Kent iemand deze?

Over kattenbakken, korrels en katten
Eranthe

Re: Kent iemand deze?

Berichtdoor Eranthe » ma 26 apr 2010, 22:24

Dus onze sphynxjes houden blijkbaar van privacy tijdens de grote boodschap!
Ha, ha wat grappig...dat kennen we hier ook. De kattenbak staat hier in een douche die we niet gebruiken, dus ze hebben een privé kamertje voor zichzelf. Als we dan binnenkomen als één van de katten in de bak zit zie je ze echt kijken van 'ja!!! mag ik even alstublieft....kan je terug buitengaan?' :oops:
Haha, ik zie het al voor me.

Mooi, dat het systeem zo zuinig is in gebruik t4
Groetjes, Karen
Afbeelding

Easy to be Naked
Contacteer:

Berichtdoor Easy to be Naked » vr 30 apr 2010, 19:46

Dat ziet er handig uit zeg !!
En handig ook zonder deksel .. easy is bang voor afgesloten kattenbakken,dus de deksel
staat bij ons bij het grofvuil hihi.
Groetjes Inéz en de poezels
Djastin , Easy boy & Yana

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » ma 03 mei 2010, 06:59

annemieke, jij hebt dan de hoge peeweebak besteld?
Wij hebben twee lage besteld omdat die ruimer zouden zijn langs binnen, k ben eens benieuwd of de beloftes waargemaakt worden want we weten hier geen blijf meer met de kattenbakkorrels en t zou leuk zijn als we niet zoveel kattenbakvulling zouden moeten gebruiken en onze groene bak niet direct vol zou zitten
Gebruik jij de peeweevulling of toch andere houtkattenbakkorrels?
bye the way, ik hoop dat het goed gaat met flutje D5 w4
Afbeelding

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » ma 03 mei 2010, 08:51

Ja ik heb de hoge......

Ik gebruik enkel de korrels van Peewee......ze zeggen dat andere niet zo goed zouden zijn, en ik ben nogal stipt op die dingen.......zo gebruik ik enkel Dreft om mee af te wassen en Dash voor mijn witte was......en als ik toch eens omgeluld word voor een goedkoop merk dan staan er nog vlekken op mijn kinderen hun kleren ........dus sommige dingen hou ik echt wel aan.....

Ik ben nog zeer tevreden over de Peewee, maar als onze katten moeten D1 , dan gaan ze op de gesloten bak boven.....misschien moet ik daar ook eens houtkorrels in doen......
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » ma 03 mei 2010, 08:52

PS: Flutje doet het goed, ze is haar gewicht aan het inhalen is mijn hart helemaal aan het veroveren.......maar heeft nog wel een vies oogje.....

Bedankt om het te vragen.....
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » ma 03 mei 2010, 16:46

wij (halve trouwboek en ik) duimen heel hard voor flutje, dat het allemaal in orde komt met haar oogje
Maar dat zal wel, de kleine lieve donder krijgt bij jou genoeg goeie zorgen
Natuurlijk heeft ze je hart helemaal veroverd, wij hebben haar alleen nog maar op foto gezien en vinden haar al t4 D5
Afbeelding

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » di 04 mei 2010, 10:12

Op zich lijkt het mij wel wat maar aangezien mijn bak op balkon staat moet er een deksel op, anders wordt de bak nat van de regen. En volgens mij is er geen deksel voor beschikbaar.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » di 04 mei 2010, 13:04

ik wil altijd als de bakken toekomen ze eens afmeten en eens bekijken of er mogelijk een deksel zou oppassen van een andere bak
En er bestaan zo een soort van tenten voor katten, wij hebben zo een soort van tenthuis waarin we ze vervoeren (onze poessieman,vorige kater, was nogal uit de kluiten gewassen en die pastte niet in een gewone transportbak) en dat is waterdicht en daar zou volgens mij best zo een bak kunnen instaan en blijft de inhoud ook droog, t is misschien een mogelijke oplossing?
We hebben dat indertijd gekocht bij AVEVE (boerenbond)
Afbeelding

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » di 04 mei 2010, 19:42

ik wil altijd als de bakken toekomen ze eens afmeten en eens bekijken of er mogelijk een deksel zou oppassen van een andere bak
En er bestaan zo een soort van tenten voor katten, wij hebben zo een soort van tenthuis waarin we ze vervoeren (onze poessieman,vorige kater, was nogal uit de kluiten gewassen en die pastte niet in een gewone transportbak) en dat is waterdicht en daar zou volgens mij best zo een bak kunnen instaan en blijft de inhoud ook droog, t is misschien een mogelijke oplossing?
We hebben dat indertijd gekocht bij AVEVE (boerenbond)
Bedankt voor het meedenken. Maar ik ben bang dat mijn katten daar een rotzooi van maken. Die zijn echt als wilden aan het graven en dan gooien ze alles over de rand heen in de tent. Maar ik vind het wel een crea idee, thanks t5
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » do 06 mei 2010, 16:06

Tanja wij zitten hier ook met zo zotte gravers, t zijn soms echte wildemannen (onze yoshi is dan een wildevrouw haha)
Onzen diddl is bovendien nogal klunzig wat betreft zijn wild gegraaf, hij wil dan zijn drol begraven maar staat er in te trappen en dan staat hij bovendien ook nog zodanig te graven dat de kakbrokken hier tot tegen de muur of tot tegen de kast (daar staan de bakken voor) hangen en dan zie je de kak daar zo afdruipen...
En als dat niet gebeurd dan ligt het hele huis vol kakvoeten en kakvoetremsporen
Hij heeft darmproblemen en gaat nogal plat af dus moeten we zijn poep afkuisen met natte doekjes en hij heeft dat niet graag (en zijn poten ook als hij erin getrapt heeft) dus dan perst hij er snel t laatste van zijn drol uit en dan zet hij plots een sprintje in maar van hem te haasten slipt hij dan uit en dan zie je zo van die kakslipsporen op je vloer en overal waar hij rent hangt dan ook droloverschot
Of hij deinst met zijne poep tegen de muur en dan is t al niet meer nodig dat we ze afkuisen...
Het is ne kadee...
Het was maar een suggestie , de tent en het deksel, ik vind wel eens zotte dingen uit D5

gisteren zijn onze peeweebakken toegekomen en k heb ze vandaag gevuld en onze yoshi en diddl zijn heel flink geweest en hebben allebei hun kakje er al in gedropt
En t is wel waar wat die van peewee zeggen, het geurt niet ook al ligt hij niet zo goed begraven (k heb de drollen expres een tijdje laten liggen om dat eens te testen)
Een plasje heb ik ze nog niet zien doen, ik hoop dat ze niet gaan beginnen wildplassen maar dat zal wel niet zekers als ze ook hun drollekes in de bakken gaan deponneren?
Afbeelding

Terug naar “De Kattenbak”