Litter robot

Over kattenbakken, korrels en katten
zenga13

Litter robot

Berichtdoor zenga13 » zo 12 jun 2011, 22:52

Na lang twijfelen en dubben ben ik toch overstag gegaan en heb ik een Litter Robot gekocht. Afgelopen donderdag keek ik na mijn werk nog even op marktplaats en daar stond een creme kleurige LR te koop met Bubble (dat is een doorzichtige koepel die de LR aan de achterkant groter maakt). Gelijk gemaild en we zijn hem dezelfde avond nog gaan ophalen. Vrijdag heb ik de Litter Robot gevuld en hem aangezet en boven weggezet. Camera erop en kijken wat er gebeurd... Voorzichtig gingen de katten om de beurt eens kijken en een enkeling durfde er zelfs al in.. Bij het erin gaan wordt de sensor getriggerd en gaan de 7 minuten in waarna de LR gaat ronddraaien zodra ze om zijn. Dat was natuurlijk nog interessanter.. Na de eerste angst te hebben overwonnen zijn er inmiddels al een paar die gebruik maken van de LR. Ik heb nog wel een gewone kattenbak ernaast staan voor degenen die nog niet zo heldhaftig zijn, maar ik ben super blij met de LR. Geen geurtjes, niet meer scheppen en altijd een schone bak!

Zo blij dat we er vanavond nog 1 hebben opgehaald. Het toeval wil dat er gisteravond een zwarte "gewone" LR werd aangeboden op marktplaats. Meteen gemaild en vanavond hebben we hem opgehaald. Deze gaat morgen in de woonkamer in gebruik genomen worden.

Zo ben je nog aan het dubben en zo heb je 2 Litter Robots in 1 week gekocht. En het is echt een geweldige aanschaf! Ben er zo happy mee..hahaha, hoe blij kan een mens zijn met een kattenbak great_sm
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Litter robot

Berichtdoor Clemmetje » zo 12 jun 2011, 22:55

Wat leuk dat je er twee hebt nu.
Dus ze bevallen echt.
Heb je een filmpje ervan?
En welk grint gebruik je erin?
Groetjes Clem
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 12 jun 2011, 23:07

Nee, heb helaas geen filmpje.. Ze gaan er alleen op als ik niet kijk.. De volle lade is het enige bewijs en de foto's van de motion detection van de ip camera..

Ik gebruik gewoon de biocat's classic (groene zakken) en dat werkt prima. Toevallig gebruikte de vorige eigenaar van de Bubble hetzelfde en die zei dat het prima werkte en dat doet het ook. Alle ontlasting is mooi geklonterd en valt dus onderin de lade.

Mede vanwege de prijs heb ik lang lopen dubben, maar met 2 aanbiedingen via marktplaats was de keuze zo gemaakt. En ik kan eerlijk zeggen dat ik het een geweldig apparaat vind. Alle twijfels en angsten die ik had over de werking van het ding zijn geheel weg. Het is gewoon hardstikke veilig en het doet gewoon echt wat de fabrikant belooft.
Afbeelding

miepie

Berichtdoor miepie » zo 12 jun 2011, 23:14

Ik heb net het filmpje ff zitten bekijken op het internet,maar ze zijn echt belachelijk duur zeg
Ik heb 10 katten...zou dat een optie zijn,dan zal ik er wel meer dan 1 moeten aanschaffen denk ik..hahaha

Een mooie uitvinding..dat dan weer wel
Groetjes Miranda en een dikke knuffel van...Pepper,Ozzie,Marley,Luna,Issis,Kenzo,Jinx,Lilly,Senna,en Diesel

Ramses

Berichtdoor Ramses » ma 13 jun 2011, 07:25

ik ben ook aan het twijfelen om over tegaan naar LR zal eens marktplaats afschuimen detective_sm
Afbeelding

Nancy

Berichtdoor Nancy » ma 13 jun 2011, 08:24

ben ook eens gaan kijken naar een filmpje van de lr. op google en you tube vind je er genoeg!
ik denk wel dat het wel wat lawaai maakt niet?
het zal zen voor en nadelen wel hebben zo'n bak,
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » ma 13 jun 2011, 08:44

Het valt mee met de herrie hoor. Ik denk dat het in het filmpje veel harder klinkt door de microfoon van de camera. Natuurljk hoor je hem wel, maar ik vind het reuze meevallen.

Juist omdat ik zelf ook zo lang heb zitten twijfelen en dubben plaats ik hier mijn ervaringen ermee. Nu achteraf denk ik, waar heb ik nu zo lang over getwijfeld....hahaha.. Nu is het meer de prijs, dus als je een leuke aanbieding tegenkomt zou ik niet twijfelen.

Ik heb nu 2 gebruikte voor de prijs van 1 nieuwe great_sm
Afbeelding

Nancy

Berichtdoor Nancy » ma 13 jun 2011, 08:51

ja dat is wel intressant dan als je zo'n koopje kan doen he_sm
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » ma 13 jun 2011, 09:05

Mooi dat je er 2 voor de prijs van 1 hebt.

Ik zit er ook al lang over te twijfelen ....... maar het is die prijs hé!!!!!!!!!!!!!!! ...... Nu ja ik zit niks in met de prijs als de katten het echt gebruiken, maar met die Sphynxen weet je nooit:...... ik wacht nog wel even af, eens zien hoeveel mensen hier hem gaan gebruiken en dan even enthousiast zijn als jij ;)
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » ma 13 jun 2011, 10:15

Mooie koop!
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Terug naar “De Kattenbak”