Aalborg Denemarken 26-27 Okt 2013

Waar worden kattenshows georganiseerd?
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Aalborg Denemarken 26-27 Okt 2013

Berichtdoor Wil » zo 13 okt 2013, 21:22

Lekker Renee dan hoef je je ook niet te haasten ,super dat je zo'n lange rit gaat maken dry_sm dry_sm dry_sm
We duimen natuurlijk!!!!!onwijs veel plezier
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Renevo

Berichtdoor Renevo » do 24 okt 2013, 17:23

Het is zo ver! Auto ingepakt, katten schoon, nu nog een paar uurtjes slapen en dan vertrekken. Maandag doe ik uitgebreid verslag over ;)
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 24 okt 2013, 20:07

Hoi Renee
heel veel succes!!!!!!!! veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 24 okt 2013, 20:25

Alvast een goede reis, heel veel plezier en succes!
Ik ben heel benieuwd naar je verslag maandag.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » za 26 okt 2013, 02:11

Hopelijk bevalt het de katten goed.
De lange auto rit en een drukke show.
Ben benieuwd hoe deze ervaring verloopt. ?
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Renevo

Berichtdoor Renevo » di 29 okt 2013, 14:51

Hier dus de beloofde verslag over de World Show in Aalborg.
Wij zijn om 7 uur Vrijdag ochtend vertrokken. Het was een hele opgave al de spullen in de auto te passen, met voldoende ruimte over voor een kattenbak, voer en drink bakjes, reismand, een grote ligmand en speeltjes voor onderweg. Vrij snel kwam de katten bij mij op schoot liggen, waar zij ongeveer de hele 9 uren blijven slapen. Heerlijk voor de katten! minder leuk voor mijn billen ;)

Op de camping ging ze direct op de kattenbak en uitvoerig op onderzoekt. De bank met ligmand, naast de verwarming was snel goedgekeurd.
Zaterdag zijn wij om een uur of 6 wakker, Jinx moest nog effen in bad en de nagels en oren moest nog schoon gemaakt word. Ook moest al de spullen voor de show terug in de auto.

Bij de hal was het behoorlijk druk, na een paar minute zoeken, vond wij een parkeerplaats. Snel naar binnen waar de dierenpaspoort gecheckt word, dan door na de registratie, iedere land een eigen tafel, dus gaat het hier ook vlotjes. Dan door na de vetcheck, ook hier niet gewacht, direct geholpen en in totaal binnen 20 minuten van Auto na kooi.

Wat een enorme zaal en erg veel katten!
Afbeelding

Katten van dezelfde ras waren bij elkaar geplaatst. Jammer genoeg waren er maar weining Sphynx katten, zeker zo 8 in totaal. Wel waren er ook ander leuke katten, zo als de American Curl, ingevlogen uit Brazilie, en de Kurlean Rex, egyptian mau en een paar mooi bengalen.
Wij zijn wel apen trots te kunnen melden dat wij een eerste plaats met melding "excellent" ontving. happydance_sm Helaas zijn Jinx bij de nominatie ronde vierde geworden, en ging dus niet door na de Best in Show op de Zondag.

Dag twee begon iets later, ook van wegen de terugdraaien van de klok. Veel mensen waren in de kleuren van hun land uitgedost, had ik niet verwacht, was super leuk te zien. De hele best in show waren uitgezonden op een grote scherm, dus makkelijk te volgen. Er waren veel public, dus voor de Sphynx eigenaren een drukke dag, met veel belangstelling voor de ras en vragen over gezondheid en verzorging. Ook veel mensen die ze voor het eerst in de echt ziet en dus graag wil voel hoe zo een nakie voelde ;)
Dag 2 eindigde net zo als dag 1 precies op tijd.

Ik ondervond geen problemen met de katten onderweg in de auto, of op de hut in de camping, ze waren rustig, nieuwsgierig, maar vooral normaal Sphynx.......
Het was al in al een super ervaring, een perfect georganiseerd evenement en zeker voor herhaling vatbaar, zeker als ik weer kwalificeer voor de volgende Fife World Cat show in Okt 2014 in Praag!
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 29 okt 2013, 20:32

Wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen voor jullie en de katten.
Best leuk om dat een keer mee te maken denk ik. Jammer dat ook hier maar zo weinig sphynxen waren.
En nogmaals gefeliciteerd.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 29 okt 2013, 21:43

GEFELICITEERD Renee ,wat leuk hier word je blij van ,en wat een giga show WAUW
Kan me voorstellen dat je kont zeer gaat doen van die lange rit en dan nog met een kat op schoot.

Leuk dat er toch wel wat Sphynxen waren ,,en 8 is inderdaad wat weinig ,leuk dat er ook veel mensen belangstelling voor ze hadden ,
OOO Je gaat ook nog naar Praag dry_sm dry_sm dry_sm fijn dat alles soepel gegaan is ,wat is een Kurlean Rex
Groetjes Wil
Afbeelding

Renevo

Berichtdoor Renevo » di 29 okt 2013, 23:37

Sorry Wil

klein foutje het was een kurilian bobtail ;)
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » wo 30 okt 2013, 19:37

Jee die foto dat zal een mooi orkest zijn geweest van miauwen in vele diverse toon ladders. Heb medelijden met je billen. 9 uur durende auto rit pffffff. Leuk dat je ook een Jinx hebt! En geweldig dat ze excellent is geworden. Wat een avontuur maar kei fijn dat jij en katten het leuk hebben gevonden.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Showkalender”