Dagboek van de litter kwitter

Over kattenbakken, korrels en katten
geertje

Re: Dagboek van de litter kwitter

Berichtdoor geertje » do 14 okt 2010, 20:57

Misschien kan je zo'n papieren trechter van het pompstation in het wc gat steken?
papieren trechter???????????????? Ken ik niet. Waarvoor dient het? Ik had al een gewone trechter gekocht maar omdat die te lang was stond er water in de trechter. Maar morgen weet ik of mijn brug blijft kleven en dan nog enkele dagen uit proberen of mevrouw Fly hiermee gelukkig is.
Ik heb enkele dagen geleden ook een forum ontdekt over het systeem waar verschillende katten hetzelfde probleem hebben. Maar tot hiertoe weet nog niemand hoe het komt, alleen ik ha, ha...
De meest uiteenlopende oorzaken schrijven ze, van protest van de kat tot een man die schrijft dat zijn kat niet op het toilet wil als zijn vrouw menstrueert. nea_sm
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

maria

Berichtdoor maria » do 14 okt 2010, 21:08

je staat dus niet meer hier nr 1 geertje... omdat je nu aan het litter kwitter forum verslaafd aan het raken bent.. wink_sm ik hoop dat jij het ontdekt..

geertje

Berichtdoor geertje » do 14 okt 2010, 21:18

Neen hoor Maria, ik blijf trouw aan het SRB forum, maar ik schrijf mijn bevindingen ook wel op het litter kwitter forum zodat er eindelijk voor al die mensen die zitten te tobben wat het probleem nu eigenlijk is ook geholpen zijn.

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » do 14 okt 2010, 23:04

De meest uiteenlopende oorzaken schrijven ze, van protest van de kat tot een man die schrijft dat zijn kat niet op het toilet wil als zijn vrouw menstrueert.
Yeah right mosking_sm

Geertje ik bedoel zo'n papieren/plastic wegwerp trechter die je kan meepakken bij het tankstation om olie en koelvloeistof etc. bij te vullen.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

geertje

Berichtdoor geertje » do 14 okt 2010, 23:06

Geertje ik bedoel zo'n papieren/plastic wegwerp trechter die je kan meepakken bij het tankstation om olie en koelvloeistof etc. bij te vullen.
scratch_sm daar heb ik nog nooit van gehoord, als mijn oplossing niet werkt ga ik eens op zoek naar zo iets.

geertje

Berichtdoor geertje » vr 15 okt 2010, 15:44

Geen lange wapper brug in Antwerpen, maar wel in ons kattentoilet, hier de beloofde foto:

Afbeelding

Natuurlijk was er ook inspectie na de werken. Tijdens de werken zat diezelfde inspecteur op mijn rug en schouder om alles mee te volgen. Gemakkelijk werken zo.... wacko_sm

Afbeelding

Uittesten kan pas morgen omdat vandaag de lijm nog moet drogen.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 15 okt 2010, 15:57

Ziet er zeer innovatief uit Geertje.
Ik ben heel benieuwd.
Groetjes Clem
Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » vr 15 okt 2010, 16:35

maar vallen de drollen niet op de brug dan ??? ik ben benieuwd.. het is wel goed verzonnen..

geertje

Berichtdoor geertje » vr 15 okt 2010, 16:41

Dit is nog maar een eerste ontwerp, de drollen zullen zeker op de brug vallen en hopelijk in het water rollen. Zo niet moet ik mijn ontwerp aanpassen. Hetgeen waar ik het meeste voor vrees is dat het water de brug los spoelt, maar dat zullen we wel ondervinden.
En dit is wel een goed systeem denk ik, maar voor mensen die zelf ook nog op hetzelfde toilet moeten gaan is het toch nog niet de juiste oplossing, maar dat is mijn probleem niet natuurlijk.

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » vr 15 okt 2010, 19:37

Wat een ingenieus bedacht idee Geertje! Ik hoop voor je dat het de gewenste werking heeft.
Overigens vind ik het niet meer dan logisch dat Heaven over je schouder meekeek, ze moet je werk toch wel een beetje controleren he! w4

Terug naar “De Kattenbak”