Nieuw soort kattenbakkorrel => Blend

Over kattenbakken, korrels en katten
Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Nieuw soort kattenbakkorrel => Blend

Berichtdoor Clemmetje » wo 23 nov 2011, 07:18

Kijk eens bij Overtoom voor een grote plastic bak/krat. Is misschien officieel niet voor katten maar werkt wel.
Groetjes Clem
Afbeelding

riddle

Re: Nieuw soort kattenbakkorrel => Blend

Berichtdoor riddle » wo 23 nov 2011, 16:06

Ik woon in Belgie, dichtbij Brugge, en een Overtoomwinkel ken ik niet.Maar het is best een goed idee.Misschien kan ik in een Hubo of Gamma of iets dergelijks wel wat vinden.Hopelijk snapt-ie dan dat hij over de rand hoort te springen, in de bak!Alvast bedankt voor de tip!Ann

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 23 nov 2011, 16:21

Overtoom is een online winkel waar wij zakelijk bestellen maar ze zullen in België vast ook van die kratten hebben.
Kijk eens hier: http://www.overtoom.nl/stapelbare-trans ... escription
Groetjes Clem
Afbeelding

poesje8

Berichtdoor poesje8 » wo 23 nov 2011, 16:29

http://www.nourritani.nl/shop/Pet-Plus- ... Blend.html
Hier een linkje van Blend kattenbakvulling.
Ik vraag me af hoe dit werkt icm de litter robot. Daar gebruik ik nu gewoon biocat's in, maar als dit langer meegaat zou dat fijn zijn. Die biocat gaat toch snel stinken waardoor ik alles eruit moet gooien en nieuw grit erin moet doen.

gebruik zelf de normale van pet plus ( met babypoeder erin) en dat werkt hier uitstekend met de litter robot.
ik maak ze geheel 1 keer per maand schoon.
heb 3 LR staan.

Heb nu net World's Best Cat Litter kattengrid besteld via zooplus.
wel erg duur ( 45 euro voor 15 kilo normaal ) maar wilde het toch eens uitproberen.
Hoor van meerdere LR mensen dat dat grid ook goed is.
pet plus is behoorlijk zwaar en wilde wilde iets hebben wat wat mileu vriendelijker is.

gr sylvia

geertje

Berichtdoor geertje » wo 23 nov 2011, 16:51

Terwijl we het over grit hebben, weten jullie misschien waar je een degelijke jumbo kattenbak zonder kap kunt kopen, maar met een SUPER hoge rand?Mijn heilige birmaan is een grote kater , en een staande plasser, dus dat gaat steeds weer over de rand heen.Erg vervelend.Bij bakken met kap is de binnenkant van de kap altijd gezegend, en druipt het dan langs de sluiting...
Ann
Misschien vind je bij Ikea wel een goede box die kan dienen als kattenbak. Eventueel er zelf een opening in snijden:

http://www.ikea.com/be/nl/search/?query=samla
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

ursula

Berichtdoor ursula » wo 23 nov 2011, 23:14

@ zenga 13.
Ik heb zelf jaren litter pearls gebruikt maar vind ze gewoon te duur en de goedkope variant voldoet niet. ik ben toen opzoek gegaan naar een vervangend grit en ook op biokat uitgekomen.... nou bij mij komt die er niet meer in. !!! Binnen een paar dagen stonk de hele toko naar kattenbak. ik ben toen op aanraden van stella aka tijgerhofjes aan de cats best gegaan en een dikke 10!!
Bijkomend voordeel is dat het veel lichter is dus je tilt je ook geen breuk aan de kattenbak! weinig stofpootjes ook ivm kleigrit.
Ik zou gewoon eens een zakje proberen.

Over om de dag de gehele bak verschonen... ik snap het wel en geloof me als er een poetsmiep op het forum zit is het tijgerhofjes wel... met cats best ruik je dus echt geen baklucht en voldoet haar schema echt!!!!!!

Groetjes ursula

Amora

Berichtdoor Amora » wo 23 nov 2011, 23:23

Dan zal ik toch idd die Cat´s best eens gaan bestellen, mijn vuilcontainer is na 2 weken altijd loodzwaar.
Ik ben echt nog zoekende naar de juiste kattenbakvulling.

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » do 24 nov 2011, 08:14

Dan zal ik toch idd die Cat´s best eens gaan bestellen, mijn vuilcontainer is na 2 weken altijd loodzwaar.
Ik ben echt nog zoekende naar de juiste kattenbakvulling.
Daarom ben ik zo blij met Blend, aangezien de klonten klein zijn is mijn vuilnis bak aanzienlijk minder zwaar.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » do 24 nov 2011, 11:18

@ zenga 13.
Ik heb zelf jaren litter pearls gebruikt maar vind ze gewoon te duur en de goedkope variant voldoet niet. ik ben toen opzoek gegaan naar een vervangend grit en ook op biokat uitgekomen.... nou bij mij komt die er niet meer in. !!! Binnen een paar dagen stonk de hele toko naar kattenbak. ik ben toen op aanraden van stella aka tijgerhofjes aan de cats best gegaan en een dikke 10!!
Bijkomend voordeel is dat het veel lichter is dus je tilt je ook geen breuk aan de kattenbak! weinig stofpootjes ook ivm kleigrit.
Ik zou gewoon eens een zakje proberen.

Over om de dag de gehele bak verschonen... ik snap het wel en geloof me als er een poetsmiep op het forum zit is het tijgerhofjes wel... met cats best ruik je dus echt geen baklucht en voldoet haar schema echt!!!!!!

Groetjes ursula
diablo_sm diablo_sm
Ga je me weer uitmaken voor poetsmiep aggressive_sm lach_sm :P
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

ursula

Berichtdoor ursula » do 24 nov 2011, 16:49

YEP blum4_sm

Terug naar “De Kattenbak”