peewee laag of hoog?

Over kattenbakken, korrels en katten
The Gex Files
Contacteer:

Re: peewee laag of hoog?

Berichtdoor The Gex Files » di 06 jul 2010, 17:27

Wij zijn ook nog steeds erg tevreden over de bakken. Zelfs onze Maine Coon past er gewoon is, en dat is toch echt een grote vent...
Vind het wel goed dat jullie ze gewoon terug kunnen sturen.

candy

Berichtdoor candy » di 06 jul 2010, 19:06

kunnen jullie dat nu geloven? Ik heb net mijn geld ontvangen voor de peeweebak, maar ik had ook een zak extra korrels teruggestuurd twv €15,95. hier heb ik amper iets uitgenomen, enkel een heel klein beetje om bij te vullen, daarna heb ik onmiddellijk andere gebruikt omdat ze niks waard zijn. Zij hebben nu die volle zak korrels en ik krijg mijn geld ervoor niet terug c9 . Ik heb dus net een mail gestuurd en duidelijk gemaakt dat ik dit absoluut niet vind kunnen. Zij beloven zelf op hun website dat indien je niet tevreden bent, je je geld terug krijgt... ze komen hun woord duidelijk niet na...benieuwd of ik nog reactie ga krijgen...
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » di 06 jul 2010, 19:14

Heeft vndaag de peewee bakken weg gehaald en andere gezet,
er zat echt een geur in huis en daar kan ik absoluut niet tegen..
ik heb ze onder maar met mijn katers bijgezet dan he..
ik stuur ze niet terug,want het kost mij al een halve peeweebak voor verzendkosten... dus daar heb ik echt geen zin in !!!
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

candy

Berichtdoor candy » di 06 jul 2010, 19:16

ja bucked_naked inderdaad, ze bezien zich dat slim, als ik dat geld voor die korrels nu niet terug krijg ben ik bijna €27 gewoon kwijt...(verzendkosten naar belgie kosten €10,50),

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » di 06 jul 2010, 19:17

idd en een peeweebak kost maar 30€

kheb er wel 6 staan,maar met de katers vind ik het eigenlijk wel goed, en komt er niet zo een geur vanaf...

boven heb ik terug men oude bakken gezet!
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » wo 07 jul 2010, 18:19

kunnen jullie dat nu geloven? Ik heb net mijn geld ontvangen voor de peeweebak, maar ik had ook een zak extra korrels teruggestuurd twv €15,95. hier heb ik amper iets uitgenomen, enkel een heel klein beetje om bij te vullen, daarna heb ik onmiddellijk andere gebruikt omdat ze niks waard zijn. Zij hebben nu die volle zak korrels en ik krijg mijn geld ervoor niet terug c9 . Ik heb dus net een mail gestuurd en duidelijk gemaakt dat ik dit absoluut niet vind kunnen. Zij beloven zelf op hun website dat indien je niet tevreden bent, je je geld terug krijgt... ze komen hun woord duidelijk niet na...benieuwd of ik nog reactie ga krijgen...
ik dacht dat je je geld terugkreeg voor de bakken maar was dat dan ook zo voor de korrels?
In ieder geval, als je een verpakking geopend hebt en daar van gebruikt hebt ook al is t maar een klein beetje vind je dat dan raar dat ze je geld niet teruggeven?
Omdat zij die zak toch niet meer kunnen verkopen nu?
Die is toch open geweest?
nu niet kwaad zijn op mij omdat ik dat zeg hé...
Afbeelding

candy

Berichtdoor candy » wo 07 jul 2010, 18:21

ze hadden dus weer terug gemaild dat ik het geld van de korrels niet terug krijg, ik heb toen maar eens eens mail gestuurd en goed mijn gedacht gezegd... onmiddellijk erna kreeg ik reactie dat ze het geld van de korrels nu toch terug gaan storten.... klantenservice boven alles eh, alleen jammer dat ik eerst zo'n (ietswat boze) mail moest sturen, maar ja... eind goed, al goed...

lathyrus we stuurden net samen haha, euhm, ja ik vind dat wel gek... er is amper iets uit, ik heb het betaald, zij gooien het echt niet weg hoor, nieuwe zak in en terug verkopen.... anders maken ze dubbel winst op één product... en het staat boven het logo van niet goed geld terug, staat geschreven peewee kattenbakvulling... als je op die eerste banner klikt, kom je op een nieuwe pagina uit en daar staat dat zo... ik vraag waar ik recht op heb... D5

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » do 08 jul 2010, 01:15

Candy goed dat je je centjes toch terugkrijgt D5 , ik ging er dan van uit dat de niet goed geld terug garantie naar de kattenbakken alleen verwees omdat er onderaan stond "De PeeWee kattenbak...de enige kattenbak in de Benelux met de Niet Goed Geld Terug Garantie! " maar eigenlijk heb je wel gelijk, bovenaan staat de vulling ook vermeld en net daaronder "niet goed geld terug garantie" , k zal te braaf zijn waarschijnlijk, als ik niet tevreden zou geweest zijn zou ik alleen die bakken teruggestuurd hebben, ik ben soms nogal een sul b7
Afbeelding

Martie

Berichtdoor Martie » za 14 aug 2010, 23:23

Ik heb hier inmiddels drie PeeWee bakken staan: 2 hoge en een lage voor de drachtige poes (en straks voor de kittens). We zijn super tevreden! Elke dag twee keer de drolletjes eruit, de bak stevig doorroeren en klaar. Dat moet je doen om het zaagsel vlot naar de onderbak te krijgen, kleine moeite. Eén maal per week, soms twee keer per week, even de onderbak legen...sopje erdoor en klaar. Geen stank in huis, maar goed het kan best zijn dat het bij een ander minder in de smaak valt natuurlijk. Ik vind het overigens niet gek dat ze het geld voor een aangebroken zak vulling niet terug wilden betalen. Je krijgt een bak en een zakje van 5 liter om te testen....met die 5 liter doe je lang genoeg om te weten of je wel of niet tevreden bent (Ik doe hier 3 maanden met een zak van 15 euro/95 (verdeeld over 3 bakken, in gebruik bij 4 katten)...dat is 9 liter, geloof ik.).

Reva

Berichtdoor Reva » zo 15 aug 2010, 11:25

Hoi,
ik gebruik al bijna 2 jaar de PeeWee bakken en ik vind ze perfect. Ik haal elke dag de drolletjes eruit en ik schud dan de bak even door. (ik hoef dus niet met het schepje te roeren) 1 x per week gooi ik de onderbak leeg en als ik ze vind stinken dan gaat er een sopje door. Na het sopje ruik je ze echt niet meer en ik heb 3 katten die er op gaan.
Mijn katten vinden een bak al snel te vies en met de "gewone" bakken gingen ze dus gewoon naast de bak zitten omdat ze vieze pootjes kregen........met de PeeWee hebben ze altijd schone pootjes.
Ik koop altijd andere houtskorrels dan de originele PeeWee korrels omdat ik ze alleen maar via internet kan bestellen, iemand een idee of ze al in een dierenwinkel te koop zijn?
Ik woon in de buurt van Nijmegen

Groetjes Mireille

Terug naar “De Kattenbak”