Aan het uitzoeken van Sophie haar diaree probleem

Kwalitatieve informatie rond de gezondheid van onze poezels oa. (Erfelijke) Ziektes en Aandoeningen
Milan

Re: Aan het uitzoeken van Sophie haar diaree probleem

Berichtdoor Milan » za 03 mei 2014, 12:08

heeft hij ook een rood anusje?
Nee voorlopig niet maar ik denk dat dat vooral komt als ze langdurig aan de diarree zijn
Gelukkig,want het lijkt me geen fijn gevoel,
is denk ik hetzelfde gevoel als mensen echt buikloop hebben,je durft dan niet meer te gaan omdat het zo zeer doet.

Milan

Berichtdoor Milan » za 03 mei 2014, 12:10

Ik hoop dat je er snel achter komt, diaree is zo'n gedoe!

Ik heb vorig jaar hier ook tritri gehad bij Dex en in lichte mate bij Hebe. Gelukkig was ik er na 1 kuur af, maar mijn bevriende cattery had het bij 3 van haar poezen en die is wel een tijdje zoet geweest om er vanaf te komen.
Wat vervelend maar fijn dat alles nu goed is.
Wat voor kuur heb je toen mee gekregen?

Milan

Berichtdoor Milan » za 03 mei 2014, 12:13

Wat een pech met die eerste twee dierenartsen zeg.
Gelukkig heb je nu wel een goede gevonden.
Diarree is toch wel een probleem vaak zoals hier te lezen valt.
Hopelijk gaat ze het goed doen op de carnibest en komt er verder niets raars uit alle testen.
Ik hoop het ook!
en ben al blij dat ze carnibest eet,had bij Audrey gelezen dat ze er wat blik door deed als george het niet wou
eten,Sophie wou het eerst ook niet maar heb toen van Almo nature een heel klein beetje kip er door gemengd en sinds toen eet ze het gelukkig.

zenga13

Berichtdoor zenga13 » za 03 mei 2014, 12:18

Mijn Miki heeft ook wekenlang last gehad van diarree.. dit n.a.v. een antibioticakuur die ze had gekregen.. Heb toen ook panacur gegeven, probiotica, enz.. maar niets hielp. Ik heb toen Sanofor veendrenkstof gekocht en door haar carnibest gedaan en toen was het binnen no time over. Ze heeft nu al bijna een jaar gewoon goede ontlasting.

Ik weet niet of het bij Sophie helpt, maar het is misschien het proberen waard?
Wat mooi dat dit heeft geholpen bij Miki.
Ik ga dit zeker opschrijven voor als het probleem blijft.
Heb je dit via inet besteld?
Ja, heb ik gewoon via internet besteld. Ik weet niet of je klant bent bij Gropet? Die verkopen het, maar anders kun je het ook bij Zooplus kopen.
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 03 mei 2014, 12:34

George mager
Afbeelding

Afbeelding

George nu
Afbeelding

Milan

Berichtdoor Milan » za 03 mei 2014, 15:29

Mijn Miki heeft ook wekenlang last gehad van diarree.. dit n.a.v. een antibioticakuur die ze had gekregen.. Heb toen ook panacur gegeven, probiotica, enz.. maar niets hielp. Ik heb toen Sanofor veendrenkstof gekocht en door haar carnibest gedaan en toen was het binnen no time over. Ze heeft nu al bijna een jaar gewoon goede ontlasting.

Ik weet niet of het bij Sophie helpt, maar het is misschien het proberen waard?
Wat mooi dat dit heeft geholpen bij Miki.
Ik ga dit zeker opschrijven voor als het probleem blijft.
Heb je dit via inet besteld?
Ja, heb ik gewoon via internet besteld. Ik weet niet of je klant bent bij Gropet? Die verkopen het, maar anders kun je het ook bij Zooplus kopen.
Oke,bedankt dry_sm

Milan

Berichtdoor Milan » za 03 mei 2014, 15:32

George mager
Afbeelding

Afbeelding

George nu
Afbeelding
Zoooo!!,wat een verschil,hij ziet er nu heel goed uit,wat een mooie man is het wub_sm

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 03 mei 2014, 19:01

Jeetje, wat heb je een vervelende ervaringen gehad met die eerste dierenartsen. Gelukkig dat je uiteindelijk bij een betere terecht gekomen bent!
Diarree is altijd een lastig probleem, ik denk dat velen hier op het forum zich volledig in jouw situatie kunnen verplaatsen omdat zij het ook meegemaakt hebben. Ik hoop dat de oorzaak achterhaald wordt en Sophie snel van haar diarree af is

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 03 mei 2014, 19:23

Hoi Hennie
Meid wat een droeve ellende is dit ,die kleintjes hebben zo wat en als je dan nog bij 2 bagger DA komt ,
Ik vind dat de DA het tegenwoordig wel erg gauw gooien op het ras,alles komt doordat ze Sphynx zijn wat onzin is ,

Top meid dat je naar je gevoel geluisterd hebt dat is heel goed meestal zit je dan goed.
Fijn dat die kleine het rauwe vlees wel lekker vind ;)en de ontlasting beter gaat ,
duimen dat ze het daarop goed gaat doet zou super wezen ,dat spul wat Chantal heeft door haar voer doen ,
onwijs veel succes

Soms als kittens groot zijn voor hun leeftijd zien ze er ook horror uit ,dat doet Nico ook de nieuwe kater hij vreet als een idioot heeft geen diarree en is een panlat ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Yaella

Berichtdoor Yaella » zo 04 mei 2014, 02:15

Ik hoop dat ze snel zullen weten wat er scheelt. Ook al moest je even zoeken. Heel fijn dat je nu een DA hebt die door zoekt en met je mee denkt en niet zomaar iets roept of van tafel veegt.

Hier ook een poes die 16 maanden is en er uit ziet als een kitten van 6 maanden.
Speelt als een dolle. De hele dag in de weer. Eet het meeste van allemaal. Goede ontlasting alleen kan al haar botjes tellen en je vouwt haar zo door de brievenbus. Ik maakte me ook zorgen om nieren schildklier enz. Niets aan de hand. Geruststelling is dat haar mama bij Kendra ook precies eender is. Heel Klein van stuk en eender gedrag.
En meen dat ze ook dezelfde papa hebben en dat is ook geen grote kater!
Dus hoop voor Sophie dat de uitslag goed is en haar ontlasting snel weer goed is op vers vlees. Succes!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Medisch”