Betrouwbare Bambino fokker gezocht.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Betrouwbare Bambino fokker gezocht.

Berichtdoor Wil » di 24 jun 2014, 19:22

Hoi Hoi
met overbouwd bedoel ik inderdaad de achterbenen heel er hoog ,leek wel de achterkant van een gewone Sphynx en de voorkant een Bambino ,
daar moeten ze last van krijgen volgend mij ,
ook moet je met de Bambino heel erg op de ruggen letten dat daar geen bot afwijking zit ,het is uiteindelijk toch een afwijking .

Bonnie die van ons hebben geen schildklier afwijking ,denk de andere ook niet die op FB stond.
Hildeke Yoy You heeft dat ook niet ;) is een mooie Bambino die in proportie is ;))

Ze kunnen alles he springen klauteren en over de aanrecht lopen ;)alleen doen ze het met een tussen stap op de vuilemmer ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » di 24 jun 2014, 19:53

Bonnie die van ons hebben geen schildklier afwijking ,denk de andere ook niet die op FB stond.
Hildeke Yoy You heeft dat ook niet ;) is een mooie Bambino die in proportie is ;))
Nee nee, die van jou niet :)

Alleen die ene waar het hier over gaat , bij die foto vroeg ik me dat af , ik vond hem er ni bambino uitzien maar wel uit proportie, vandaar.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 24 jun 2014, 19:56

Je ziet ze zo wel meer ,ook met grote kuil in hun rug ,dat kan nooit goed wezen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » wo 25 jun 2014, 11:40

Oke ik snap hem. Rug afwijking zou je kunnen voelen denk ik als je de ruggen graat controleert. Maar schild klier afwijking kun je toch niet aan de buitenkant zien dus diegene op de foto kun je dan toch niet van zeggen die heeft het wel of niet! Of zijn er toch uiterlijke symptomen waaraan je dat kunt zien. Ik bedoel de mens heeft vaak een verdikte keel bij schildklier problemen. Heeft een kat iets vergelijkends?
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » wo 25 jun 2014, 15:58

Ik zei alleen dat ik eens een kitten gehad heb in opvang die ook zo uit proportie was, achteraan hoog , vooraan laag ... al sinds die een week of 3 a 4 oud was vroegen we ons af wat er mee scheelde (bleef achter in groei en zo maar was nog te jong voor bepaalde testen) Maar hoe verder die groeide zag je echt een verkeerde groei en compleet uit proportie.
Toen die een maand of 4 a 5 was is vastgesteld dat er iets mis was met de schildklier (al weet ik niet meer wat juist) en werd die op medicatie gezet, eerst hoge dosis en daarna onderhoudsdosis.

Of dat specifieke probleem vaak voorkomt en of je dat altijd aan de buitenkant ziet, dat weet ik niet. Ik weet dat schildklierproblemen groeistoornissen en dwerggroei kunnen veroorzaken dus dat verklaard waarom ze zo een achterstand had en rare groei maar er is een brede verscheidenheid aan symptomen bij schildklierproblemen, dat hangt er maar net vanaf wat er mis mee is en in welke gradatie.

Ik ken een bambino als een sphynx op korte pootjes en die foto die ik zag passeren op FB was vooraan een bambino en achteraan een sphynx dus iets mis is er zowiezo denk ik dan. Maar ik zeg niet dat die iets met de schildklier heeft, ik zeg alleen dat die foto mij deed denken aan dat kitten.
Afbeelding

prune

Berichtdoor prune » za 30 aug 2014, 01:12

Als fokker van sphynx en bambino vind ik het eigenlijk leuk mijn naam hier plots te zien.
Terecht dat er gezocht wordt naar BETROUWBARE fokker deed ik op mijn beurt ook.

Weinigen vinden de bambino mooi ... ik vind ze geweldig !! toppie_sm
Bijlagen
DSC02307.jpg
DSC02307.jpg (27.62 KiB) 1418 keer bekeken

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » za 30 aug 2014, 01:48

IK heb van de week horen zeggen dat als je kennismaakt met ze dat je net zo verkocht bent als aan de sphynxen , of dat klopt dat weet ik niet want ik heb ze enkel nog maar op foto gezien.

En jij hebt nu ook wel een heel mooi bambino ventje zitten he :)
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 31 aug 2014, 15:28

HEEE Corien ;) super foto ,
Wij vinden ze ook helemaal het einde ,ze zijn echt heel schattig wub_sm

ze kunnen hetzelfde als een kat met lange benen ,je moet gewoon zorgen dat je ook bij een fokker terecht komt die overal goed op let ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 31 aug 2014, 15:40

IK heb van de week horen zeggen dat als je kennismaakt met ze dat je net zo verkocht bent als aan de sphynxen , of dat klopt dat weet ik niet want ik heb ze enkel nog maar op foto gezien.

En jij hebt nu ook wel een heel mooi bambino ventje zitten he :)
Ik vind ze ook superleuk. Bij mij staat dat ook nog wel op mijn verlanglijstje maar met 11 katten voorlopig niet. (helaas)
Groetjes Clem
Afbeelding

Amora

Berichtdoor Amora » ma 01 sep 2014, 07:05

Bambino's zijn geweldig. Zo lief speels. Aanhankelijk. De onze kan goed springen. Klauteren en rennen.....
Als je ze live gezien hebt ben je op slag verliefd. wub_sm

Terug naar “Bambino Cats”