Inschrijven voor een show.

The Gex Files
Contacteer:

Inschrijven voor een show.

Berichtdoor The Gex Files » do 24 dec 2009, 23:32

Misschien is dit niet de goede plaats om dit te vragen, maar weet anders ook niet waar ik dat dan wel zou moeten doen.
We willen namelijk in het nieuwe jaar een keer met Freakshow en Furball (zodra we hem hebben) meedoen aan een kattenshow. Gewoon om te zien hoe ze door kenners beoordeeld worden.
Nu moet je lid zijn van een ras vereniging om je in te mogen schrijven voor een show.
Welke vereniging raden jullie aan? Ik heb me er eigenlijk nog nooit zo heel erg in verdiept, maar hoopte dat jullie me een beetje konden helpen....
En als we ons dan hebben ingeschreven bij een rasvereniging welke/wat voor show zouden we dan het beste kunnen "proberen", aangezien we dit nog nooit eerder gegaan hebben.
Als we dat allemaal snappen gaan we eens kijken hoe we onze Maine Coon showklaar moeten maken D9 .

Sabrina
Contacteer:

Re: Inschrijven voor een show.

Berichtdoor Sabrina » vr 25 dec 2009, 00:25

Hoi hoi,'

Van welke vereniging je lid wordt maakt helemaal niet uit. Je gebruikt je lidmaatschap dan alleen om te showen dus dan maakt het niet uit van welke je lid wordt.
Ik zou zelf een kleinere show proberen, in maart geloof ik is er een show van de NVvK in Aalsmeer. Ik zou niet naar Utrecht gaan das een hele grote show met veel katten. De rest kun je wel doen als het de 1e keer is.
Als Freaky zijn vacht niet vet is hoef je hem niet te wassen hoor maar zorg dat hij goed geborsteld is.
Kijk anders maar welke show je een keer wilt doen, dan ga ik er ook wel heen en dan moet je je maar naast mij inschrijven, dan kan ik je helpen met Freaky.
Liefs Sabrina en knuffels van Macho, Akyra, Sugar en Kealeigh

Afbeelding

http://www.vandeveentjes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

The Gex Files
Contacteer:

Re: Inschrijven voor een show.

Berichtdoor The Gex Files » vr 25 dec 2009, 00:43

Wat lief van je!
We wonen in Rotterdam, dus een show in de buurt zou fijn zijn. We zullen ons eerst bij een ras vereniging inschrijven, dan gaan we eens kijken voor een show. Nogmaals heel erg bedankt!

PS: Jullie Coon dame is een black silver tortie tabby toch? Onze vent is dat ook (nou ja zonder dat tortie gedeelte) maar nu heeft hij al sinds we hem hebben ook die bruin/rode strepen in zijn vacht, net als het tortie deel van die van jullie.... We vinden dat zo vreemd. Het is, voor zover we dat kunnen zien, geen vuil. Want met wassen gaat het er niet uit en de haar zelf lijkt echt gekleurd te zijn.... Op de foto's van hem in de sneeuw is het als het goed is wel te zien. Heb je toevallig enig idee wat dat zou kunnen zijn?

Terug naar “Showuitslagen”