Twee verschillende plaatsen voor de kattenbak?

Over kattenbakken, korrels en katten
riddle

Re: Twee verschillende plaatsen voor de kattenbak?

Berichtdoor riddle » di 11 mar 2014, 20:14

Zeker 2 bakken nemen!
Hoe zou jij het vinden als je toilet steeds op een andere plaats staat?
Dat schept onzekerheid, en daar houden katten niet van.
Bovendien, zoals Marthe ook al zei, gebruiken katten meestal 1 bak voor de plasjes en een andere voor de drollen.
Succes met het kleine Sphynxje hoor, dat wordt dikke pret!
Ann

Linda & Patrick

Berichtdoor Linda & Patrick » di 11 mar 2014, 20:27

Bedankt voor de reacties op de vraag die wij hebben gesteld....het plaatsen van een kattenbak.
Ook bedankt voor de ongevraagde meningen over het feit dat ons Sphynxje het enige diertje in huis zal zijn.
Een huis waar ze zo verschrikkelijk gewenst is en het haar met alle eerlijkheid aan werkelijk niets zal gaan ontbreken.
Van sommige lezen wij een goed bedoeld advies, maar een beetje jammer voor diegene die zonder maar iets van onze thuis situatie te weten , denken te kunnen beoordelen dat het zowat monsterlijk is ons Sphynxje in huis te nemen.
Nergens staat nog beschreven hoe ons leven eruit ziet, wat wij doen, hoe vaak wij wel of niet thuis zijn enz.
Denken jullie werkelijk dat wij zomaar ineens zonder daar over na te denken een Sphynxje in huis halen....en een gerenomeerde cattery dat beestje dan ook zomaar meegeven?
De toon die wij bij sommige lezen, en de ongevraagde opmerkingen op ons weloverwogen besluit, bevalt ons totaal niet.
Wij hoopten een leuk gezellig forum aan te treffen met een warm welkom.....nou warm welkom in de zin van dat ons heugelijke besluit door sommige wordt afgebrand is het wel!
Het feit dat een ander forum lid ons prive "moet" benaderen om in een positief bericht te laten weten dat 1 Sphynx echt hartstikke goed kan gaan en ook ontzettend leuk is zegt ons genoeg.....schijnbaar was er voor dit forumdiscussie ook geen ruimte dit openbaar te doen ( dat was trouwens wel een heel leuke,spontane en positieve reactie....dát kan dus ook!)
Binnen 24 uur na aanmelding is ons al geheel duidelijk...dit is niet ons forum! Way een negatieve, oordelende en belerende sferen hangt hier....gaver!
Wij wensen jullie veel plezier om jullie ongevraagde oordeel lekker aan iedereen die het lezen wil maar vooral NIET lezen wil , te geven....maar niet voor ons!

Wij gaan lekker genieten van ons kleine lieve bloterikje en halen onze positieve info wel ergens anders vandaan.
Hoeven jullie ook niet je ongevraagde en voor ons nutteloze mening meer aan ons te geven.

Groetjes Linda & Patrick

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 11 mar 2014, 20:36

Hoi Linda
wat jammer dat je je aangevallen voelt ,ik weet zeker dat dat van geen 1 van de mensen hier hun bedoeling is geweest ,
jammer dat je dat zo leest ,onwijs veel plezier en geluk met je blote kattenkind ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » di 11 mar 2014, 20:45

Ik had niet het idee dat ik aanvallend heb gereageerd, ik heb geef gewoon mijn mening en volgens mij mag dat ook best op een forum. Dit forum is juist een super forum waar iedereen elkaar helpt, luistert en advies geeft waar nodig.. juist zonder iets af te dwingen.

In elk geval veel succes en plezier met je kleintje.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 11 mar 2014, 21:05

Jammer dat je zo reageert en alles negatief opvat en ook jammer dat degene die volgens jou wel positief reageert dit niet gewoon in dit topic heeft gedaan want ik zie ook alleen maar goed bedoelde adviezen en geen aanval.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » vr 14 mar 2014, 11:58

Als iemand een mening naar jou pb t hoeft het nog niet zo te zijn dat het ook direct jou visie of mening wordt over het forum.
Jammer dat je het ziet als aanvallen. Het zijn toch goed bedoelde adviezen.
En zeker geen aanval op het feit hoe jou thuis situatie is. In tegendeel daar mag niemand over oordelen dus ook wij niet. Het enigste wat wij informatief wilde duidelijk maken is dat een Sphynx zeer sociaal is en een maatje zeer op prijs stelt. Als jij dat 200 % kan compenseren naar je kat toe is dat toch prima. Ik denk ook zonder input van derden dat je mening anders was geweest. Misschien was je het er nog niet mee eens maar had je milder gereageerd.
Jammer dat je ons niet nog een kans geeft want krijg de indruk dat je nu afhaakt.
Wat ik jammer vindt.
Want al zou je toch blijven zal je zien dat wij in alles heel erg mee leven en er voor elkaar staan.
Mocht je niet blijven op dit forum wens ik je veel geluk en plezier toe met je Sphynx
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “De Kattenbak”