bekend ?

Over kattenbakken, korrels en katten
zenga13

Re: bekend ?

Berichtdoor zenga13 » wo 18 aug 2010, 21:29

Ik denk dat ik het niet doet,
ben wat geschrokken van de verzendkosten,
deze zijn 18,95 pond,
heb nu om te proberen de weg naar de bak voor de honden geblokkeerd met een grote boedha,hahaha
de katten kunnen en gaan er langs,nu nog even afwachten wat de honden doen als ik niet in de kamer bent.
Zulke dingen heb ik ook vaak geprobeerd, maar als ik dan even weg ben, dan schuiven ze gewoon de bak heel de kamer door... Ben echt blij met deze bakken die ik nu heb, scheelt me een hoop gegodver... hihihihi..
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » do 19 aug 2010, 11:47

Ik heb een tijdje geleden op internet ook een kattenbak gezien waar de katten er van bovenaf in moesten springen. Het leek mij een beetje vreemd, maar misschien zou het wel wat zijn om jouw hond er buiten te houden?
http://www.hdw-inc.com/clevercat.htm

henny

Berichtdoor henny » za 28 aug 2010, 19:36

Het gaat goed met het beeld ervoor,de bullen blijven er nu gewoon bij weg,is schijnbaar niet leuk meer zo,
en omdat de rexrakkers behoorlijk kunnen stinken en flinke rommel maken met het uitlopen en graven heb ik gisteren de peewee besteld,
ik hoop dat ze erop gaan,van sundee weet ik dat ze op elke vulling gaat maar blink is heel kieskeurig ben ik achter gekomen,
we gaan het zien,

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 28 aug 2010, 20:29

Wat fijn dat de honden nu in ieder geval de bak met rust laten.
Ik ben benieuwd hoe jou katten de Peewee vinden. Ik weet dat er een aantal op het forum zijn die er niet zo tevreden over zijn.
Groetjes Clem
Afbeelding

henny

Berichtdoor henny » zo 29 aug 2010, 08:41

Dit had ik ook gelezen maar omdat ze zeggen dat hij als het niet bevalt terug gestuurd mag worden,
dus heb ik de gok genomen,

hoop dat het niet nodig is.

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 29 aug 2010, 10:29

Benieuwd inderdaad hoe de Peewee jou bevalt, omdat er hier inderdaad nogal wisselende tevredenheid was op het forum.

Terug naar “De Kattenbak”