En toen ging het mis.....

Opvoeden is leren. Maar voor wie?
Bespreek hier onderwerpen m.b.t. het gedrag van katten

Audrey

Re: En toen ging het mis.....

Berichtdoor Audrey » vr 20 feb 2015, 23:03

rolleyes1_sm razz_sm

Ik zeg alleen niet stoken in dingen die we niet eens weten. Lindsay en Lianne bepalen hoe ze hiermee omgaan.

Welterusten laugh_sm

peggy72

Berichtdoor peggy72 » vr 20 feb 2015, 23:06

blink_sm

Pickles

Berichtdoor Pickles » vr 20 feb 2015, 23:28

Zo kom ik dus terug van een weekje vakantie///krijg ik vandaag een hele hoop herrie over me heen, dat Pickles weg is bij Lianne....
Dit wist ik absoluut niet! Ze had me wel gemaild op 15/02 dat ze aan het vechten waren gegaan en dat Valentino dan van de trap is gevallen...
Juist hé Lianne? Verbeter me als het niet zo is.
Omdat ik niks meer had gehoord, mailde ik gisteren, na mijn thuiskomst, hoe het was met de mannen en hoe het was met Vaal zijn pootje...
krijg ik dus als antwoord dat Pickles naar vrienden gaat van Lianne....pas volgende week of zo want ze zijn nu op vakantie... Meer niet.
Hoor ik dat hier een hele topic op het forum staat.
Inderdaad heb ik de afspraak gemaakt met Lianne dat Pickles terug naar Friesland moest geraken als het niet ging, dat was dus beloofd....nu gebeurt er dit. Ik heb niet eens gegevens waar Pickles naartoe gaat...Hem terugnemen kan ik niet, de honden zouden hem vast opeten, ook blijven
wij op termijn niet in België maar gaan wij weg hier.

Ik weet niet wat ik nu verder kan doen, Lianne is door het dolle heen hoe ze afgeschilderd wordt door Isolde, Isolde bedoelt het alleen maar goed want gaat door het vuur voor de katten...ik had een afspraak met Lianne, dat hij terug naar Isolde moest, dat wordt niet nageleefd, wat kan ik doen?
Ik probeer Lianne te kalmeren en gegevens te verkrijgen waar Pickles naartoe gaat, Lianne is ten einde raad met Pickles, ik ben ten einde raad ant de afspraken zijn niet nageleefd en ik weet niet waar Pickles is en Isolde is ook ten einde raad want weet ook niet waar Pickles is.
Wat kan ik doen? Ik weet het niet meer, ik zocht een gouden mandje voor mijn katjes omdat het hier niet meer ging, dat weet iedereen en nu is er nog meer ellende....

peggy72

Berichtdoor peggy72 » vr 20 feb 2015, 23:42

Het is makkelijk isolde de schuld te geven. Maar als we het verhaal goed lezen zoals het er staat zou ze zelf contact opnemen met isolde.......en nu heeft isolde er weer niks mee te maken. En zo staan er nog meer tegenstrijdigheden in. Als je daar dannop reageert dan stook je....maar van audrey had ik ook niks anders verwacht. Lezen is niet hetzelfde als begrijpend lezen.

Eerlijkheid is tegenwoordig ver te zoeken......en dan val je vanzelf door de mand.

ik hoop dat hij goed terecht komt in een huis waar ze niet allergisch zijn.......verder bemoei ik me niet meer met dit gekonkel

Pickles

Berichtdoor Pickles » vr 20 feb 2015, 23:45

Ondertussen krijg ik de belofte van Lianne dat hij alsnog naar Isolde gebracht wordt als het niet moest lukken op zijn nieuwe adres EN heb ik de belofte om het adres te krijgen waar hij naartoe verhuisd.
Gelukkig is er geen allergisch kind meer in huis zoals ik dacht op te maken uit het verhaal hier, maar een volwassen uit huis wonend kind dat af en toe naar huis komt.
Hopelijk kan hij nu zijn forever home krijgen, op den duur weet hij niet meer waar hij het heeft.
Wat een ellende...dit heb ik zeker niet gewild, niemand denk ik!

Tilly

Berichtdoor Tilly » za 21 feb 2015, 00:24

Wat vervelend dit, ik hoop dat jullie allemaal op 1 lijn gaan voor het beste voor Pickles. Hij is de lieverd die hier niet de dupe van mag worden.
Veel sterkte en wijsheid!
Groetjes, Tilly >^.^<

marisser

Berichtdoor marisser » za 21 feb 2015, 01:52

zo he wat een verhaal ik had al gereageerd maar helaas is daar iets niet helemaal goed mee gegaan,
maar ik geloof dat ik hem niet zou laten zitten bij die vrienden van lianne,
want ze schreef toch echt dat ze een kind hadden die allergisch was maar niet voor pickles toen ze daar ff waren.
sorry maar ik hoop dat pickles een top huis krijgt en in mijn ogen is dat nu op dit moment echt isolde!!
en Lianne wat jij hier gedaan heb is echt verschrikkelijk niet alleen voor de oude baasjes van pickles maar ook voor hem.
dit zou je toch ook niet met Vaaltje gedaan hebben.
Ik vind dit echt triest ik hoop dat je je nu wel aan je woord houd.

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 21 feb 2015, 08:51

Ondertussen krijg ik de belofte van Lianne dat hij alsnog naar Isolde gebracht wordt als het niet moest lukken op zijn nieuwe adres EN heb ik de belofte om het adres te krijgen waar hij naartoe verhuisd. Gelukkig is er geen allergisch kind meer in huis zoals ik dacht op te maken uit het verhaal hier, maar een volwassen uit huis wonend kind dat af en toe naar huis komt. Hopelijk kan hij nu zijn forever home krijgen, op den duur weet hij niet meer waar hij het heeft. Wat een ellende...dit heb ik zeker niet gewild, niemand denk ik!
Inderdaad, die ellende heeft niemand gewild. Er moet een oplossing komen met zo min mogelijk pijn (zeker voor Pickles) waar iedereen mee kan leven. Zo te horen gaat het nu gelukkig de goede kant op.

Wat ik hiervan meeneem is dat goede communicatie absoluut van levensbelang is. Helemaal bij emotioneel beladen zaken als herplaatsen. Ik hoop van harte dat alles nu toch nog op zijn pootjes terecht komt.

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » za 21 feb 2015, 11:22

Zo zie je maar hoe moeilijk dit soort dingen blijven..........áls het mis gaat!!
We mogen hopen dat dit voor iedereen weer een wijze les is geweest.
Zo heb IK me voorgenomen om niet meer op dit soort berichten te gaan reageren......

We kunnen alleen hopen dat Valentino weer 100 % de oude wordt en het vertrouwen in zijn huis en tuin weer terug krijgt.
Dat Pickels niet van hot naar haar gesleept gaat worden om uiteindelijk een gouden mandje te vinden, want ook hij heeft inmiddels een hóóp mee gemaakt.
En natuurlijk dat iedereen met de beste bedoelingen rondom Pickels ook weer de rust en het vertrouwen krijgen dat alles uiteindelijk goed gaat komen.
Maar inderdaad.......wat een verhaal toch weer, het houd de gemoederen wel bezig.
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 22 feb 2015, 13:40

Het nadeel van geschreven communicatie is dat het altijd op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden. Smilies kunnen hierbij helpen om gevoelens te benadrukken.
In dit geval was het vrij duidelijk wat men ervan vond. Dit soort dingen zijn altijd heel moeilijk Raaf en ik snap dat je zoiets hebt van ik reageer niet.

Ik ken Isolde al heel wat jaren en ik weet dat ze echt wel gezegd heeft dat Pickles terug moet naar haar als het niet ging. Ik zou ook pissed zijn als iemand buiten mij om mijn fokjes zou herplaatsen. Ik snap haar dus volledig.
Ook Lianne begrijp ik best. Er is nogal wat gebeurd en haar Vaaltje heeft zelfs letsel opgelopen. Ze heeft geprobeerd zo snel mogelijk een goede oplossing te vinden maar blijkbaar vergeten Isolde hierin te betrekken.
Ik hoop dat Lianne, Lindsay en Isolde samen tot een oplossing komen waarbij iedereen zich happy voelt.

Hoe gaat het nu met Vaaltje?
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Gedrag en opvoeding”