Litter Locker

Over kattenbakken, korrels en katten
nonalize

Re: Litter Locker

Berichtdoor nonalize » za 22 jan 2011, 16:41

De laatste keer dat ik een bestelling bij gropet deed waren de navullingen op en toen heb ik een pedaalemmerzak om een lege ring gedaan. Werkt netzo goed en een stuk goedkoper yes_sm
Groetjes Elize

zenga13

Berichtdoor zenga13 » za 22 jan 2011, 16:48

Klopt, daar trek je de zak uit naar beneden, onderin de bak. De zak absorbeert ook heel goed geurtjes, is van heel dik plastic. Ik heb hem gekocht om de bak bij de kittens leeg te scheppen en ik ben er tot op heden nog steeds heel tevreden over. Kan nu gewoon even gauw de bak leeg scheppen zonder eerst een zak te hoeven gaan halen en ik hoef het ook niet direct weg te gaan gooien.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 22 jan 2011, 16:56

Ik heb hem besteld.
We gaan het gewoon eens proberen.
Ik heb nu op meerdere plekken bakken staan maar we beginnen maar eens met een in de woonkamer.
Staat wel zo netjes.
Groetjes Clem
Afbeelding

Judith

Berichtdoor Judith » za 22 jan 2011, 17:10

Mijn kattenbakken staan naast het toilet. Ik schep de drollen uit en spoel door het toilet, ideaal! Urineklonten natuurlijk niet, maar die stinkien hier ook niet met Biocat Fresh vulling good_sm

zenga13

Berichtdoor zenga13 » za 22 jan 2011, 17:12

Door het toilet spoelen doe ik echt niet hoor.. Ben veel te bang voor verstopping door dat klontvormende grit..
Afbeelding

Judith

Berichtdoor Judith » za 22 jan 2011, 17:20

Ik spoel ook geen grit door het toilet, enkel de drollen!

methes

Berichtdoor methes » za 22 jan 2011, 17:33

Het werkt eigenlijk net zo al een luieremmer ;-)

Ik heb hem ook besteld.
Doura (Rainbow Warriors ms Sarafina Jolemo 2004)
Mauro (Tyco Bhaskara 2011)

Eranthe

Berichtdoor Eranthe » za 22 jan 2011, 21:17

Ik heb hem ooit gehad, maar weggedaan. Het voordeel is absoluut dat je niet iedere keer met een plastic zak hoeft te lopen, maar in gebruik vind ik hem niet goedkoop. Vooral de na vul cassettes waren hier niet te krijgen, daarom ben ik er mee opgehouden.
Groetjes, Karen
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » za 22 jan 2011, 21:22

Ik bestel de navullingen altijd voor 5,99 bij Zooplus...
Afbeelding

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » zo 23 jan 2011, 01:52

wij hebben er ons ook 1 aangeschaft na tip van candy en we zijn er heel tevreden over, zouden hem niet meer willen missen.
Bij ons staat hij buiten aan ons achterdeur, als er iemand een kakkeledoedie dropt lopen we er snel om, t is niet ver lopen.
Vroeger deden we de doedelies in poepzakjes die je meeneemt als je gaat wandelen met je hond, dan gingen we het poepzakje legen in onze groene bak, de litterlocker is veel veel makkelijker in gebruik omdat je niet iedere keer naar de groene bak moet lopen en je hebt er inderdaad helemaal geen geur van (in tegenstelling tot vroeger als we dan een poepzakje meerdere malen wilden gebruiken en het even aan de achterdeur lieten staan met inhoud in afwachting van de volgende drol die gedropt ging worden) tot je inderdaad het deksel opendoet, dan komt er wel een geurtje uit maar dan adem ik even langs mijn mond ipv langs mijn neus en t probleem is ook opgelost
En vroeger hadden we veel last van vieze maden in onze groene bak, dat hebben we nu ook niet meer.
Als er zo een zak uit de litterlocker vol is dan knopen we die toe en zetten we die in de stal tot de dag voor ze om de groene bak komen om die te legen, dan legen we de volle drolzakken in de bak en de dag nadien is alles weg, maden krijgen geen kans.
Litterlocker is een echte aanrader
Afbeelding

Terug naar “De Kattenbak”