kattenbak en vieze pootjes

Over kattenbakken, korrels en katten
Smigeltje

Re: kattenbak en vieze pootjes

Berichtdoor Smigeltje » wo 30 okt 2013, 18:24

Hier heb ik ook regelmatig dat ze kakpoten hebben, soms een tijd niet en dan zie ik weer poepsporen overal sad2_sm Tja, en met diarree dan vang ik ze meteen want dan gaat het al gauw mis en is de poeper ook vaak vies. tja. het zijn geen muurbloempjes... en ik heb gelukkig geen duur interieur dry_sm
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » wo 30 okt 2013, 20:10

Hier ook wel eens poeppootjes.. Tja, pech gehad... even vloeken weer afdoen. Ik heb gelukkig een hele fijne stoomreiniger en binnen no time is alles weer spik en span. Inderdaad probeer ik degene die plakpoep heeft ook gelijk op te vangen uit de bak zodat gelijk de pootjes, kont en eventueel staart afgedaan kunnen worden. Shit happens zeggen we dan laugh_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 30 okt 2013, 20:52

Bertie
wat een heerlijke meid !!! ze staat echt breeduit ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

doontje

Berichtdoor doontje » wo 30 okt 2013, 21:09

Leuk om te horen! Haar zus is al een paar jaar tandeloos. Is onlangs geopereerd aan een tumor in de leel. Gelukkig goedaardig. Dolf hun paps is paar weken geleden gestorven in mijn armen. Heb je een recente foto van haar?
Veel sterkte, met het overlijden van Dolfje. Afbeelding woorden zijn altijd te weinig.

Hier is het buldogje, net wakker, dus door de flits heeft ze haar ogen dicht. rolleyes1_sm ohmy_sm

Afbeelding

P.

was me ontgaan dat je een foto had geplaatst. zo leuk om haar nog eens te zien. en dan weten dat ze zo ziek is geweest als kitten. amper 200 gram als ze 5 weken was en moet je haar nu zien. prinsessenleventje

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 30 okt 2013, 22:09

De kittens die ik nu in huis heb hadden ook diarree toen ze kwamen terwijl ze hetzelfde voer kregen. Ik weet zeker dat het stress is, want ze hadden alle drie weer normale ontlasting en sinds ik Jessy apart heb gezet heeft hij weer diarree... Dus echt stress en gaat wel weer over. Dat kan natuurlijk met dit kitten ook zo zijn, zo'n verhuizing is niet niks... En anders ontlasting na laten kijken...
Afbeelding

doontje

Berichtdoor doontje » wo 30 okt 2013, 23:49

Het poesje heeft geen diarhee manoe.

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 31 okt 2013, 15:51

Het is heel fijn dat ze een prinsesje is geworden. Want ze heeft het behoorlijk zwaar gehad als kitten zijnde. Dus ergens een heel sterk meisje.

En ach poep hoor erbij. Shit happens!!!!
En op de grond is lang niet zo erg als midden in de nacht ontwaken omdat ze hun kont en poten aan je dekbed hebben afgeveegd. En boven op je zitten omdat je van de geur ontwaakt en dan denken dat je een spelletje wilt doen waardoor ze nog even jumpen van enthousiasme op het dekbed. Wat je dan midden in de nacht moet verschonen in de hoop dat je kunt verder slapen en het niet weer gebeurd.
Dat blikje tonijn geef ik ze nooit meer haha
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “De Kattenbak”