verhaal dat blijkbaar verschrikkelijk is

lathyrus

Re: verhaal dat blijkbaar verschrikkelijk is

Berichtdoor lathyrus » zo 23 mei 2010, 16:34

Ik mag hopen dat ze haar lesje wel geleerd heeft. Het is een onbegonnen zaak om katten die willen dekken uit elkaar te houden in een ruimte. Die moet je echt 24 uur per dag gescheiden houden. En aangezien een kater eerder merkt dat de poes krols is dan de mens is het kwaad al gedaan als de poes begint te gillen en de baas het doorheeft dat ze krols is. Ik mag hopen dat ze eerst het katertje koopt en als die gecastreerd is een poesje erbij neemt. Zo niet..... dan heeft ze er niks van geleerd.
Ik vraag mij af of iemand hier eigenlijk wel leest wat ik heb neergepend.
Het staat er toch wel duidelijk in in de hele litanie dat ik nu niet meer zou proberen om ze uit mekaar te houden op de manier dat ik het vorige keer heb geprobeerd?
Dat we dat vorige keer op die manier hebben geprobeerd omdat we zo onwetend waren en ik ervan overtuigd was dat het mij ging lukken
Dat staat daar toch meer dan klaar en duidelijk in

En er word hier allegelijk niet aan vroegcastratie gedaan.
Ramses wordt gecastreerd op zijn zes maand.
De fokster is het daarmee eens.
De dierenarts ook.
Wat een ander daar van zegt dat moet een ander maar weten maar dat kan mij niet geven
Als jullie dat abnormaal vinden dat je doet wat vier dierenartsen plus de fokster je zeggen en wat je in ieder boek leest, wel, dan vind ik jullie pas abnormaal...

blijf er dus gerust over doormelken, ik steek hier toch echt geen energie meer in
Afbeelding

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » zo 23 mei 2010, 16:49

Ik mag hopen dat ze haar lesje wel geleerd heeft. Het is een onbegonnen zaak om katten die willen dekken uit elkaar te houden in een ruimte. Die moet je echt 24 uur per dag gescheiden houden. En aangezien een kater eerder merkt dat de poes krols is dan de mens is het kwaad al gedaan als de poes begint te gillen en de baas het doorheeft dat ze krols is. Ik mag hopen dat ze eerst het katertje koopt en als die gecastreerd is een poesje erbij neemt. Zo niet..... dan heeft ze er niks van geleerd.
Ik vraag mij af of iemand hier eigenlijk wel leest wat ik heb neergepend. Het staat er toch wel duidelijk in in de hele litanie dat ik nu niet meer zou proberen om ze uit mekaar te houden op de manier dat ik het vorige keer heb geprobeerd? Dat we dat vorige keer op die manier hebben geprobeerd omdat we zo onwetend waren en ik ervan overtuigd was dat het mij ging lukken Dat staat daar toch meer dan klaar en duidelijk in En er word hier allegelijk niet aan vroegcastratie gedaan. Ramses wordt gecastreerd op zijn zes maand.
De fokster is het daarmee eens. De dierenarts ook. Wat een ander daar van zegt dat moet een ander maar weten maar dat kan mij niet geven. Als jullie dat abnormaal vinden dat je doet wat vier dierenartsen plus de fokster je zeggen en wat je in ieder boek leest, wel, dan vind ik jullie pas abnormaal... blijf er dus gerust over doormelken, ik steek hier toch echt geen energie meer in
Ik kan nergens lezen hoe je het nu denkt te gaan doen. Maar misschien neem je eerst Ramses en laat die op 6 maanden helpen en neem je daarna een poesje erbij. Dat zou pas verstandig zijn. Misschien moet je daar eens duidelijkheid over geven, of staat dat ergens in dit giga lange topic? Tja daar heb ik misschien overheen gelezen. e1
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » zo 23 mei 2010, 16:51

Nadine ik ga er hier een slotje opzetten als dat voor jou goed is? .... Zoniet stuur je maar een PB'tje ...je hebt je verhaal gedaan en mensen kunnen het inderdaad lezen ... we gaan er geen spectakel van maken ;)

Tanja ik denk dat ik dat inderdaad in het lange verhaal gelezen heb dat ze het nu wel anders zou doen ;)

Het was een ongeluk, dat had objectief gezien voorkomen kunnen worden maar je bent een mens en je maakt fouten net zoals ik fouten maak en iedereen anders fouten maakt, en ze kunnen verduiveld snel achter het hoekje duiken p6 ...

Verder is het jouw keuze om niet voor vroegcastratie te kiezen en desalniettemin ik persoonlijk voorstander ben voor vroegcastratie respecteer ik jouw mening wel degelijk!
Het is iets waar jij je goed bij moet voelen en verder is het een afspraak tussen jou en de fokker van je kittens.

Veel plezier met de bende en open maar veel nieuwe topic's met andere verhalen van hun apenstreken D5
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Terug naar “Sterlisatie / Castratie”