Staphysagria

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
manoe76
Contacteer:

Staphysagria

Berichtdoor manoe76 » zo 14 okt 2012, 12:05

Hoi allemaal,

Ik vond het weer tijd voor een beschrijving van een homeopathisch middel… Ik heb gekozen voor het middel Staphysagria, het middel dat Alex heeft gekregen.

Afbeelding

Staphysagria is een verdriet middel. Het wordt vaak ingezet bij dieren die erge dingen hebben meegemaakt zoals bijv. mishandeling (en dat kan in elke vorm zijn… en kat in een kippenhok stoppen is naar mijn idee ook mishandeling).

Het zijn hele vriendelijke, zachtaardige dieren die makkelijk over zich heen laten lopen. Ze kunnen hun emoties niet uiten en trekken zich terug in hun verdriet, ze onderdrukken zichzelf en hun verdriet. Ze zijn erg gevoelig en vinden het moeilijk om voor zichzelf op te komen. Ook emoties als woede zullen ze niet snel uiten, maar als het er uiteindelijk uitkomt kunnen ze echt kwaad worden (mensen kunnen dan bijv. met dingen gaan gooien).

Door de onderdrukte emoties kunnen ook fysieke klachten ontstaan zoals klachten aan het maag-darmstelsel, zoals maagzweren of koliek. Ook kunnen huidklachten ontstaan of verergeren door emoties, zoals eczeem. Staphysagria heeft ook veel blaasklachten en klachten aan het geslachtsapparaat. Ook kunnen ze veel last hebben van parasieten: vlooien, teken; ze laten over zich heen lopen.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om te lezen!
Afbeelding

zenga13

Re: Staphysagria

Berichtdoor zenga13 » zo 14 okt 2012, 12:12

Wat leuk om het middel hier wat toegelicht te zien..

Onze Alex heeft er echt heel veel baat bij gehad.. Vanaf de eerste dag dat hij het middel kreeg merkten we gelijk een verandering en binnen een paar dagen hadden we een totaal andere kat. Van bang en weggekropen werd hij steeds vrijer en begon ons toe te laten in zijn wereldje. Inmiddels is het de grootste kroelkont die er is en hij ligt altijd bij ons op bed, het liefst tussen ons in.

Ik geloofde niet zo in homeopathie en had zoiets van, baat het niet dan schaadt het niet, maar het werkt echt.

Ben nog elke dag heel blij dat Manoe dit middel heeft voorgeschreven en dat we nu een gelukkige kat hebben.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 14 okt 2012, 12:37

Heel interessant weer om te lezen en zeker omdat we het levende bewijs hebben in de vorm van Alex.
Groetjes Clem
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 14 okt 2012, 13:08

Ik ben ook heel blij dat Alex zo snel en zo goed heeft gereageerd en hij zijn ware kroelaard kon gaan laten zien. Hij verdiend het en jullie ook!!
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 14 okt 2012, 13:43

Leuk om te lezen en hoe geweldig dat Alex er zo positief op gereageerd heeft!!

Nancy

Berichtdoor Nancy » zo 14 okt 2012, 18:11

dit is zeker heel intressant, er mag meer van komen manoe , heel leerrijk dry_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 14 okt 2012, 18:39

Hoi Manoe
dank je wel ;) en wat een mooie bloem
Super dat het zo geholpen heeft bij Axel Chantal ongelofelijk he leuk dat wij er beiden totaal geen geloof aan hechten ,en we alle 2 echt raar op onze neus stonden te kijken dry_sm dry_sm

Manoe deze stukjes kan je ook mooi op je site zetten ,van Staphysagria bedoel ik ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 14 okt 2012, 19:35

Dank jullie wel! Fijn dat jullie het leuk vinden om te lezen.
@Wil: vind ik juist zo leuk, dat mensen die er niet in geloven toch zien dat het echt werkt!

Misschien leuk voor de nieuwere mensen op het forum het verhaal van Alex:

phpBB3/viewtopic.php?f=197&t=5394
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 15 okt 2012, 13:50

Hoi Manoe
kan het me voorstellen dat de ongelovige voor jou het leukst zijn om te horen hoe die reageren ;) want wij denken dus niet op voorhand dat het helpt ,wij denken dat het niet helpt ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”