Extreme Classic

Over kattenbakken, korrels en katten
Bonnie

Extreme Classic

Berichtdoor Bonnie » do 04 aug 2011, 22:15

Is vernieuwd en op de site van zooplus lees ik niets geen goede berichten meer, iemand hier dieet dit kan beamen?

Ik had namelijk 1 zak met een lavendelluchtje (staat niet meer op de site) en die was echt super, had ook die tijgerino kristallen maar die hoef ik nooit meer.
Ik kan de classic nergens anders vinden dan online, en aangezien die rijder bang is voor onze honden en vaak zonder aanbellen gewoon doorrijdt (al zijn de honden dus gewoon binnen...) vind ik het wel zo prettig om dan ineens zoveel te bestellen dat ik voorlopig niet meer hoef.

Anunaki
Contacteer:

Re: Extreme Classic

Berichtdoor Anunaki » do 04 aug 2011, 22:32

Jups, ikke grote fan van Extreme Classic, al weet ik niet wat je bedoeld met 'vernieuwd' ik heb hier nog een voorraadje liggen ;)

Ik bestel altijd bij Gropet en die Chauffeur is echt niet bang van de honden hoor :D
Hele lieve jongen ook, hij legt altijd mijn hele bestelling netjes op zijn plaats, ik moet geen half zakje optillen ...... ik ben echt wel tevreden over hun service en ook over hun prijs ;)
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Bonnie

Berichtdoor Bonnie » do 04 aug 2011, 23:20

Nou kijk maar eens bij zooplus, daar staat met grote letters vernieuwd en daar zijn de reacties niet vrolijk :(

enne, jouw chauffeur komt vast niet tot hier he_sm

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » do 04 aug 2011, 23:55

Ik ben net vooraan gaan kijken naar de afbeeldingen op de zakken. Het blijkt al de "nieuwe" te zijn, maar dat is toch al wel een hele poos van na nieuwjaar denk ik zelfs!?

Er zit nu een blauwe korrel in, die er vorig jaar niet in zat, maar veel anders is er voor de rest niet aan ....... ik heb net de verhalen gelezen op Zooplus: van het klontert niet en het stinkt, wel hier klontert het nog steeds even goed ..... stof heeft het altijd gegeven bij het omwoelen maar dat komt door het babypoeder en stinken doet het echt niet!
Ik vraag altijd aan de mensen of ze ruiken of ik katten heb en ik krijg altijd een nee (of ze zouden het moeten zeggen uit valse schaamte hahahaha)

Ik moet wel zeggen dat ik meermaals per dag schep, en 1x per week wordt het zand hier volledig vervangen ..... anders vind ik het niet hygiënisch maar dat vind ik van alle kattenbakvulling!

Biocats ben ik nu aan het uittesten (omwille van de prijs) en dat bevalt wel in de zin dat ik minder uitloop heb omdat het grotere korrels zijn, ook qua stof is er niet veel meer verschil dan bij de Extreme enkel vind ik het niet super goed klonteren, bij de extreme heb je meteen na het plasje een bal, bij de Biocats moet je toch even wachten en dat valt dan ook weer veel sneller uit elkaar.

Dan heb ik momenteel ook een bak gevuld staan met Greencats en ik moet zeggen dat ik daar ook heel erg tevreden over ben, het doet hetzelfde als de extreme maar er zit geen babypoeder is wat het volgens mij voor de katten aangenamer maakt en het geeft dus ook minder stof ...... de volgende levering ga ik deze er opnieuw bij bestellen!

Enneuhhhhh Gropet is een Nederlandse firma ;), dus de kans is wel groot dat je wel eens dezelfde chauffeur zou kunnen hebben als ik ;)
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Bonnie

Berichtdoor Bonnie » vr 05 aug 2011, 00:15

Gizzy haat die baby billen doekjes, dus ik weet niet of ik haar een plezier doe met vulling die naar babypoeder ruikt. Ik had een extreme die naar Lavendel rook en dat was ok maar die zie ik nergens meer.

biocats kan ik hier in de winkel kopen. Ik schep overigens 2x per dag en als ik hoor/zie dat ze net gedaan heeft, bij de extreme waren de plasjes van die keiharde balletjes, perfect.

wel ook blauwe korrels in inderdaad, zal dezelfde zijn, wel raar dat ik lavendel had en die nu nergens meer vind?

Haha en chauffeurs, hier geven ze de handel gewoon af aan TGP of DHL. Zooplus is Duits en geeft het aan een ander transport. Maar goed, onze carnibest leverancier heeft ook eigen rijders.

Terug naar “De Kattenbak”