Katerbroek

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
rona

Katerbroek

Berichtdoor rona » zo 05 apr 2015, 10:30

Goedemorgen
Hoe houden jullie bij de kater het broekje aan. Ik heb goed zittende broekjes maar hij heeft ze zo uit. Niet handig. Weet iemand wat ik kan doen zodat ik niet steeds die broek ergens vind?
Groetjes

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Katerbroek

Berichtdoor Clemmetje » zo 05 apr 2015, 10:53

Een medical pet shirt.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Katerbroek

Berichtdoor Wil » zo 05 apr 2015, 11:10

Hoi Linda
je kunt ook de allerkleinste pampers gebruiken ,,
er worden ook wel loopsheid broekjes voor honden gebruikt met een tena lady ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

rona

Berichtdoor rona » zo 05 apr 2015, 11:42

Heb nu het broekje met de dikste tenalady. Nou hij is pist off haha. Hij beet zelfs. Tja zo'n dikke maandverband staat niet sexy

rona

Katerbroek

Berichtdoor rona » zo 05 apr 2015, 12:02

Afbeelding

Yaella

Katerbroek

Berichtdoor Yaella » zo 05 apr 2015, 12:09

Hier ook die overal doorheen plast. Kruitvat midi luier daar een gat uit knippen voor de staart. Dan Snuggle ease broek eroverheen. Dan blijft de luier echt goed zitten. Daaroverheen een strik slip en dat houd echt je meubels droog. Ook hiermee maar 2 a 3 uur met 1 luier. Snuggle safe en strik slips lauw wassen dan maak je de bescherm laag niet stuk tegen het door lekken. In de biotex laten weken en ze zijn weer geur vrij!

rona

Berichtdoor rona » zo 05 apr 2015, 12:32

Oke dan moet ik die dingen vd week maar gaan halen. Ik graag dat hij gewoon in de groep kan. Hij sproeit heel weinig maar dat kan gauw veranderen.

rona

Berichtdoor rona » zo 05 apr 2015, 12:38

Yaella
Poept hij er dan ook in? Of houd hij dat gewoon op. Vroeg me af. ;-)

Yaella

Katerbroek

Berichtdoor Yaella » zo 05 apr 2015, 15:26

Yeb helaas wel. Hij doet het wel in de kattenbak met luier aan ;) maar ben dan 9 van de 10 keer te laat. En hij heeft zo'n 4 luiers en twee Snuggle ease broekjes plus twee strik slips op een dag. Dus iedere twee a 3 uur verschoon ik hem. Maar altijd nog beter dan op sluiten.

Maar hij is dan ook echt een plassert geen sproeier. Maar iedere mand deken moet geplast worden. Leve de luiers net alsof ik weer in de kleine kidoos zit. Maar mijn zoektocht was lang. Maar de Snuggle ease broekjes zijn mega en nooit meer een verloren luier gevonden of natte mand/ bank/ meubel meer gehad. S' nachts op zijn kamer smeer ik zijn kiezen wat in met vetramil zalf. Zodat hij niet stuk gaat of schraal wordt ivm de luier randen in zijn liezen.

Maar ik vindt het belangrijk dat hij in de groep blijft. Dus alleen s'nachts op zijn grote kamer of als ik weg moet voor een boodschap.

En gaat mega goed maar jaagt dan ook niet op de poezen dat scheelt.

En voordat ik ze uit was zet ik ze een nacht in de week de Snuggle ease broekjes plus strik slips in de biotex voorwas met druppel groene zeep. Nadien ruik je niets meer aan de schone Snuggle ease.

Als je de Snuggle ease luier broekjes ze besteld houd er rekening mee dat ze groot vallen. ;)

En het gat wat je knipt in de kruitvat luier voor zijn staart hecht ik om met zacht voelende schilders tape. Want anders heb je overal gel korrels die in de luier zitten door je huis liggen.

Maar na een lange zoektocht bevalt deze combi mij het beste.

Succes!

rona

Berichtdoor rona » zo 05 apr 2015, 18:31

Super bedankt. Ja kactus is een echte "huiskat". Wil absoluut erbij. Hij krijgt ook voor de nacht een eigen kamer en als het goed gaat dan kijk ik of ymara hem dan gezelschap kan houden. Zij accepteert hem vanaf dag 1. Maar ik ga zeker deze dingen aanschaffen zodat hij ook de gezelligheid heeft. Dank je voor je hulp

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”