat hij 14 katten had ,blala

De andere heeft ons een 1/2 jaar in de gaten gehouden en alles op mail gezet voor Melinda ,er werd zelfs bij vermeld dat ik op een bepaald moment wel erg stil was ,,,poste ik dan wat hier of op lovers dan werd dat ook gelijk weer doorgestuurd ,Hoe noemen ze die mensen ook al weer die in je gezicht aardig doen ,je allerlei viese klusjes laat opknappen omdat ze zelf niet durven en je dan een mes in je rug steken ,,?????? wie de naam goed heeft wint de ijskast ,

De rechter had ook nog gevraagd of ze 10 katten wilde testen die dan later door een ander getest zouden worden ,Erg jammer dat deed ze niet.

Jaaaaa Rob Gerritsen kocht mij om ,,weten jullie waarom ?omdat hij het forum feest had gesponsert met een test ,een hele pagina was uit geprint ,Dan ben je toch een echte crimineel he als je dat doet iemand sponseren FOEI TOCH<Wat zou Gropet er dan beter van worden ,,beiden en Rob Gerritsen en Gropet doen dit al vanaf het eerste forum feest ,

Dezelfde lol broek ook nog dat ik zijn katten had gestolen om door Melinda te laten testen en of hij de katten terug mocht hebben ,,,Hoe dom kun je wezen om dat te schrijven,hij had ze zelf bij Melinda kunnen laten testen ,,moet iemand anders zijn katten testen bij de radioloog waar hij altijd al test ?? zijn katten zijn niet gestolen ,

Een mail van iemand waar ik 5 jaar bevriend mee ben geweest ,die ik heb helpen opstarten met haar Cattery ,heeft ook nog een tranen trekkende mail gestuurd,
een Belg die daar niet test en om het hards't brult over goed testen enz ?

er is nog veel meer ,ben nu gewoon even gesloopt , ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » do 14 jul 2016, 21:03

Ben ook vermoeid van gisteren! En vandaag..

In grote lijnen staat alles er idd..

Maar 1 ding er word niet geraden om een ijskast... kan ze zelf niet in de verloting ipv een ijskast??? (Al is zij zelf ook een soort van ijskast)...Dan heb ik bij deze gewonnen met een beetje vals spelen... want weet het al [WINKING FACE]
Degene die al op zelfstandige en vrijwillige basis ervoor heeft gekozen al zeker een half jaar strak alles in de gaten te houden... foei foei foei!
Geloof dat ik je zojuist gewonnen heb [FACE WITH TEARS OF JOY]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Audrey

Berichtdoor Audrey » do 14 jul 2016, 22:04

Haha mensen in de gaten houden die helemaal niks te verbergen hebben merry_sm merry_sm merry_sm En dan met de grote onthulling komen dat.... hou je vast... dierenartsen praktijk De Kompaan (van radioloog Rob Gerritsen, die wel betrouwbare HCM testen doet) elk jaar een gratis test doneert aan het forumfeest!!!!!! Alberto Stegeman en Peter R de Vries zien vast groen van jaloezie bij zoveel diepgravende onderzoeks journalistiek merry_sm merry_sm merry_sm

rona

Berichtdoor rona » vr 15 jul 2016, 15:38

Hahahaha komt het nog eens op tv, oplichters gezocht hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 15 jul 2016, 19:31

Het gene waar ik het meest bang van was en zijn verklaring zo belastend was ,is deze wel dacht dat het mijn kop kon kosten smile7_sm smile7_sm
scroll goed door naar onderen ,niet schrikken he smile7_sm

Dames ik heb het aan Clem gevraagd krijg het pdf er niet in ,,

Afbeelding
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

g.w.

Berichtdoor g.w. » vr 15 jul 2016, 21:48

De stumper lol_sm lol_sm
Groetjes Gerry

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 15 jul 2016, 22:02

Juist deze verklaring is flauwekul in zo'n rechtszaak. Die rechter heeft echt geen zin in allerlei onzin die niks met de zaak te maken heeft. Die heeft wel wat beters te doen dan de Jerry Springershow naspelen met moddergooien en vechtscheidingen. Door met dit soort bagger aan te komen hebben ze niet Wil in een kwaad daglicht gesteld, maar juist zichzelf. Op deze manier maken ze een slechte indruk op de rechter, die vindt dit alleen maar irritant.

Overigens, dat zielige gedoe over dat ze helemaal naar Groningen moesten komen.... dat hadden ze ook nog aan zichzelf te danken!!!!!! Wil en haar advocaat hadden juist aangedrongen om de zitting in Amsterdam te houden. Dat was voor hun ook een stuk dichterbij geweest. Maar hun EIGEN jurist heeft dat verknoeid en DIE heeft gezorgd dat de zitting in Groningen was!!!

Diepe diepe zucht... wat een sukkels.

Oja, en ik heb Wil dus geholpen omdat ik bang voor haar zou zijn??? merry_sm merry_sm merry_sm merry_sm merry_sm Die opmerking zegt geloof ik boekdelen meer over Gerben Vrij dan over Wil wink3_sm Hoe zeggen ze dat ook weer, oja, "zoals de waard is vertrouwt die zijn gasten" wacko_sm

yael

Berichtdoor yael » za 16 jul 2016, 12:37

Zijn nederlands is ook niet al te best.

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » za 16 jul 2016, 13:54

Brrr ben zo bang voor je Wil, je bent ook echt eng en gevaarlijk, zou niet weten wat men te vrezen moet hebben voor jou!!

Daarnaast doen ze net alsof mensen naar je pijpen moet dansen want anders...

Nou geloof me ik ken genoeg die niet naar iemands pijpjes gaan dansen en ook niet naar die van jou, ik ken wel mensen die niet tegen onrecht kunnen! Ongeacht wie er in betrokken is.. Of jij dat nu ben, marietje of zelfs een Gerben.. De dieren staan op nr 1 en wie daar achter staan kunnen maar 1 richting op en daarvoor hoef je elkaar niet aardig te vinden, maar je kan elkander wel respecteren.. maar zelfs dat is teveel gevraagd in deze wereld. Heb achterbaksheid op en top gelezen in het dossier. Feiten staan zwart op wit.. kan ik niet omheen...

Als dat dan meteen als kontelikker word bestempeld zoals of fb etc zegt dat genoeg over bepaalde mensen.. want die kunnen dus erg goed tegen onrecht.. genieten ervan... smullen ervan.. ze kunnen er geen genoeg van krijgen... en proberen het ook nog zo te draaien dat degenen die achter jou rug jou probeerde klein te krijgen nu slachtoffer zijn.. sorry hoor maar de papieren liegen er niet om!! Feiten staan zwart op wit.. dat zijn kontlikkers... in mijn ogen!

Het gaat hun niet om de gezondheid of om verantwoord fokken het gaat hun om treiteren... en mensen de grond in proberen te boren.. Al staat in het dossier dat jij dat doet .. maar dat komt uit hun mond.. en jij kon alles netjes onderbouwen.

Als iemand eerlijk is kan diegene daar niet zo even op gelul gepakt worden dat blijkt wel weer!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » za 16 jul 2016, 14:08

Wil koopt ons toch om Deb? [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY] levensgevaarlijk dat mens

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Terug naar “HCM-Testuitslagen INSTUREN”