Kent iemand deze?

Over kattenbakken, korrels en katten
Tanja
Contacteer:

Re: Kent iemand deze?

Berichtdoor Tanja » do 06 mei 2010, 16:49

Hai Lathyrus,
HAHHAHA leuk verhaal om te lezen hoe Diddl met zijn poep omgaat. Niet zo leuk voor jou, maar voor ons wel.... hahaha
Kom maar op met je zotte ideeen, ik hou daar wel van.
Fijn dat de bakken tot nu toe bevallen
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » vr 07 mei 2010, 02:50

ik denk dat onzen diddl een genie is en heeft leren lezen en hij weet dat zijn mutti hier zijn capriolen heeft zitten vertellen.
Want daarnet heeft hij voor de eerste keer sinds hij hier is netjes zijn kakkeledoedie helemaal begraven en dat zonder erin te trappen.
ik moest wel een sprintje inzetten om achter hem te zitten en hem te pakken te krijgen voor hij zijne poep ging gaan afvegen aan de muur of aan de zetel ofzo, dan moet je hem zien rennen met zijn roze kont in de lucht, hij geeft nogal van jetje dan D5 maar k vond dat toch heel flink gedaan van mijn klein manneken

en nu maar terug voor de zoveelste keer proberen om te slapen, t is weer bijna drie uur
Afbeelding

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » vr 07 mei 2010, 07:09

ik denk dat onzen diddl een genie is en heeft leren lezen en hij weet dat zijn mutti hier zijn capriolen heeft zitten vertellen.
Want daarnet heeft hij voor de eerste keer sinds hij hier is netjes zijn kakkeledoedie helemaal begraven en dat zonder erin te trappen.
ik moest wel een sprintje inzetten om achter hem te zitten en hem te pakken te krijgen voor hij zijne poep ging gaan afvegen aan de muur of aan de zetel ofzo, dan moet je hem zien rennen met zijn roze kont in de lucht, hij geeft nogal van jetje dan D5 maar k vond dat toch heel flink gedaan van mijn klein manneken

en nu maar terug voor de zoveelste keer proberen om te slapen, t is weer bijna drie uur
HAHHA dat vraagt bijna om een filmpje Lathyrus. Wat doe jij in hemelsnaam nog op om drie uur?
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor

geertje

Berichtdoor geertje » vr 07 mei 2010, 09:34

HAHHA dat vraagt bijna om een filmpje Lathyrus. Wat doe jij in hemelsnaam nog op om drie uur?
Muizen spotten.. b3
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » vr 07 mei 2010, 11:11

tanja, normaal gezien leef ik s nachts.
Mijn halve trouwboek doet de vaste nachtploeg op zijn werk en ik doe mee , ik was al omgedraaid naar nacht voor ik hem leerde kennen, dus dat kwam eigenlijk goed uit dat we mekaar leren kennen hebben
Maar toen yoshi en diddl gesteriliseerd en gecastreerd werden twee maanden geleden ben ik omgedraaid naar dag, omdat er na de operatie toch iemand op hen moest letten gedurende de dag (ik werk zelf niet, ben invalide).
Daarna moesten er k weet niet hoeveel vertegenwoordigers langskomen voor de veranda (we zouden een veranda willen laten zetten voor onze kleine donders zodat ze meer licht krijgen, ons huis is nogal donker) en t is makkelijker afspreken overdag dan s avonds (als je s nachts leeft is dat echt wel een merde om afspraken te maken en dingen te doen zoals naar de dokter gaan en naar de winkel gaan enzo omdat je tijdens de normale werkuren moet slapen) dus nog maar wat dagritme aangehouden en daarna moest diddl darmbioptie laten doen en moest ik nadien op hem terug kunnen letten, daarna moest ik zelf regelmatig naar de dokter om mijn medicatie aan te passen...
Vandeweek moesten er dan vier leveringen komen en t is makkelijker om dan dag te doen ipv uit je bed gebeld te worden.
Dus doe ik ondertussen al twee maand den dag en ik raak het maar niet gewoon
En zit ik hier allegelijk nog iedere dag op onchristelijke uren s nachts wakker omdat ik gewoon niet in mijn bed geraak, ik ben dat niet gewoon om vroeg te gaan slapen en s nachts te slapen en ik raak dat maar niet gewoon ook, it's a struggle.
Volgende week of de week daarna keer ik terug om naar nacht en k zal blij zijn dat ik dan terug in mijn gewone ritme zit , dan is drie uur s nachts gewoon noen voor mij ;) D5
De meeste mensen vinden dat allemaal maar vreemd maar wij zijn dat nu eenmaal gewoon en voelen ons daar het beste bij
Stel je een simpele vraag en krijg je een hele uitleg aan je been... als ik iets wil uitleggen kan ik nogal een stukje uitweiden omdat ik het dan goed wil uitleggen b7

Geertje, liever geen muizen in huis hoor

en jawel, onzen diddl did it again, netjes zijn drol begraven zonder kakvoeten, ik vind dat t5 , nu maar hopen dat hij het zo blijft doen (alhoewel het wel grappig is als je hem ziet wegrennen en uitslippen terwijl hij kakremsporen achterlaat, zijn manier van doen is zo grappig, de kakremsporen niet echt :mrgreen: )

van de bakken ben ik nog steeds tevreden, er zijn ook al plasjes in gedropt en het werkt zoals het hoort te werken, goeie aankoop dus c6
Afbeelding

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » vr 07 mei 2010, 12:29

Ach vreemd, wat is vreemd?
O ja, sphynxen zijn vreemd D18
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor

asielkat

Berichtdoor asielkat » wo 27 okt 2010, 23:27

zijn er inmiddels nog meer mensen die deze bakken gebruiken
en men ik lig in een deuk hoe je het omschrijft lathyrus
remsporen en slipsporen clapping_sm

groetjes an

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » wo 27 okt 2010, 23:36

er staat nog een topic over de peewee, peewee laag of hoog, daar komen tevreden en niet zo tevreden mensen aan het woord (als je naar de index gaat staat hij beetje lager dan deze topic, is opgestart door candy)
Afbeelding

wess2wya

Berichtdoor wess2wya » wo 27 okt 2010, 23:46

ik blijf toch bij mijn kittyfriend ultra.
ben er nog steeds tevreden over en het klonterd goed en is makkelijk te scheppen
heb al meerdere dingen geprobeerd maar dat zaagsel lijk me niks. blijft vast en zeker aan de pootjes hangen heb ik het idee. maar misschien heb ik het mis en is het wel geweldig spul.we zullen het wel horen eerdaags. wink_sm

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » wo 27 okt 2010, 23:54

nee hoor, dat zaagsel blijft niet aan de pootjes hangen.
Als de poessies na hun boodschap in de bak krabben dan valt dat zaagsel door de gaatjes in de onderbak.
En als ze zelf niet krabben dan blijft het gewoon in de bovenste bak liggen tot je zelf eens met het schepje gaat krabben.
Wij konden geen vulling meer gebruiken die klonterde, onzen diddl at de kattenbakvulling op, en dan kunnen er obstructies komen in de darmen, we vonden dat veels te gevaarlijk, vandaar dat we de peewee dan maar uitgeprobeerd hebben.
We mengen de peeweevulling wel af en toe met andere gelijkaardige vulling van een ander merk die we nog staan hadden en dat gaat heel goed
Afbeelding

Terug naar “De Kattenbak”