Chronische bronchitis/longemfyseem

Artemis

Re: Chronische bronchitis/longemfyseem

Berichtdoor Artemis » zo 19 okt 2014, 20:52

Deze muurtekening die ik in Amsterdam vond zal jou ook wel aanspreken dan denk ik
ImageUploadedByTapatalk1413744751.228594.jpg
ImageUploadedByTapatalk1413744751.228594.jpg (76.02 KiB) 1231 keer bekeken
ImageUploadedByTapatalk1413744726.701213.jpg
ImageUploadedByTapatalk1413744726.701213.jpg (78.28 KiB) 1231 keer bekeken

Audrey

Berichtdoor Audrey » zo 19 okt 2014, 21:47

Wow! Waar is dat???? Dan ga ik gelijk kijken! En ik geef het gelijk ook door aan Snape zijn huidige personeel! Woensdag ga ik weer bij hem op bezoek want ik mis hem nog steeds. Hij is echt zo een schatje van een beestje wub_sm wub_sm wub_sm Ik heb geen spijt dat ik hem heb laten verhuizen want dat was het beste voor hem maar ik vind het wel naar dat ik hem moest laten gaan.

Naja. Elke week op bezoek is ook mooi.

Snape komt trouwens van een cattery uit Eindhoven. Zijn papa is russisch geloof ik.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 19 okt 2014, 21:49

WAUW wat super wat geweldig!!!!!!!!! ik wou dat ze dat ook bij ons kwamen doen ;)))
grote klasse dat je het hier geplaatst hebt ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Artemis

Berichtdoor Artemis » ma 20 okt 2014, 00:45

Hij stond deze zomer op de muur bij de ingang van OT301 op de Overtoom 301. Het is in een gang/doorloop buiten het gebouw die naar de ingang leidt, dus je kunt hem zo zien als ie er nog is. Het is een alternatief cultureel centrum, dus wees niet verbaasd als je wat aparte types tegen komt :) Het is graffiti. Ik weet niet wie de artiest is maar dat weten ze binnen vast wel. Je kunt gewoon binnen lopen meestal.

Artemis

Berichtdoor Artemis » ma 20 okt 2014, 01:11

Het lijkt me heel moeilijk voor je. Aan de verhalen te horen lijkt Snape ook qua karakter erg op Smokey (dat te vroeg je bed uit geknuffeld/likt worden herkende ik gelijk) en grappig genoeg houdt Smokey ook niet van springen en wel van tikkertje. Arielle vat tikkertje dan weer op als Smokey op zijn hoofd meppen als hij haar achtervolgd (zonder nagels hoor), want die is niet zo actief. Ik heb de grootste moeite om Smokey voldoende ge-entertaind te houden nu zijn zusje er niet meer is want anders verveeld hij zich dood en breekt ie de tent af, dus ik denk dat je echt de beste keus voor Snape hebt gemaakt, ondanks dat niet iedereen hier dat zo ziet.
Dit soort supergevoelige, intelligente, erg actieve sphynxjes zijn naar mijn mening het best af met een gelijk actieve soortgenoot (en geduldige baasjes die de lol van hun grappen in kunnen zien). Smokey komt uit Rotterdam. De naam van de vader klinkt wel Russisch. Als je hier verder interesse in hebt kunnen we PB-en over de ouders/lijnen.

Mag ik misschien nog vragen waar jij/jullie loopwielen voor katten vandaan halen? Lijkt me wel wat voor Smokey...

Audrey

Berichtdoor Audrey » ma 20 okt 2014, 09:37

Dank voor de tip, ik ga zsm kijken op de Overtoom! Het kattenwiel, waar Snape nog steeds graag gebruik van maakt, heeft hij gewonnen in de loterij van dit Forum. Wil weet waar je m kan kopen, ik zal haar vragen je de info te PB-en.

Deze week ga ik zeker weer op bezoek om Snape-je te aaien! Zijn stamboom ligt bij het nieuwe personeel, dan kan ik ook gelijk ff kijken naar de namen van zijn ouders.

Audrey

Berichtdoor Audrey » ma 20 okt 2014, 12:15

Wat een drama trouwens over hoe je Smokey zijn zusje verloor. Echt onvoorstelbaar vreselijk. Wat moet dat pijn gedaan hebben, en nog steeds pijn doen.

George heeft ook een vergroot hart. En diabetes. Hij is al 9 1/2 en zijn hart is de laatste tijd flink achteruit gegaan. Toen ik hem adopteerde 2 jaar terug wist ik gelukkig wel dat er een probleem met zijn hart is, doordat Wil hem 7 jaar geleden heeft laten testen. Hoe zijn omzwervingen tussen zijn tijd bij Wil en zijn aankomst hier gegaan zijn weten we niet, maar gelukkig is de uitslag van zijn test altijd meegereisd. Sinds afgelopen zomer toen het duidelijk slechter met hem ging heeft hij behalve insuline voor de diabetes ook fortekor voor zijn hart.

Aan de ene kant weet ik dat de dag kan komen, aan de andere kant moet ik daar niet aan denken.

Van Snape heb ik een HCM test van zijn papa gezien en twee van zijn mama. Die waren allemaal negatief. Snape zelf is nooit getest, zou misschien geen gek idee zijn als ik jou zo hoor... Gelukkig dat Smokey "alleen maar" bronchitis heeft. Dat is ook niet leuk maar er valt wel mee te leven. Sterkte en nog vele jaren samen wub_sm

Snape
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 20 okt 2014, 19:04

Hoi Audrey
wat gaat de tijd hard he ,ik kan me de dag nog heugen dat we hem van Schiphol haalde .dat is dan al meer dan 8 1/2 jaar geleden ,,geef hem een mega knuffel

Is dat een foto van Snape ??
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Gezondheid Overig”