Haha Elize bedankt voor deze demonstratie, je hebt het maar druk met ons Het lijkt echt een heel klein stukje waar het grit ligt maar dat is dus niet zo. Het bepieste gruis wordt dus niet verwijderd denk ik als ik het zo zie.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein
Als je goed klonterend grit hebt denk ik wel, ik zie hier geen donkere vlekjes tussen liggen maar dat komt denk ik ook dat het bijna meteen verwijderd wordt en je de klont niet met een schepje uit elkaar breekt maar misschien kan Chantal daar meer over vertellen.. zover ben ik nog niet
Echt een gaaf ding hoor! Holy shit man die beesten hebben een beter toilet dan wij zelf! hahaha
Mooi filmpje ook. Het lijkt me echt ideaal! En waar haal je die poepjes en plasjes er dan weer uit? Kun je dat gewoon tussendoor doen of wacht je ermee tot je het grind weer gaat verschonen?
Mh zon high tech ding staat me wel aan :-)
Ik maak hem hier maar om de paar weken helemaal schoon. Zolang je een goed klonterend grit gebruikt wordt de rest van het grit echt niet vies. Het wordt nl direct allemaal verwijderd. Het enige dat je moet doen is zorgen dat er genoeg grit in de bol zit. Maar het bijvullen hoeft niet echt vaak, het is veel zuiniger in gebruik.